Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır

10.05.2020
910 görüntülenme
Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır

1956 Yılından beri Türkiye'nin ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır ile ilgili birçok söyleyişi düzenleyen ve bu söyleyişilere istinaden birçok makale yazan ve birçok insana tanıtan şirketimiz, ofis taşımacılığı hizmetlerinin basit bir iş olmadığını sizlere göstermiştir. Yıllardan beri Türkiye'de bulunan genel müdürlüklere hizmet vermek için çaba sarf eden ve günümüze kadar ofis taşımacılığı alanında yüksek miktarda referans sahibi olan firmamız ile her konuda bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Türkiye'de ofis taşımacılığı hizmetleri son 10 yılda ortaya çıkan bir sektör haline bürünmeye başlayan hizmet dalıdır. Eskiden ev taşıma firmalarının bile bu işi yaptığını az çok biliyoruz. Genel anlamda taşımacılık ilkelerine bağlı kalınan ve bu hizmet için yeterli donanima sahip firmalar ofis taşıma hizmetlerini gerçekleştirmektedirler.

Profesyonel Ofis Nakliyesi

Profesyonel Ofis Nakliyesi

Peki Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılmaktadır?

işte bu noktada profesyonel firmaların başında yer alan Çolakoğulları nakliyat, sizlere bir ofis taşımacılığı hizmetinin nasıl gerçekleştiridiği hakkında ayrıntılı bir şekilde bilgi verecektir. İstanbul'un en eski taşımacılık şirketi olan Çolakoğulları nakliyat, profesyonel ofis taşıma hizmetleri ile ilgili olarak yapmış olduğu detaylı incelemeler sonucunda ofisin nasıl, ne kadar sürede ve ne şekilde organize edilip taşınacağı hakkında sizlere ayrıntılı bir şekilde bilgi verecektir. Profesyonel taşımacılık ilkelerine bağlı kalan şirketimiz her zaman ofis taşımacılığı hizmetlerinde güvenliği sağlayarak taşımacılık hizmetlerine devam etmektedir. İstanbul'un en meşhur taşıma şirketi olarak bilinen firmamız bu alanda büyük başarılar elde etmiştir. Sektörün en bilindik markası haline gelen şirketimiz fiyatlandırma açısından bir tık fazla olmasına rağmen insanlar tarafından iler tercih edilen nakliyat şirketi olması açısından büyük önem taşımaktadır.

Ofis Taşımacılığında Doğru Adres

Firmamızın referanslarından hizmet şekillerine kadar her türlü ayrıntılı bilgiyi https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresinden ayrıntılı bir şekilde alabilirsiniz. Türkiye'nin vazgeçilmez nakliyat firması olmasının en büyük sırrı elindeki tüm müşterilerine ticari gözle değil, ortak çözümleyicisi olarak görmektedir. Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır sorusu ile ilgili web sitemizden ayrıntılı bir şekilde bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Günümüz taşımacılık sektörünün en iyisi olan Çolakoğulları nakliyat firması ile tanışma zamanı geldi. Hemen teklif alabilirsiniz.

Ofis Taşıma Süreci

Ofis Taşıma Süreci

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında sürprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.

Ofis Taşıma Hizmetleri Nasıl Yapılır Soruları

Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.
Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?