İş hayatının yeni dönem ihtiyaçlarından biri haline gelen ofis taşımacılığı; profesyonel firmalar tarafından, uzman bir ekip aracılığıyla, sistematik olarak yürütülmesi gereken zorlu ve hassas bir süreçtir. Bu sürecin iyi bir şekilde yönetilebilmesi için; ofis nakliyesinde dikkat edilmesi gereken hususlara hakim, kurumsal ofis taşımacılığında uzmanlaşmış, profesyonel ofis taşıma firmaları tercih edilmelidir.

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri
Profesyonel Ekspertiz ve Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Ofis taşımacılığı firması tarafından sağlanacak ekspertiz hizmeti ile nakliye işlemi planlanır ve müşterinin belirleyeceği sürede ofis taşıma tamamlanır. Sigortalı olarak çalışan kurumsal ofis taşıma şirketleri, oluşacak her türlü hasarı iş birliği içinde oldukları firma aracılığıyla karşılamaktadır.
Ofis Taşımacılığında Püf Noktalar
Ofis nakliyesi öncesi ekspertiz hizmeti ile taşıma süreci hakkında detaylı bilgi almak mümkündür. Nakliye işleminin ne kadar zaman alacağı; ofisin büyüklüğüne, kapasitesine, eşya yoğunluğuna ve taşıma mesafesine göre farklılık gösterir. Bu sebeple ofis taşıma eyleminde hızlı ve planlı olmak temel kuraldır.
Müşterinin talepleri doğrultusunda organize olunarak ofis taşıma işinin tamamlanması son derece önemlidir. Taşınılacak yerin kural ve yönetmeliklerine uygun bir biçimde, iş güvenliği konusunda gerekli önlemleri alan, prensip sahibi profesyonel ofis taşıma şirketleri; müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktadır.

Profesyonel Ofis Taşımacılığı
Sıkça Sorulan Sorular
Ofis taşımacılığında temel kriterler nelerdir?
Hızlı, planlı ve güvenli bir ofis taşımacılığı olmasıdır.
Ofis nakliyesi ne kadar zamanda planlanıyor?
Ofis nakliyesinin planlanması taşınacak olan ofisin kapasitesine, hacmine ve taşınacağı yere göre değişkenlik gösterecektir.
Ofis taşımasında maliyeti nasıl hesaplanıyor?
Ofis taşımacılığının maliyeti, müşterinin isteklerine, eşya yoğunluğuna, kat oranına göre belirlenir.
Ofis nakliyatında ücretsiz ekspertiz hizmeti veriliyor mu?
Bir çok hizmette olduğu gibi firmamız ofis taşımacılığında da ücretsiz ekspertiz hizmeti sunmaktadır.
Diğer hizmetlerimizi incelemek için tıklayın.
Ofis nakliyesinde tecrübenin önemi nedir?
Ofis eşyalarının zarar görmemesi, zaman ve iş kaybı yaşanmaması için deneyimli ve işinde uzmanlaşmış ofis taşıma şirketleri tercih edilmelidir.
Taşımacılık hizmetlerinde referansın önemi nedir?
Taşımacılık hizmetlerinde profesyonel olarak gerçekleşmesi gereken bir hizmet olduğundan; firma seçiminde en önemli kriterlerden biri de referanstır.
Referanslarımızı incelemek için tıklayın.
Ofis taşımacılığında sigorta yapılıyor mu?
Çolakoğulları nakliyat olarak Allianz sigorta işbirliği ile tüm eşyalarınızı sigortalı bir şekilde taşıyoruz.
Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında sürprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Evet mesafe fark etmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.
Kurumsal Ofis Taşımacılığı Soruları
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz.
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kullanılmaktadır.
Evet, firmamız tarafından tüm eşyalarınız sigortalı olarak yapılmaktadır.
hayır, firmamız Türkiye’nin her yerinde hizmet vermektedir.
ofis taşıma fiyatlarımız yapılacak ön inceleme sonucunda netleştirilmektedir.
Çolakoğulları nakliyat olarak; 1970 yılından beri kurumsal hizmetler vermekteyiz. Karar sizindir.
Ofis taşımacılığı hizmetlerinde temel konulardan biri ekspretiz hizmetidir. Firmamız tarafından ücretsiz ekspertiz hizmetleri sunulmaktadır.