Ülkemizde ofis taşımacılığı süreçlerinde kaliteli ve güvenilir taşımacılık hizmetleri veren Level Taşımacılık, değerlerimiz ile ilgili sizlere önemli bilgiler sunmaktadır. Türkiye’nin her bölgesine hizmetlerini taşıyan firmamız ile ortak çalışmalarda bulunabilirsiniz. Güvenilir nakliyat şirketi olarak her zaman sizlere başarılı hizmetler sunmaktayız.

Firmamız geçmişten bu yana vermiş olduğu önemsemiş olduğu tüm değerleri göz önüne alarak yıllarını taşımacılık sektöründe sürdürmektedir. Bu değerler çerçevesinde iş ahlakını düzene sokan firmamız her zaman doğru zamanda doğru yerde doğru çalışanları ile hizmetinizde olmuştur.

Level Nakliyat Olarak Değerlerimiz

  • Takım Ruhu: Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için çalışanlar arasında birlik
    Çalışan Memnuniyeti: Uzmanlık ve iyi bir gelecek sunmak
    Müşteri Odaklılık: Müşterilerimizi tanıyıp, onların taleplerine hızlı bir şekilde cevap verebilmek
    Sorumluluk Almak: Başarının geçtiği en önemli noktalardan birini verimli bir biçimde kullanmak
    Öğrenme & Gelişim: Güncel bilgilere sahip olunarak çalışanlarımızın kendilerini geliştirmesi
  • Çevreye & Topluma Saygı: Topluma ve çevreye koruyucu ve bilinçli olarak yaklaşmak
    Güvenilirlik: Müşterilerinin güvenini kazanarak ileriye doğru sağlam adımlar atmak. ;
    Başarı: Sahip olduğumuz tüm unsurlarımızla şirketimizi daha ileriye taşımak.
Değerlerimiz
Değerlerimiz

Firmamız yukarıda bulunan değerlerimiz ile ilgili sizlere her zaman aynı önemi vermektedir. Müşteri memnuniyetini sağlamak adına her zaman düzenli ve disiplinli personellerimiz ile hareket etmektedir. Firmamızın sosyal medya ağlarından İnstagram sayfasını da sürekli olarak takip edebilirsiniz. Sizlere özel hizmetler sunmaktayız.

Profesyonel ofis taşımacılık sektöründe en önemli konulardan biri olan takım ruhunu en iyi şekilde yansıtan firmamız her konuda sizlere profesyonel desteği sağlamaktadır. 1956 yılından beri sektörüne büyük önem veren şirketimiz ofis taşımacılığı hizmetlerinde önce personellerine önem vermektedir. Personellerinin sırtından iş yaptığımız için her zaman müşteri memnuniyetinin temel kaynağının personelden geçtiğini biliyoruz.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

Değerlerimiz
Değerlerimiz
  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Değerlerimiz arasında, müşteri memnuniyetini sağlamak birinci sıradadır.

İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti

Anadolu Yakası İlçeleri Avrupa Yakası İlçeleri
Kadıköy Beyoğlu
Üsküdar Beşiktaş
Maltepe Sarıyer
Ataşehir Şişli
Kartal Bakırköy
Pendik Eyüp
Tuzla Avcılar
Çekmeköy Bağcılar
Sancaktepe Güngören
Sultanbeyli Zeytinburnu

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Değerlerimiz kapsamında, sizlere en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz.