Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı, özellikle de son dönemlerin en çok talep gören işlemleri arasındadır. Birçok farklı sebepten ötürü adres değişikliği yapmak durumunda kalan firmalar, ofis eşyalarının taşınması için profesyonel firmalara ihtiyaç duyarlar. Özellikle de büyük şehirlerde ofisten ofise eşya taşıma işlemlerinin daha sık şekilde yapıldığını görüyoruz. Gerek ekonomik sebepler ve gerekse de doğal etkenlerden ötürü bu durumun meydana geldiğini söyleyebiliriz. 

Ofis Taşımacılığı Hizmetinde Fark Yaratan Firmayız

Takdir edersiniz ki ofis taşıma işlemi oldukça zor ve dikkat gerektiren bir süreçtir. Bu süreçte ise kendiniz bir işlem gerçekleştirmek yerine ilgili firmalarla iletişime geçmelisiniz. Zira her konuda olduğu gibi, ofis eşyası nakliyesi konusunun da uzmanları vardır. Tercih edeceğiniz profesyonel ofis taşıma firması, sizlere en iyi şekilde yardımcı olacaktır. Sizlere, bir ofisten diğer ofise gerçekleştirilen taşınma ve nakliye işlemlerinin sırasını izah etmek isteriz. 

Ofis Taşıma Firması Seçimi

Ofis taşımacılığı işleminde ilk olarak kaliteli bir firma seçimi yapmalısınız. Yine özellikle de büyük şehirlerde, bu alanda hizmet veren çok sayıda firma olduğunu belirtmek isteriz. Elbette ki bu firmaların her biri işini en iyi şekilde gerçekleştiren adresler değildir. Bazı firmalar vardır ki tüm işlerini baştan savma şekilde yaparlar. Bu değerli ofis eşyalarınızın zarar görmesi, sürecin kötü yönetilmesi ve sizlerin mağduriyeti ile sonuçlanır. İşinden emin, bol referansları olan ve ofis taşıma konusunda profesyonel bir firma seçimi yapmalısınız. Bu sayede süreç tam da sizin istediğiniz gibi gelişir. 

Profesyonel Ofis Taşımacılığı
Profesyonel Ofis Taşımacılığı

İletişim ve İş Planlaması

Seçmiş olduğunuz firma ile iletişime geçerek kendilerinden ofis taşıma ücretleri konusunda bilgi almalısınız. Yine bu süreçte de elbette ki fiyat – performans açısından en doğru adresi seçtiğinizden emin olmalısınız. Artık bu konuda da anlaştığınızda, iş planlaması kısa sürede başlayacaktır. Firmanın uzman taşıma personelleri, adresinize gelerek ofis eşyalarınızı incelerler. Tabii ona göre de bir süreç planlaması yapılır ve bir sonraki aşamaya geçilir. 

Ofis Eşyası Paketleme ve Nakliye

Sürecin en önemli kısmı ise hiç şüphesiz ki ofis eşyalarının paketlenme kısmıdır. Zaten planlama aşamasında adresinize gelen personeller, eşyalarınızın türüne göre paketleme malzemeleri ayarlarlar. Sonra da tüm ofis eşyalarınız en iyi şekilde paketlenerek nakliyeye hazır hale getirilir. Ardından, asansörlü araç yardımıyla dikkatli bir şekilde aşağı indirilir ve nakliye aracına yüklenir. Yükleme işlemi tamamlandığında, araç dikkatli bir şekilde yeni ofisinize ulaşır. Yine asansörlü araç yardımıyla eşyalarınız yeni ofisinize veya konacağı yere taşınır. Talebinize göre, eşyalarınızın yerine yerleştirilmesi işlemi de gerçekleştirilir. İşte böylece de profesyonel ofis taşımacılığı işlemi tamamlanmış olur. İşte tüm bu işlemler dahilindeki en iyi tercihiniz hiç şüphesiz ki “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olacaktır. 

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri

Ofis taşımacılığı işleminin en yoğun yaşandığı şehir, hiç şüphesiz ki İstanbul’dur. Nüfusun oldukça yoğun ve iş sektörünün de gelmişmiş olması, burada yüzbinlerce ofisin bulunmasının en büyük sebepleri arasındadır. İşte böylesine geniş bir ofis yoğunluğunun arasında, taşınma işlemleri de görülebilmektedir. İletişime geçeceğiniz kurumsal ofis taşıma şirketleri ise size bu konuda en iyi şekilde yardımcı olacaktır. 

“LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamız, İstanbul ofis taşıma şirketleri arasındaki en kaliteli adres olarak size kesintisiz hizmet sunmaktadır. Firmamız, ilgili tüm sürecin sorumluluğunu üstlenmekte ve deyim yerindeyse sizleri büyük bir yükten kurtarmaktadır. İstanbul ofis taşıma konusundaki hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz. 

Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Siz değerli müşterilerine sigortalı ofis nakliyesi hizmeti sunan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamız, süreç dahilinde oluşabilecek maddi zararlardan etkilenmenizin de önüne geçiyor. Gerçekleştirdiğimiz ekspertiz ve sigorta işlemleri sayesinde sizleri maddi güvence altına alıyoruz. 

Ofis Taşımacılığında Kaliteli Hizmet
Ofis Taşımacılığında Kaliteli Hizmet

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları

Firmamız tarafından belirlenen İstanbul ofis taşıma fiyatları şu şekildedir;

Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri  Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi

Sıkça Sorulan Sorular

Ofis Taşıma Maliyeti Nasıl Hesaplanır? 

Ofisinizin kat sayısı, eşya yoğunluğu ve diğer müşteri taleplerine göre belirlenir. 

Ofis Taşıma Firması Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?

Seçeceğiniz ofis taşıma firması, her şeyden önce kurumsal olmalıdır. Ofis taşımacılık alanında kendini kanıtlamış ve referanslı olmalıdır. Müşterilerine de ekspertiz ve sigortalı ofis taşımacılık hizmetini sunması gerekir. 

En İyi Ofis Taşıma Şirketi Hangisidir?

Sizlere, en iyi ofis taşıma şirketi olarak “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızı önermek isteriz. Yarım asrı aşkın bir süredir aşina olduğumuz ofis taşımacılığı, uzmanlık alanımızdır. Eğer kendiniz açısından daima sorunsuz ve kolay bir taşınma süreci olsun istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca firmamız, ofis taşıma fiyatları konusunda da müşterilerine her daim en uygun seçenekleri sunmaktadır.