Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşımacılığı

11.05.2020
7 görüntülenme
Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı işlemi hem eşyaların yoğunluğu hem de hizmetinizin sunumunun aksamaması için ofisinizin hızlı ve pratik bir şekilde taşınması düşüncesi nedeniyle zor bir süreç olarak karşınıza çıkmaktadır. Bu sürecin eşya taşıma hizmetlerinin en zor çeşitlerinden bir tanesi olduğu söylenebilir. Çünkü ofisinizin taşınmasına karar verdiğinizde ofis eşyalarınızın zarar görmeden, hızlı ve pratik bir şekilde yeni ofisinize taşınması ve sunduğunuz hizmetin aksama olmadan taşınacağınız ofiste de hızlı bir şekilde devam etmesi tek amacınızdır. Bu nedenle kurumsal ofis taşıma şirketleri arasında yılların deneyimi, kurumsal ve profesyonel hizmetimiz, olumlu referanslar sayesinde ilk sırada şirketimiz yer almaktadır.

Ofis Taşıma Şirketleri

Ofis taşıma şirketleri arasında en çok tercih edilen nakliyat firmasıyız. 1956 Yılından bu yana sektörüne büyük katkıları olan bir firmayız. Her zaman bir amacımız olmuştur. Amacımız güvenilir, profesyonel ve kaliteli ofis taşıma hizmeti ile siz değerli müşterilerimizin yeni ofislerine hızlı ve sorunsuz bir şekilde taşınarak zaman kaybetmeden hizmetinizin devamını sağlamaktır.

Şirketimiz 1956 yılından bu yana sektörde önemli başarılara imza atmış firmalardan birisidir. Özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir bölgelerinde kurumsal taşımacılık hizmetleri ile adını hemen hemen tüm şirketlere duyurmuştur. Ofis taşımacılığının Google arama motorundaki diğer eş anlamı Çolakoğlu Nakliyat diyebiliriz. Lakin sektörümüzde isim kullanma gibi korsanlıklar söz konusu olsa da firmamızın bilinirliği birçok özelliği ile netlik kazanmaktadır.

Covid-19 Salgını Sürecinde Sağlığınız Bizim İçin Öncelikli

Son zamanlarda tüm dünyada yaşanan Covid-19 Salgını nedeniyle zor günler yaşamaktayız. Salgın süreci boyunca önemlerimizi alarak sağlıklı yaşam konusunda çaba içerisindeyiz. Tüm bu çabalar içerisinde de hayat kontrollü olarak devam etmektedir. Ofisinizin taşınması gerekmekte ancak yaşanan salgın nedeniyle taşıma sırasında haklı olarak endişe duymaktasınız. Bu nedenle ofisinizin taşınması sürecinde siz değerli müşterilerimizin sağlığını korumak adına kurumsal ofis taşıma şirketi olarak diğer şirketlerden farkımızı her zaman olduğu gibi göstermekteyiz.

Hem şirketimizde çalışan hem sahada çalışan personellerimizin rutin testlerini yapmakta, hem de araçlarımızın her taşıma sonrasında dezenfektanını sağlamaktayız. Ofisinizi taşıma esnasında görev yapan personellerimizin işe başlamadan önce ateşi ölçülmekte, dezenfektan kullanıp maske, eldiven takılarak işe başlamaktadır. Ayrıca ofis eşyalarınızın paketlenmesinde kullanılan ve eşyalarınızın çizilmesini-kırılmasını önleyen özel ambalajların dezenfektan ile temizlenmesi de yapılmaktadır. Ayrıca sahada çalışan personellerimiz sizin ile iletişim kurması halinde mesafe kuralına her zaman uymaktadır. Amacımız stresli olan ofis taşımacılığı sürecinde eşyalarınızın güvenli ve zarar görmeden nakliyesini sağlamakla birlikte esas amaç olarak da yaşanan Covid-19 Salgınında sağlığınızı koruyarak yüzde yüz memnuniyetle hizmetimizi sunmaktır.

Ofis Taşımacılığı Hizmetlerimiz

profesyonel ve kaliteli ofis taşımacılığı şirketleri

Ofis Taşıma Hizmet Alımı Nasıl Olur?

İlk olarak yapmanız gereken firmamıza ile iletişime geçmeniz. Bundan sonraki süreç kolaydır. Firmamız tarafından ön bir tanışma ve ekspertiz organizasyonu yapılarak taşınacak malzemelerin listesi hazırlanıyor. Taşınacak mesafeler, kat oranlar vs… detaylar görüşülerek taşımacılık işlemleri için zaman, plan ve program hazırlanılıyor.

