Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Sigortalı ofis taşımacılığı, Level Nakliyat firmamız tarafından sağlanan çok önemli bir özelliktir. Zaten herhangi bir firmadan ofis taşıma hizmeti alacak olursanız, o firmanın sizlere bu kapsamda sigortalı hizmet sunması da çok önemlidir. Bu sayede ofis eşyalarının taşınması konusunda hiçbir sorunla karşılaşmazsınız. Unutmayın ki ofis eşyalarına sigorta yapılması demek, müşterilerin güvence altına alınması demektir. Böylece ofis taşımacılığı işlemi esnasında meydana gelecek herhangi bir sorundan ötürü oluşacak maddi hasar, hiçbir şekilde size yansıtılmamış olur. Olası tüm hasarı sigorta şirketi bizzat kendisi karşılar. 

Ofis Taşımacılığında Sigorta Yapılıyor mu?

Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığında sigorta yapılıyor mu sorusu, bu kapsamda hizmet alacak kişiler tarafından sıkça sorulmaktadır. Aslında bu hizmet esnasında yapılan sigorta işlemleri, hizmet aldığınız firmaya göre değişiklik göstermektedir. Yani bazı taşıma firmaları, danışanları için sigorta işlemi yapmayı uygun görürler. Bazı firmalar ise müşterilerine bu hizmet esnasında hiçbir şekilde sigorta yapmazlar. Tabii siz de bir müşteri olarak, sonuçta bu hizmet süreci için para ödemedi yapıyorsunuz. Yani sizi güvence altına alcak bir sigorta işleminin yapılması resmen şarttır diyebiliriz.

Zaten kaliteli ofis nakliye firması seçenekleri, sizlere muhakkak sigortalı taşımacılık hizmeti sunacaktır. Böylece hem ödediğiniz ücretin karşılığını en iyi şekilde almış olursunuz ve hem de tüm süreç dahilinde maddi güvence altında kalırsınız. Biz, Level Nakliyat firması olarak tüm müşterilerimize sigortalı ofis taşımacılığı hizmeti sunmaktayız. Üstelik bu hizmetimiz kapsamında da Avrupa’nın en iyisi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktayız. 

Sigortalı Ofis Taşımacılığı ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Expertiz Yapılacaktır Expertiz Yapılacaktır

Ofis Nakliyesinde Sigorta Bedeli Nasıl Belirlenir?

Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Ofis nakliyesinde sigorta bedeli nasıl belirlenir diye de merak edip sorabilirsiniz. Level Nakliyat firmamız, bu bedeli belirlemek adına işlem öncesinde eşyalarınızın alınacağı ofisinize gelmektedir. Burada, sizlere sağladığımız ücretsiz ekspertiz hizmetiyle birlikte eşyalarınızı detaylı olarak incelmekteyiz. Bu incelemeyle birlikte, sigorta kapsamında girecek eşyalarınız için bir eğer belirlemesi yapıyoruz. Sonrasında tüm sigorta içeriklerini sizlere de sunarak, onay vermeniz halinde işlemlerimize başlıyoruz. 

Sigortalı ofis taşıma şirketleri arasında olan Level Nakliyat firmamız, müşteri memnuniyetini daima ön planda tutmaktadır. Siz de firmamızdan hizmet alarak ofisinizin taşınması sürecini en iyi şekilde sağlayabilirsiniz. Bize sabit telefonlarımızdan ve instagram adresimiz üzerinden dilediğiniz zaman ulaşım sağlayabilirsiniz. 

Ofis Taşıma Poliçesinde Hangi Ürünler Sigorta Kapsamındadır?

Ofis taşımasında sigorta poliçesi kapsamında değerlendirilen ürünlerin sayısı oldukça fazladır. Yani ofis nakliyesi işlemlerinde herhangi bir eşyanızın zarar görmesi durumunda, o eşyanın sigorta kapsamında yer alacak olma ihtimali oldukça yüksektir. 

Ofis taşıma poliçesinde sigorta kapsamına aslında tüm ürünlerin girdiğini söyleyebiliriz. Yani müşterilerin sorumluluğu dahilinde gerçekleşmeyen her türlü durumda, ofis eşyalarınızın sigorta kapsamında olduğunu söyleyebiliriz. Zaten biz, Level Nakliyat firması olarak müşterilerimize hiçbir şekilde mağduriyet yaşatmamak adına elimizden geleni yapıyoruz. Siz de bizden hizmet alarak, kendinizi tamamen güvence altında tutabilirsiniz. 

Sizlerden Gelen Sorular

Sigortalı Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Sigortalı ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamar. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Sigortalı Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Sigortalı ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Bu hizmetler için de bize dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.