Ofis taşıma işlemi, oldukça zor ve profesyonellik gerektiren bir süreçtir. Özellikle de büyük şehirler açısından düşünüldüğünde, bu hizmete fazlasıyla ihtiyaç duyulduğunu görmekteyiz. Ofis sahipleri, pek çok farklı sebepten ötürü adres değişikliği yaparak ofislerini taşıtmak istemektedir. Bu sebeplerin başında ise deprem riskleri, kentsel dönüşümler ve ekonomik sebepler gelmektedir. Ofisini taşımak isteyen kişiler, kaliteli bir ofis taşımacılığı firması ile anlaşarak bu hizmeti edinebilirler. 

2024 Yılında Ofis Taşımacılığında Yer Aldığımız Projeler

  • BORUSAN HOLDİNG 
  • PWC A.Ş.
  • SMC A.Ş.
  • DOĞUŞ GRUBU
  • ENERJİ SA GRUBU

Yukarıda bahsi geçen firmaların ofislerinin İstanbul içinde ve İstanbul dışına profesyonel anlamda nakliye hizmetlerini gerçekleştirdik. Her konuda gerek desteği sağladık.

“LEVEL Nakliyat” firmamız ise sizlere bu konuda daima en profesyonel şekilde yardımcı olacaktır. 

Ofis Taşıma Ücretleri 2024

“LEVEL Nakliyat” firması ofis taşıma ücretleri 2024 yılı tarifesi aşağıdaki gibidir.

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Expertiz Yapılacaktır Expertiz Yapılacaktır

Profesyonel Ofis Taşımacılığı

 

Profesyonel ofis taşımacılığı yapan firmalar, bu alandaki en doğru tercihiniz olacaktır. Dediğimiz gibi, ofis eşyalarının bir adresten diğer adrese taşınması süreci oldukça zordur. Bunun için büyük bir yük aracı, asansörlü vinç, kaliteli eşya paketleme malzemeleri ve görev yapan uzman ekipler gerekmektedir. Elbette ki bunları da sadece profesyonel firmalarda bulabilirsiniz. 

Ofis Taşıma
Ofis Taşıma

“LEVEL Nakliyat” firmamız, ilgili hizmet dahilindeki tüm işlemleri en kaliteli şekilde gerçekleştirmektedir. Firmamızdan alacağınız hizmet karşısında daima memnun kalacağınızı da şimdiden belirtmek isteriz. 

Ofis Taşıma Şirketleri

Ofis taşıma şirketleri sayısı, son zamanlarda ciddi oranda artış göstermektedir. Özellikle de İstanbul gibi büyük şehirlerde, bu kapsamda hizmet veren şirket sayısının fazlalığından bahsedebiliriz. Ancak ofis taşımacılığı konusunda hizmet veren şirketlerin tamamının da güvenilir olduğunu söyleyemeyiz. Bu doğrultuda hizmet veren firmaların, özellikle de ofis nakliye işlemleri konusunda uzman olması gerekir. 

“LEVEL Kurumsal Nakliyat” firması, 50 yılı aşkın süredir ofis eşyası transferi yapmaktadır. Eğer tercihiniz kaliteli bir hizmet almak ise firmamıza ulaşabilirsiniz.  

Kurumsal Ofis Taşımacılığı

Ofis eşyalarınızın taşınması konusunda sizlere hizmet verecek firmayı detaylıca incelemeniz gerekmektedir. O firmanın iyi bir hizmet kalitesine sahip olması sizin için çok önemlidir. Yani bu kapsamda, elbette ki bazı kriterlerinizin olması gerektiğini vurgulamak isteriz. Kurumsallık, taşımacılık sektöründe görev yapacak bir firmanın olmazsa olmazlarındandır. O firma, ancak bu statüye ulaştığında gerçek anlamda profesyonel sayılabilir. 

ofis taşıma süreçleri
ofis taşıma süreçleri

Kurumsal taşımacılık için “LEVEL Kurumsal Nakliye” firmamızı tercih edebilirsiniz. Bize sabit telefonlarımızın yanı sıra instagram adresimiz üzerinden ulaşım sağlamanız da mümkündür.

Ofis Nakliyesi İşlemlerinde Ne Gibi Sorunlar Ortaya Çıkar?

  • Özellikle de profesyonellikten uzak olan firmalar, müşterilere büyük sorunlar yaşatırlar. Bu sorunların başında ise özensiz hizmet ve ofis eşyalarınızın zarar görmesi riski vardır.
  • Firma bünyelerinde deneyimsiz personellerin çalışması durumunda da istenmeyen sorunlar görülebilir. 
  • Donanımı az olan taşımacılık firmaları, ekipman bakımından da yetersizdir. 
  • Temizlik, titizlik ve hassas işlem gerekliliğinin dikkate alınmaması da yine büyük bir sorundur. 
  • Fiyat konusunda pahalı tarifeler sunan firmalar, buna karşılık iyi bir iş performansını asla gösteremezler.

“LEVEL Nakliyat” firmamızı tercih eden tüm müşterilerimize adete profesyonelliği sunuyoruz. Bizi tercih ettiğinizde, sorunlardan uzak ve çözüm odaklı bir hizmet alacağınızı bilmenizi isteriz. 

Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Sigortalı ofis taşımacılığı hizmetlerinden faydalanmak, böylesine önemli bir işlem için çok büyük gereksinimdir. Zira ofis eşyalarının taşınması sürecinde, en önemli eşyalarınız zarar görebilir. Bu da sizler için maddi kayıp anlamına gelmektedir. Firmamız, buna bir son vermek adına tüm ofis eşyalarınıza sigorta yapmaktadır. Böylece olası tüm maddi temelli hasarlarda, tüm ücret telafisi sigorta şirketi tarafından gerçekleşir. Ayrıca “LEVEL Nakliyat” firması olarak müşterilerimize ücretsiz ekspertiz hizmeti de sağlamaktayız. Bu hizmetimiz sayesinde ise ofis eşyalarınızı inceleyip size detaylı bir fiyatlandırma çıkartıyoruz.

Ofis Nakliye Ücreti Nasıl Hesaplanır?

Ofis Nakliye ücreti hesaplama kısmı, firmamız tarafından gerçekleştirilen ekspertiz işlemi ile sağlanmaktadır. Tamamen ücretsiz bir şekilde sağladığımız bu işlem sayesinde, ofisinizi ziyaret ediyor ve eşyalarınızı inceliyoruz. İşte tüm bu incelemler esnasında, ofis eşyalarınızın ebatına ve yoğunluğuna göre bir ücret hesaplaması yapılır. Bu hesaplamanın sonucu ise sizlerle paylaşılır. Uygun görüp onay vermeniz durumunda ise uzman taşıma ekiplerimiz iş sürecini başlatırlar. 

“LEVEL Nakliyat” firmamız tarafından başlatılan ofis nakliye süreci, ofis eşyalarınızın yeni adresinize yerleştirilmesi ile sonuçlanacaktır.