Çolakoğlu nakliyat firması olarak her zaman sağlam ve kalifiyeli elemanlarımız ile geniş araç filosu eşliğinde ofis taşıma hizmetini sizlere sunuyoruz. Firmamız tüm ofis taşımacılık hizmetlerinde her zaman güvenli çalıştığı için ALLİANZ güvencesi ile tüm eşyalarınızı sigortalatmaktadır. Sizde firmamız ile ofis taşıma hizmetlerinden faydalanmak isterseniz tek yapmanız gereken firmamızın kurumsal web adresinden ofis taşımacılığı hizmeti ile alakalı olan bu bölüme tıklayarak detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı Hizmetlerimiz

ofis taşıma Çolakoğlu

Kurumsal Ofis Taşıma Şirketleri Fiyatları

Ofisinizi taşımak istediğinizde hem kaliteli hem de uygun fiyatlı hizmet alma isteğiniz olabilir ama unutmamanız gereken durum hizmetin fiyatının yanında anlaşacağınız kurumsal ofis taşıma şirketinin size sunacağı hizmetin niteliğidir. Alacağınız hizmetin fiyatı ücretsiz ekspertiz sonucunda taşınacak eşyaların yoğunluğu, taşınacak mesafe gibi etmenlere bağlı olarak değişecektir. Ofis taşımacılığı alanında yılların deneyimi ve kaliteli hizmet anlayışı sayesinde şirketimiz ilk akla gelen şirket olarak tanınmaktadır ve esas amacımız uygun fiyatla nitelikli, kurumsal ve profesyonel hizmet anlayışı sayesinde siz değerli müşterilerimizin yüzde yüz memnuniyetini sağlamaktır.

Firmamız Çolakoğlu nakliyat olarak 1956 yılından beri lojistik sektörü dışında hareket ederek kurumsal ofis ve ev taşımacılığı hizmetini gerçekleştirmektedir. Profesyonel kadrosu ve geniş araç filosu ile daima kaliteli adımlar atan ve günümüze bu kalite ile gelen firmamız; hem diğer nakliyat firmaları tarafından örnek hem de tüm müşteriler tarafından tavsiye edilmektedir. Unutmayın ofis taşımacılığı hizmetlerinde örnek alınan bir nakliyat firması her zaman farkını ortaya koyabilir.

Ofis Taşımacılığı Hizmetlerimiz

colakogullari ofis taşımacılığı

Ofis Taşımacılığında Çolakoğlu Nakliyat Farkı

Çolakoğlu nakliyat, 1970 yılından bu yana sektörümüzde tüm ofis taşıma hizmetlerini başarılı bir şekilde organize etmiştir. Gerek kurumsal şirketler, gerekse de bireysel firmalar ile yapmış olduğu ortak çalışmalar ile daima bir adım önde ilerlemiştir. Firmamız her geçen gün taşımacılık hizmetlerine bir yenisini eklemektedir. Bu konuda edindiği tecrübeleri hızlı bir şekilde taşıma hizmetine aktarması ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktadır.

Ofisinizin taşıma işlemlerinde tek yapmanız gereken google arama motorunda profesyonel ofis taşıma hizmetleri sunan Çolakoğlu nakliyat firmasını bulmanızdır. Firmayı bulduktan sonra sırtınızı yaslayın ve kurumsal plan ve program çerçevesinde ofis taşımacılığı nasıl yapılır detaylı bir şekilde inceleyiniz. Ofis taşıma işlemleri konusunda firmamız ile çalışmak isterseniz hemen firmamız ile iletişime geçiniz. Sizlere ofis taşıma hizmetleri hakkında detaylı bir şekilde bilgi verilsin istiyorsanız bizi arayınız.

Profesyonel Ofis taşımacılığı gün geçtikçe kendi başına bir sektör olmaktadır. Genel olarak ofis taşıma fiyatları ile ilgili de makaleler ortaya çıkmaktadır. Bu makalelerden birini de firmamız hazırlamak istemiştir. İnternet ortamında kirli bilgiler dolmuş hatta taşmaktadır. Çünkü ofis taşıma hizmetleri de bir ev taşıma hizmeti gibi ekspertiz hizmetleri yapılmadan yani eşyalar görülmeden fiyatlandırma yapılamaz. Sadece telefon üzerinden müşterilere ortalama fiyatlar hakkında bilgi verilir.

Peki Ofis Taşımacılığı Nasıl Fiyatlandırılır

Ülkemizde profesyonel ofis taşımacılığı hizmeti alan müşterilere baktığımızda geneli bu işin ekspertiz yapılarak fiyatlandırma yapılacağının inanırlar. Ki doğru bir düşüncededirler. Sektörümüz bir taşımacılık sektörüdür. Ve ne yazık ki; ayrıntılı bir hizmet grubu olan ev ve ofis taşımacılık hizmetleri; bu alanda en çok ekspertiz hizmetinin görülmesi gereken alanlardan bazılarıdır. Ofis taşıma hizmetlerinde fiyatlandırma yapılırken şu aşamalardan geçilerek fiyat teklifi çıkarılır;

  • Taşınma süreçlerinde müşterilerin talep ettikleri hizmet şekilleri nelerdir.
  • Taşınma işlemlerinin ne kadarlık sürede bitmesi gerektiğini müşterinin söylemesi gerekir
  • Taşınma sürecinde taşınacak malzemelerin kaç metreküp yada kaç kamyon gibi terimler kullanılarak miktar ölçülür
  • Taşınma işlemlerinde sigorta maliyeti ne kadar olacaktır
  • Taşınma işlemlerinde ne kadarlık bir malzeme ve ekip çalıştırılacaktır.

yukarıda belirtilen sorulara yapılan inceleme sonucunda sorularak sonuç aşamasına geçilir. Ve böylece müşterinin son istekleri de öğrenilerek taşınma işlemlerine geçilir.

