Arşiv Taşımacılığı

Kurumsal şirketlerin belge, dosya ve klasörlerinin tutulduğu arşivler, taşınma halinde en fazla özen gerektiren bölümlerden biridir. Gerek ofis içi arşiv odası taşımacılığı, gerekse büyük arşiv taşımacılığı kurumsal firmaların ihtiyaç duyduğu nakliye hizmetleri arasındadır. Her ikisi de aynı dikkat ve titizlikle yürütülmesi gereken planlı ve sistemli bir çalışma gerektirmektedir.

Müşterilerin istekleri kapsamında arşiv taşımacılığı hizmetine; raf ve dolap sistemi montajını, kolilemeyi, depolamayı, yerleştirmeyi de dahil ederiz. Böylelikle taşıma işlemi kısa sürede tamamlanacak ve arşiv kullanıma hazır olacaktır.

Arşiv taşımacılığı, herhangi bir işletme için oldukça önemli bir konudur. Dosyalar, belgeler ve diğer önemli evraklar, işletmeler için değerli bir varlık oluşturur. Bu nedenle, işletmelerin arşivlerini doğru bir şekilde taşıması gerekir. Bu yazımızda, kusursuz arşiv taşımacılığı için bilmeniz gerekenleri detaylı bir şekilde anlatacağız.

Arşiv Taşımacılığı
Arşiv Taşımacılığı

Arşiv Taşımacılığı Nedir?

Arşiv taşımacılığı, işletmelerin dosyalarını ve belgelerini bir yerden başka bir yere taşımak için kullanılan bir hizmettir. Arşiv taşımacılığı hizmetleri, işletmelerin dosyalarını ve belgelerini kaybetmeden, hasar görmeden ve çalınmadan yeni bir yere taşımasına yardımcı olur.

Arşiv Taşımacılığı Neden Önemlidir?

Arşiv taşımacılığı, işletmelerin arşivlerini güvenli bir şekilde taşımasına yardımcı olur. Arşivler, işletmelerin en değerli varlıkları arasındadır. Dosyalar, belgeler ve diğer önemli evraklar, işletmelerin geçmişi ve geleceği hakkında önemli bilgiler içerir. Bu nedenle, arşivlerin hasar görmeden ve kaybolmadan taşınması çok önemlidir.

Arşiv Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Arşiv taşımacılığı, işletmenin ihtiyaçlarına göre farklı şekillerde yapılabilir. Öncelikle, arşivlerin taşınacağı yeni yer belirlenir. Daha sonra, taşımacılık için gerekli olan ekipmanlar hazırlanır. Dosyalar, belgeler ve diğer evraklar, özel kutulara yerleştirilir. Kutuların içine, dosyaların kaybolmaması için özel etiketler yapıştırılır. Arşivlerin taşınması sırasında, kutular özel olarak korunur.

Arşiv Taşımacılığı Sırasında Nelere Dikkat Edilmelidir?

Arşiv taşımacılığı sırasında, belirli noktalara dikkat edilmesi gerekir. İşletmeler, arşiv taşımacılığı hizmeti veren firmaları seçerken, firmaların işlerini doğru bir şekilde yapabileceklerinden emin olmalıdır. Arşivlerin taşınması sırasında, kutuların hasar görmemesi için özel bir koruma sağlanmalıdır.

Püf Noktaları
Püf Noktaları

Arşiv Taşımacılığının Püf Noktaları

Arşiv taşımacılığında, firma paketleme işini kendisi yapmak isteyebilir. Ama, nakliye şirketinden talep edilecekse; bu oldukça tecrübe gerektiren, sistematik ve planlı bir çalışma olmalıdır.

Profesyonel arşiv taşıma şirketleri öncelikle, bir iş planı hazırlarlar. İlk olarak, taşınacak belge ve dosyaların numaralanır. İkinci olarak, kategorize ederiz. Son olarak da, deneyimli ve eğitimli bir ekip tarafından paketlenip taşınmaya hazır hale getiririz. İşinde uzman montaj elemanları tarafından raf sistemleri kurulur ve tekrar yerleştirilmesini kapsayan bir düzen içinde ilerlerler. Böylece iş ve zaman kaybı yaşanmadan arşiv tekrar faaliyete geçmiş olur.

Arşiv taşımacılığı, işletmeler için oldukça önemli bir konudur. Arşivler, işletmelerin en değerli varlıkları arasındadır ve taşınırken özenle korunması gerekmektedir. Bu yazımızda, arşiv taşımacılığı sırasında dikkat edilmesi gereken püf noktalarını sizlerle paylaşacağız.

