Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Türkiye’de ofisinizi taşırken en önemli konulardan biri şudur; ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz. Bu soruya cevap bulmak için yoğun mesai harcamaktayız. İstanbul bölgesel olarak yüz binlerce şirketi barındırmaktadır. Doğal olarak bu şirketlerin genel merkezlerinin bulunduğu yerler ortaya çıkmaktadır. Tabi zamanla eski yerlerinden yeni yerlerine taşınma süreçleri de gerçekleşmektedir. İşte bu noktada ofislerini taşıyacak şirketlerin taşınma telaşından dolayı dikkatli bir şekilde karar vererek ofislerini taşıttırmaları gerekmektedir. Profesyonel nakliyat şirketi olarak birçok araştırma yaparken dikkat etmeniz gerekenler şunlardır;

Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Öncelikle bir nakliyat şirketi belirlerken bu firmanın araç filosu ve sigortalı personel sayılarına dikkat etmeliyiz. Eksik bir durumda oluşabilecek ofis taşıma süreçlerinde hızlı çözümleme bulmak zor olacaktır. Taşınma süreçlerinde profesyonel bir şekilde expertiz yapabilen firmalar ile hareket etmek doğru bir karar olacaktır. Anlaşma yapıldığında söz uçar yazı kalır atasözünü dikkate alarak her maddeyi detaylı bir şekilde kağıda yani sözleşmeye dökülmesi gerekmektedir. Bu her iki taraf içinde yararlı bir durumdur. Ayrıca profesyonel bir nakliye firması ile yapacağınız sözleşmeye ek olarak sigorta poliçenizi de almayı unutmayınız. Bu poliçenin kapsadığı bilgileri de ayrıntılı bir şekilde incelemenizde fayda vardır.

Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz
Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz

Diğer bir husus ise özellikle dikkat edilmesi gereken çalışan personellerin İSG ve SSK lı bir şekilde nakliye süreçlerinde çalışması şartıdır. Bu şart çok önemlidir. Nakliye firmalarının bir çoğu bu konuda hatalı davranmaktadır. Ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz sorusu ile ilgili özellikle taşımacılık hizmetlerini sunacak personeller ile ilgili ayrıntılı bir şekilde araştırma yapmamız gerekmektedir.

1956 yılından bu yana firmamız her konuda gerekli profesyonelliği sağlayarak sizlere taşımacılık hizmetlerinde önemli hizmetler vermektedir. Kurumsal yapısından asla taviz vermeyen firmamız, müşteri memnuniyetsizliğini önlemek adına ofis taşımacılığı yaparken birçok konuda dikkatli olmaya çalışmaktadır. Level Taşımacılık ailesi olarak her zaman profesyonel desteğimizi sizlere sunmaya çalışmaktayız. Ofis taşıma hizmetlerinde daha ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz firmamızın https://www.ofistasimaciligi.com.tr sayfasında diğer bölümlere göz atabilirsiniz. Referanslı ve güvenilir bir nakliyat şirketi olan firmamız ile her konuda avantaj yakalayabilirsiniz.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı

Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları

Kolileme Ücreti

1 Odalı Ofis Eşyası

4000 TL – 10.000 TL

2000 TL

2 Odalı Ofis Eşyası

6000 TL – 12.000 TL

3000 TL

3 Odalı Ofis Eşyası

8000 TL – 14.000 TL

4000 TL

+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri

Ekspertiz Yapılacaktır

Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz
Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz
  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir. 
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır. 
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir. 
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz konusunun bilincinde olan bir firmayı seçmelisiniz. 

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip

Güçlü Referanslar

Tecrübe Ekip

Kurumsallık

Hızlı Çözüm

Güvenilirlik

Planlama

Paketleme Hizmetleri

Geniş Araç Filosu

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz konusunun bilincinde olan bir firmadır.