Profesyonel Bir Firmadan Fiyat Alın İşiniz Sağlam Olsun

Sektörümüz yoğun ve çekişmeli geçen bir sektördür. Bu yüzden her önüne gelen nakliyat şirketi olmuştur. Tabi bu internet ortamında görünen yüzüdür. Çolakoğulları ailesi olarak ofis taşıma fiyatları ile ilgili bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz. Lütfen yukarı da belirtilen bilgiler doğrultusunda hareket ediniz.

1956 yılından beri sektörün içerisinde olan firmamız ile her zaman iletişim halinde olabilirsiniz. Her zaman sizlere doğru bilgiyi iletmek için çabalamıştır. Ofis taşıma süreçlerinin nasıl ilerlediğini, fiyatlandırmalarla ilgili ayrıntılı olarak sizlere bilgi aktarmaktadır. Türkiye'de yoğun bir taşımacılık süreçleri içinde olan firmamızı sosyal medya hesaplarından da takip edebilirsiniz. Şirketimiz her zaman sizlere en iyi şekilde hizmet verebilmek için teknolojinin nimetlerinden faydalanarak sizlere yenilikleri ile gelmektedir.

Profesyonel Ofis Taşıma Hizmet Alımını Yaparken Dikkatli Olunuz!

internet ortamında hizmet alımı yaparken yukarıda bahsettiğimiz hususlardan dolayı lütfen dikkatli hareket ediniz. Bizler her zaman daha önce çalıştığınız yada akraba, eş veya dostlardan tavsiyesi ile hareket etmenizi tavsiye ederiz. İster biz olalım ister başka firmalar olsun en sağlıklı yöntem budur. Sektörümüze yıllarımızı vermemizden dolayı hemen hemen her türlü hileliye hurdalığa şahit olmuşuzdur.

Bu konuda Çolakoğulları nakliyat firması olarak; her zaman ofis nakliyesi şirketleri ile ilgili araştırma yaparken bu konulara dikkatli bir şekilde eğilim gösterin. Başarılı bir iş çıkarmak için ekibi ile sizlere hizmet verebilecek sağlam firmaların olduğunu unutmayın. Ama bu işte sadece para hedefli olan ve hizmetlerinde yoğun bir tavize neden olan firmalardan da lütfen uzak durunuz.

Çolakoğulları ailesi olarak 1956 yılından beri sizlere hem bireysel hem de kurumsal ofis taşıma hizmetleri sunmaktayız. Her zaman işini en iyi şekilde organize ederek gerçekleştiren; müşteri memnuniyeti için yoğun bir şekilde çaba sarf eden firmamız ile tanışmak isterseniz hemen firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Kurumsal Ofis Taşımacılığı Soruları

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.

Profesyonel Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmeti Var Mı?

Evet, firmamız tarafından tüm eşyalarınız sigortalı olarak yapılmaktadır.

Sadece İstanbul içinde mi ofis taşıma hizmeti veriyorsunuz?

hayır, firmamız Türkiye'nin her yerinde hizmet vermektedir.

İstanbul ofis taşıma hizmetinde ücretler nedir?

ofis taşıma fiyatlarımız yapılacak ön inceleme sonucunda netleştirilmektedir.

Ofis taşımacılığında en iyi firma hangisi?

Çolakoğulları nakliyat olarak; 1970 yılından beri kurumsal hizmetler vermekteyiz. Karar sizindir.

Sıkça Sorulan Sorular

ofis taşımacılığı hizmetlerinde ekspertiz hizmeti mevcuttur. Ve bu hizmetlerimiz ücretsiz olarak yapılmaktadır.

ofis taşıma fiyatları ile ilgili yapılan değerlendirme ve inceleme sonucunda netlik kazanmaktadır. Hemen fiyat almak için ücretsiz ekspertiz hizmeti alabilirsiniz.

ofisten ofise taşımacılık hizmetleri; taşınan ofisin metrekare üzerine hazırlanan ofis malzemelerinin miktarına göre değişkenlik göstermektedir.

ofis nakliye fiyatları firmamız tarafından yapılan ekspertiz ve siz değerli müşterilerimizin tarafımıza vereceği bilgiler doğrultusunda belirlenmektedir.

Ofis taşıma hizmetlerinin tamamında firmamız tüm eşyalarınızı detaylı olarak sigortalattırmaktadır. Yapılan tüm nakliye işlemleri firmamız tarafından hasarları ile beraber karşılanmaktadır.

Ofis taşıma ücretleri; bir ofisin bir yerden başka bir yere, müşterinin istediği hizmet şekline göre değişkenlik gösteren bir durumdur.

Ofis taşımacılığı hizmetlerinde çalışan tüm personellerimiz firmamızın bünyesinde yer alan personellerden oluşmaktadır. Personel sayısı yapılacak hizmetin hacmine göre değişkenlik göstermektedir.