Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz

10.05.2020
657 görüntülenme
Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz

Türkiye'de ofisinizi taşırken en önemli konulardan biri şudur; ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz. Bu soruya cevap bulmak için yoğun mesai harcamaktayız. İstanbul bölgesel olarak yüz binlerce şirketi barındırmaktadır. Doğal olarak bu şirketlerin genel merkezlerinin bulunduğu yerler ortaya çıkmaktadır. Tabi zamanla eski yerlerinden yeni yerlerine taşınma süreçleri de gerçekleşmektedir. İşte bu noktada ofislerini taşıyacak şirketlerin taşınma telaşından dolayı dikkatli bir şekilde karar vererek ofislerini taşıttırmaları gerekmektedir. Profesyonel nakliyat şirketi olarak birçok araştırma yaparken dikkat etmeniz gerekenler şunlardır;

Pe ki Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Öncelikle bir nakliyat şirketi belirlerken bu firmanın araç filosu ve sigortalı personel sayılarına dikkat etmeliyiz. Eksik bir durumda oluşabilecek ofis taşıma süreçlerinde hızlı çözümleme bulmak zor olacaktır. Taşınma süreçlerinde profesyonel bir şekilde expertiz yapabilen firmalar ile hareket etmek doğru bir karar olacaktır. Anlaşma yapıldığında söz uçar yazı kalır atasözünü dikkate alarak her maddeyi detaylı bir şekilde kağıda yani sözleşmeye dökülmesi gerekmektedir. Bu her iki taraf içinde yararlı bir durumdur. Ayrıca profeysonel bir nakliye firması ile yapacağınız sözleşmeye ek olarak sigorta poliçenizi de almayı unutmayınız. Bu poliçenin kapsadığı bilgileri de ayrıntılı bir şekilde incelemenizde fayda vardır.

ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz

ofis taşımacılığında dikkat etmelisiniz

Diğer bir husus ise özellikle dikkat edilmesi gereken çalışan personellerin İSG ve SSK lı bir şekilde nakliye süreçlerinde çalışması şartıdır. Bu şart çok önemlidir. Nakliye firmalarının bir çoğu bu konuda hatalı davranmaktadır. Ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz sorusu ile ilgili özellikle taşımacılık hizmetlerini sunacak personeller ile ilgili ayrıntılı bir şekilde araştırma yapmamız gerekmektedir. 1956 yılından bu yana firmamız her konuda gerekli profesyonelliği sağlayarak sizlere taşımacılık hizmetlerinde önemli hizmetler vermektedir. Kurumsal yapısından asla taviz vermeyen firmamız, müşteri memnuniyetsizliğini önlemek adına ofis taşımacılığı yaparken birçok konuda dikkatli olmaya çalışmaktadır. Çolakoğulları ailesi olarak her zaman profesyonel desteğimizi sizlere sunmaya çalışmaktayız. Ofis taşıma hizmetlerinde daha ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz firmamızın https://www.ofistasimaciligi.com.tr sayfasında diğer bölümlere göz atabilirsiniz. Referanslı ve güvenilir bir nakliyat şirketi olan firmamız ile her konuda avantaj yakalayabilirsiniz.

Ofis Taşıma Süreci

Ofis Taşıma Süreci

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında sürprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.
Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?