Ofis Taşımacılığı

İş hayatının yeni dönem ihtiyaçlarından biri haline gelen ofis taşımacılığı; profesyonel firmalar tarafından, uzman bir ekip aracılığıyla, sistematik olarak yürütülmesi gereken zorlu ve hassas bir süreçtir. Bu sürecin iyi bir şekilde yönetilebilmesi için; ofis nakliyesinde dikkat edilmesi gereken hususlara hakim, kurumsal ofis taşımacılığında uzmanlaşmış, profesyonel ofis taşıma firmaları tercih edilmelidir.

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Profesyonel Ekspertiz ve Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı firması tarafından sağlanacak ekspertiz hizmeti ile nakliye işlemi planlanır ve müşterinin belirleyeceği sürede ofis taşıma tamamlanır. Sigortalı olarak çalışan kurumsal ofis taşıma şirketleri, oluşacak her türlü hasarı iş birliği içinde oldukları firma aracılığıyla karşılamaktadır.

Ofis Taşımacılığında Püf Noktalar

Ofis nakliyesi öncesi ekspertiz hizmeti ile taşıma süreci hakkında detaylı bilgi almak mümkündür. Nakliye işleminin ne kadar zaman alacağı; ofisin büyüklüğüne, kapasitesine, eşya yoğunluğuna ve taşıma mesafesine göre farklılık gösterir. Bu sebeple ofis taşıma eyleminde hızlı ve planlı olmak temel kuraldır.

Müşterinin talepleri doğrultusunda organize olunarak ofis taşıma işinin tamamlanması son derece önemlidir. Taşınılacak yerin kural ve yönetmeliklerine uygun bir biçimde, iş güvenliği konusunda gerekli önlemleri alan, prensip sahibi profesyonel ofis taşıma şirketleri; müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktadır.

Profesyonel Ofis Taşımacılığı

Profesyonel Ofis Taşımacılığı

Sıkça Sorulan Sorular

Ofis taşımacılığında temel kriterler nelerdir?

Hızlı, planlı ve güvenli bir ofis taşımacılığı olmasıdır.

Ofis nakliyesi ne kadar zamanda planlanıyor?

Ofis nakliyesinin planlanması taşınacak olan ofisin kapasitesine, hacmine ve taşınacağı yere göre değişkenlik gösterecektir.

Ofis taşımasında maliyeti nasıl hesaplanıyor?

Ofis taşımacılığının maliyeti, müşterinin isteklerine, eşya yoğunluğuna, kat oranına göre belirlenir.

Ofis nakliyatında ücretsiz ekspertiz hizmeti veriliyor mu?

Bir çok hizmette olduğu gibi firmamız ofis taşımacılığında da ücretsiz ekspertiz hizmeti sunmaktadır.

Diğer hizmetlerimizi incelemek için tıklayın.

Ofis nakliyesinde tecrübenin önemi nedir?

Ofis eşyalarının zarar görmemesi, zaman ve iş kaybı yaşanmaması için deneyimli ve işinde uzmanlaşmış ofis taşıma şirketleri tercih edilmelidir.

Taşımacılık hizmetlerinde referansın önemi nedir?

Taşımacılık hizmetlerinde profesyonel olarak gerçekleşmesi gereken bir hizmet olduğundan; firma seçiminde en önemli kriterlerden biri de referanstır.

Referanslarımızı incelemek için tıklayın.

Ofis taşımacılığında sigorta yapılıyor mu?

Çolakoğulları nakliyat olarak Allianz sigorta işbirliği ile tüm eşyalarınızı sigortalı bir şekilde taşıyoruz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.

Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.

Kurumsal Ofis Taşımacılığı Soruları

Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.

Ofis Taşımacılığında Ekspertiz Hizmeti Var Mı?

Ofis taşımacılığı hizmetlerinde temel konulardan biri ekspretiz hizmetidir. Firmamız tarafından ücretsiz ekspertiz hizmetleri sunulmaktadır.

Menü