Ofis Taşıma Ücretleri

Ofis taşıma ücretleri araştırması yaparken dikkatli olmalı ve piyasayı iyi araştırmalısınız. Zira bu kapsamda hizmet veren firmaların sayısı fazladır. Özellikle de büyük şehirlerde, birçok ofis taşıma firması ile karşılaşabilirsiniz. Ancak bu firmaların hepsinin de fiyat bakımından eşit seviyelerde olacağını söyleyemeyiz. Amacınız, en kaliteli hizmet ve buna bağlı olarak da uygun bir fiyat gözetimi yapmaktır. Bu standartlar dahilinde belirlediğiniz ofis taşıma firmasıyla da anlaşma sağlayabilirsiniz. Türkiye’nin en iyisi olan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamız, bu alandaki en iyi tercihiniz olacaktır. 

Ofis Taşıma Ücretleri Nasıl Hesaplanır?

Ofisini taşıtmak isteyen firma sahipleri, bu konuda bir fiyat araştırması yaparlar. Yani ilgili şirketlerin bu işlemlerin ücret hesaplamasını ne şekilde yaptıklarını bilmek isterler. Biz, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak ofis taşıma fiyatı belirlemesini şu şekilde yapıyoruz;

  • Ofisinize gelerek eşyalarınızın yoğunluğuna ve ofisinizin büyüklüğüne bakmak.
  • Eşyaların taşınacağı adresin mesafesine bakmak.
  • Müşterilerin ekstra talepleri doğrultusunda genel bir fiyat değerlendirmesi yapmak.

Ofis Taşıma Ücretleri Ne Kadar?

“Level Nakliyat” olarak müşterilerimize her daim uygun fiyatlı tarifeler sunmaya özen gösteriyoruz. Firmamızın son güncellediği ofis taşıma ücretleri aşağıdaki gibidir;

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma ücretleri Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Expertiz Yapılacaktır Expertiz Yapılacaktır

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri

Konu ofis taşımacılığı olunca elbette ki İstanbul gibi büyük bir şehir de bu konuda ön planda yer alıyor. Şehrin nüfus yoğunluğuna bağlı olarak, buradaki ofislerin sayısı da bir hayli fazladır. Bu ofisler ise bazı sebeplerden ötürü adres değişikliğine giderler. İşte tüm bu taşınma sürecinin de iyi bir ofis nakliye firması tarafından yönetilmesi gerekir. Bu sayede aslında zor olan işlemin kendi açınızdan kolaylaşmasını sağlayabilirsiniz. 

İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında en doğru alternatif ise elbette ki “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmasıdır.

Kurumsal Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Eğer ofis eşyalarınızı taşıtmak istiyorsanız, muhakkak bu konuda kurumsal olarak hizmet veren bir firmayla anlaşmalısınız. Bu sayede ofis eşyalarınızın daima güvenli bir şekilde taşınmasını sağlamış olursunuz. Kurumsallık demek, o alanda uzman niteliklere sahip olmak demektir. Elbette ki bu da öyle her firmada olan bir özellik değildir. Bu özellik, sadece ofis taşımacılığı alanında öncü isimlere layıktır. 

Ofis Taşıma Ücretleri
Ofis Taşıma Ücretleri

Kurumsal ofis taşıma diyince akıllara gelen ilk seçenek olan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızın daima hizmetinizde olduğunu hatırlatmak isteriz. Bize sabit telefon numaralarımız üzerinden kolaylıkla ulaşım sağlayabilirsiniz. Ayrıca instagram sayfamızdan da bize DM yoluyla ulaşmanız mümkündür. 

Profesyonel Ofis Taşımacılığı Süreci Nasıl İlerler?

Profesyonel ofis taşımacılığı, sadece bu konuda uzman olan firmalar tarafından yürütülebilmektedir. “Level Nakliyat” firmamızdan hizmet aldığınızda, aynı zamanda profesyonelliğe de adım atmış olurunuz.

İlk iletişiminizden sonra da uzman nakliye ekibimiz adresinize gelir. Bu esnada, ofis eşyalarınızın ve ofis büyüklüğünüzün incelemesi yapılır. Bu, aynı zamanda ücretsiz ekspertiz işlemi demektir. Sonrasında, yapılan incelemelere göre size bir ofis taşıma fiyatı verilir.

ofis taşıma fiyatları
Ofis Taşıma Ücretleri

Eğer bu ücretlendirmeyi uygun görürseniz, uzman firma personellerimiz eşyalarınızı paketlemeye başlar. Güvenli ve temiz şekilde paketlenen ofis eşyalarınız, yük asansör vincimiz sayesinde yine güvenli şekilde aşağıya indirilir. Akabinde de nakliye aracımıza dizilir ve yeni adresinize doğru yola çıkılır. Yeni adresinize geldiğimizde, ofis eşyalarınız yine asansör vinci ile yukarı taşınır. Paketlerden çıkartılıp yerlerine konur ve ofis taşımacılığı süreci de burada tamamlanmış olur. 

Ofis Taşımacılığı Konusunda En Çok Sorulan Sorular

Ofis Taşıma Ücretleri Ne Kadar?

Ofis taşıma ücretleri 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.