Bilgisayar Taşımacılığı

Bilgisayar taşımacılığı, genel itibariyle ofis taşıma hizmetlerine dahil olan bir konudur. Özellikle de ofislerde bilgisayar sayısının fazla olduğu düşünüldüğünde, bilgisayar taşıma işlemi ayrı bir hizmet konusu olarak ele alınabilir. Elbette ki böyle bir hizmetin uzman taşıma firması aracılığıyla yapılması gerekir. Aksi halde hiç istemeyeceğiniz olumsuz sonuçlarla karşılaşmanız maalesef ki muhtemeldir. Biz, Level Nakliyat firması olarak bilgisayarlar başta olmak üzere tüm ofis malzemelerinizi güvenle taşıyacağımız konusunda sizlere garanti veriyoruz. 

Kurumsal Bilgisayar Taşımacılığı

Bilgisayar TaşımacılığıKurumsal bilgisayar taşımacılığı, bu kapsamda hizmet alanlar tarafından mutlaka tercih edilmelidir. Genel olarak ofis taşıma işlemine dahil olan bilgisayar taşımacılığı, tamamıyla kurumsal ölçülerde yapılmalıdır. Aksi halde bu işlemden istediğiniz sonuçları hiçbir şekilde elde edemezsiniz. Özellikle de bizim gibi uzman bir firmadan hizmet almanız, sizi kurumsal bir hizmet almaya götürür. 

Kurumsal nakliyat hizmetlerine var olduğumuz ilk günden bu yana hep önem verdik. Taşıma sektöründe ise tam yarım asrı aşkın süredir yer almaktayız. Yani bu sektörün öncü firması olarak, kurumsallığın kırmızı çizgimiz olduğunu vurgulamak isteriz. Bizden aldığınız hizmet kapsamında ödemiş olduğunuz ücretler de hiçbir şekilde boşa gitmeyecektir. Tercihini kurumsallıktan ve kaliteli bir hizmetten yana kullanmak isteyen herkesi bizimle iletişime geçmeye davet ediyoruz. 

Bilgisayar Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Expertiz Yapılacaktır Expertiz Yapılacaktır

Level Nakliyat Firmasını Neden Tercih Etmeliyim?

Bilgisayar TaşımacılığıLevel Nakliyat firmasını neden tercih etmeliyim diye elbette ki merak edip sormalısınız. Biz de sizlere bu konuda tutarlı cevaplar vermekle yükümlüyüz. Zaten bu soruyu soran müşteri adaylarımız, sonrasında aldığı cevaplarla birlikte ofis taşımacılığı tercihini mutlaka bizden yana kullanmaktadır. Bunun sebebi ise elbette ki iş kalitemize verdiğimiz değer ve önemdir. 

Müşteri memnuniyetine fazlayla değer veren Level Nakliyat, bugüne kadar binlerce memnun müşteri edinmeyi başarmış bir firmadır. Sizlerin de memnun müşterilerimiz arasında olmanızı elbette ki çok isteriz. Bu sebepten, bizimle hemen en kısa sürede iletişime geçmenizde fayda var. Ayrıca bize sabit telefonlarımızın yanı sıra, instagram adresimiz üzerinden de kolaylıkla ulaşım sağlamanız mümkündür. Profesyonel nakliyat hizmetleri, ancak bizim gibi uzman bir şirket ile mümkün olacaktır. 

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Sigortalı Taşımacılık Hizmetleri

Ofis taşıma şirketleri arasında en iyi tercihiniz olmaya aday firmamız, bu hizmetlerinde mutlaka sigorta olanağı da sunmaktadır. Yani bizimle iletişime geçtiğinizde, her daim sigortalı taşımacılık hizmetleri seçeneklerinden faydalanabileceksiniz. Mevzubahis olan bilgisayar taşımacılığı, elbette ki sigorta yapmayı mecburi kılan çok özel bir süreçtir. Bu süreçte, profesyonel ofis taşımacılığı hizmetlerinin önemli bir parçası olan bilgisayar parçaları taşıma işlemi gerçekleşir. 