  1. Profesyonel Bir Firma Seçin

Arşiv taşımacılığı, mutlaka profesyonel bir firma tarafından yapılmalıdır. Bu firmalar, arşivlerin taşınması sırasında özel bir koruma sağlarlar ve dosyaların kaybolmasını, hasar görmesini veya çalınmasını önlerler. Arşiv taşımacılığı hizmeti veren firmaların güvenilirliği, işletmeler için oldukça önemlidir. Bu nedenle, firma seçerken referanslarını incelemek ve detaylı araştırma yapmak gerekmektedir.

  1. Planlama Yapın

Arşiv taşımacılığı, detaylı bir planlama gerektirir. Taşıma işlemi öncesinde, arşivlerin tamamı kontrol edilmeli ve taşınacak olan belgelerin sayısı belirlenmelidir. Bu sayede, kutuların hazırlanması ve taşıma işleminin daha kolay bir şekilde yapılması sağlanır.

  1. Özel Etiketler Kullanın

Arşiv taşımacılığı sırasında, dosyaların kaybolmaması için özel etiketler kullanılması gerekmektedir. Her kutuya, içerisindeki dosyaların hangi bölümüne ait olduğunu belirten bir etiket yapıştırılmalıdır. Bu sayede, taşıma işlemi sonrasında dosyaların tekrar yerlerine kolayca konulması mümkün olur.

  1. Dosyaları Düzgün Yerleştirin

Arşiv taşımacılığı sırasında, dosyaların doğru bir şekilde yerleştirilmesi oldukça önemlidir. Dosyalar, özel kutulara yerleştirilmeli ve kutuların içi özenle düzenlenmelidir. Dosyaların düzgün bir şekilde yerleştirilmesi, hasar görme ihtimalini en aza indirir.

  1. Özel Ambalaj Malzemeleri Kullanın

Arşiv taşımacılığı sırasında, dosyaların hasar görmesini önlemek için özel ambalaj malzemeleri kullanılmalıdır. Dosyalar, özel olarak tasarlanmış kutulara yerleştirilmeli ve kutuların içi özel malzemelerle doldurulmalıdır. Bu sayede, dosyalar taşınırken herhangi bir hasar görmezler.

Sıkça sorulan sorular

Arşiv taşımacılığında temel kriterlerimiz nelerdir?

Aslında, Arşiv nakliyesinde temel kriterler: sistematik, düzenli ve tecrübeli olunmasıdır. Çünkü arşiv taşıma işlevi ciddi bir düzen ve programlama gerektirir.

Arşiv taşımacılığını ne kadar zamanda planlarız?

Kısaca belirtmek gerekirse, kurumsal arşiv taşıma firmamız, ücretsiz ekspertiz hizmetiyle arşivi yerinde görerek müşterinin istekleri doğrultusunda en uygun zamanı belirleyecektir.

Arşiv taşımacılığının maliyetini nasıl hesaplarız?

Arşiv nakliyesinde fiyatı etkileyen bir çok faktör vardır. Bunlardan bazıları:

  • Hizmete nelerin dahil olacak koli sayısı,
  • Dolap sisteminin türü,
  • Taşınılacak kat oranları gibi faktörlerdir.

Firmamız ilgili tüm kriterleri değerlendirerek sizlere en uygun fiyatı sunacaktır.

Arşiv taşımacılığında ücretsiz ekspertiz hizmeti veriliyor mu?

Level nakliyat bir çok hizmetinde olduğu gibi arşiv taşımacılığında da ücretsiz ekspertiz hizmeti vermektedir.

Arşiv taşımacılığında tecrübenin önemi nedir?

Arşiv taşımacılığında tecrübe olmazsa olmazlardandır. Çünkü, dosya ve klasörlerin düzenli ve güvenli bir şekilde taşırız. Ek olarak, deneyimli bir ekiple çalışma yaparız ve profesyonel arşiv taşımacılığı firmaları tercih ederiz. Ek olarak, ofis taşımacılığı konusunda ki bilgilerimize de göz atabilirsiniz.

Arşiv taşımacılığında sigorta yapılıyor mu?

Level nakliyat olarak Allianz sigorta işbirliği ile tüm belge ve klasörlerinizi paketliyor ve sigortalı bir şekilde taşıyoruz.

Firmamız arşiv taşıma hizmetlerinde A’dan Z’ye hizmet vermektedir.

Evet yapıyoruz, Firmamız arşiv taşıma hizmetlerinde çalışmalarını Ankara bölgesinde de gerçekleştirmektedir.

Firmamız 1990 yılından beri arşiv taşıma hizmeti vermektedir.