Ofis Taşımasında Dikkat

En önemli taşımacılık hizmetlerinden biri olan ofis taşımasında dikkat etmeniz gerekmektedir. Ofis taşımacılığı aslında normal bir taşınma süreci gibi ilk olarak düşünebilir ama başlı başlına farklı bir iş alanıdır. Bu sebeple merdiven altı taşımacılık yapan firmalardan uzak durarak bu işi profesyonelce yapan ve daha önce yüzlerce kez deneyimlemiş birine teslim ederek ofis akışlarınızı en kaliteli şekilde hızlandırabilirsiniz. Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenleri ise sizler için sıraladık.

Ofis Taşımasında Dikkat! Diyoruz

Ofis Taşımasında Dikkat
Ofis Taşımasında Dikkat

Öncelikle ön bir ekspertiz yapılması gerekilmektedir. Sadece telefonda söylenilen bilgiler ile ne kadar doğru bir taşınma olabilir ki. Personeller gelecek ve bir rapor çıkarak taşınma süreci için sizlere bir rapor sunuyor olacaklardır. Sizlerin de istekleri göz önüne alınarak istenirse normal akışında bir taşınma ya da çok hızlı bir taşınma süreci başlayabilir. Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler göz önüne alındığından ve uyguladığınızda aynı gün içinde biten ve eksiksiz, karmaşıklık yaşanmadan bir taşınma süreci yaşamış olursunuz. İstanbul’da ofis taşımacılığı adı altında birçok ev taşıma firması türemiştir.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Ofis Taşımasında Dikkat etmeniz gereken konuları göz önünde bulundurmalısınız.

Profesyonel Ofis Taşıma Firmaları İle Çalışmalısınız

Ofis Taşımasında Dikkat
Ofis Taşımasında Dikkat

Genellikle ofis ve şirket taşımaları bir kişinin sorumluluğu altında oluyor. O kişiye düşen de doğru bir firma bulmak ev doğru planlama yapılmasını sağlamak olacaktır. Sizler de yetkili olarak kararsız kalıyorsanız o halde ofis taşımacılığında dikkatli olan firmalardan Level Taşımacılık ile hizmet alarak kaliteyi görebilirsiniz. Hem size düşen görevi başarı ile yapacaksınız hem de sorun yaşamadan, kaybolma ve kırık dökük olmadan taşınmanın en kolay yolunu bulmuş olacaksınız. Profesyonel ofis taşıma hizmetleri konusunda firmamız ile tanışmak isterseniz tek yapmanız gereken firmamızın kurumsal web adresi olan http://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yapmanızdır. Yapılan tüm nakliye hizmetlerinde firmamız sizlere her konuda destek sağlamaktadır. ofis taşımasında dikkat etmeniz gereken birçok konuda makalelerimiz mevcuttur.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Ofis Taşımasında Dikkat ederek çalışıyoruz.