Bunu da ancak Level Nakliyat gibi uzman bir firma gerçekleştirebilir. Amacımız, ofis taşıma ücretleri dahilinde en uygun tarifeleri elde edebilmenizdir. Elbette ki uygun ücretlerin yanında, sigorta da dahil olmak üzere kaliteli bir taşımacılık hizmeti sunmayı hedeflemekteyiz. Sigorta eşya taşıma hizmetlerimizde, Avrupa’nın önde gelen şirketi Allianz Sigorta ile çalışmaktayız. Yani eşyalarınızın nakliye esnasında zarar görmesi durumunda olası maddi hasar hesaplanacak ve sigorta şirketi tarafından sizlere tahsis edilecektir. 

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Bilgisayar Nakliyesinde Paketleme Hizmeti

Bilgisayar TaşımacılığıLevel Nakliyat firması olarak, bilgisayar parçalarını büyük bir hassasiyetle taşımaktayız. Böylesine pahalı malzemelere zarar gelmemesi için elimizden geleni yapmaktayız. Tabii eşya güvenliğini sağlamak için alacağımız en iyi önlem, hiç şüphesiz ki paketleme yöntemleridir. Biz, bilgisayar nakliyesinde paketleme hizmeti sunan bir bir firmayız. Paketlenen bilgisayarlarınız, yeni adrese ulaşana dek tamamıyla güvende olacaktır. 

Zaten buna ek olarak, sigortalı nakliye hizmetini de devreye sokmuş oluyoruz. Yani hem eşyaların hiçbir şekilde zarar görmemesini sağlamakta, hem de olası bir zarar görme durumunda ise sizleri maddi güvence altına almaktayız. Bugüne kadar bize güvenen tüm müşterilerimize en iyi hizmetleri sağlamayı başardık. Sizlere de yine üstün kaliteli hizmetler sağlamayı hedefliyoruz. Bize ulaşın ve kalite farkını yakalayın. 

Level Nakliyat ile Şehirlerarası Ofis Nakliyesi Avantajları Nelerdir?

• En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketidir.

• Ofis nakliye Hizmetlerindeki Tüm Hizmetleri (Mobilya ve Elektronik Cihaz Montaj ve De Montaj, Kutulama, Sigorta VB…) Gerçekleştirmektedir.

• Profesyonel Ekip ve Geniş Araç Filosu Mevcuttur.

• Personeller İle İlgili İSG ve SGK Evrakları Tam Olup, Tüm Özel ve Devlet Kurumlarında Hizmet Verebilmektedir.

• İstanbul’da Tüm İlçelerde Hizmet Verdiği İçin Tüm Binalarda, Plazalarda Taşıma Süreçlerini En İyi Şekilde Biliyor.

• Avrupa’nın En İyi Sigorta Şirketi Olan ALLİANZ İle Çalışmaktadır.

• Ofis Taşımacılığında Dilediğiniz Sürelerde Bitirebilecek Potansiyele Sahiptir.

• Sizlere İş Bitirme Konusunda Dilediğiniz Kadar Referans Verebilmektedir.

En Fazla 2 Günde Taşıma Hizmeti

Level Nakliyat firması olarak siz değerli müşterilerimize en fazla iki günde taşıma hizmeti sunuyoruz. Aslında bu kapsamdaki çoğu hizmetimizi bir günde tamamlamaktayız. Ancak bazı istisnai durumlar, hizmetin iki günde günde tamamlanmasını mecburi kılıyor. Özellikle de İstanbul gibi kalabalık ve yoğun trafikli bir şehirde bile bu hizmeti en kısa sürede sağlamayı başarmaktayız. Eğer kısa sürede tamamlanmasını istediğiniz nakliye işlemleriniz olursa, direkt olarak bizimle iletişime geçmenizi öneririz. 

Sizlerden Gelen Sorular

Bilgisayar Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Bilgisayar taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamar. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve bilgisayar eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Bilgisayar Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, bilgisayar taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve bu kapsamdaki eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Bilgisayar Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Bilgisayar taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca bilgisayar eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Bilgisayar Malzemeleri Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız bilgisayar malzemeleri taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Bilgisayar Taşımacılığında Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Bilgisayar taşımacılığında kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.