Ofis Taşımada Ekspertiz Nasıl Yapılır?

Ofis taşımada ekspertiz hizmeti sağlayan bir firma olarak ön plana çıkıyoruz. Türkiye’de ofis taşımacılığı artık bir sektör olmuştur. Ofis taşımada ekspertiz hizmeti de bu hizmetin temel başlangıçlarından biridir. Günümüz dünyasında profesyonel olarak bu hizmetleri sağlayan bazı gruplar mevcuttur. Özellikle İstanbul bölgesinde ofis taşımada ekspertiz nasıl yapılır sorusuna cevap arayan binlerce satın alma, şirket yetkilileri vardır. Bu yazımızda da sizlere bu hizmetin nasıl yapıldığını, hangi nakliyat firmalarının bu hizmeti başarılı bir şekilde gerçekleştirdiğini detaylı olarak anlatacağız.

Günümüzde profesyonel bir nakliyat firması olan Level Taşımacılık firması, taşımacılık hizmetlerine büyük önem vererek hizmetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için yoğun bir şekilde çaba sarf etmektedir. Ücretsiz ekspertiz hizmetlerini de bu alanda en iyi şekilde geliştirerek taşımacılık faaliyetlerinde hem kar ve zarar dengesini tutturmak hem de müşteri memnuniyetini en iyi şekilde yakalamak için titiz bir şekilde hareket etmeye çalışılmıştır.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ücretiz Ekspertiz Hizmetleri Nasıl Yapılır?

Ofis Taşımada Ekspertiz
Ofis Taşımada Ekspertiz

ekspertiz talep hizmeti doğal olarak müşteri den gelen bir taleptir. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda firmamızdan uzman bir ekip taşınacak ofisinizin analizini yapmak için ofisinizi ziyaret etmektedir. Yapılan ayrıntılı incelemeler esnasında taşınma işlemleri ile alakalı sorulara alınan cevaplar neticesinde firmamız sizlere hizmetlerimiz ile alakalı fiyat teklifi çıkarmaktadır. 1956 yılından beri başarılı bir şekilde hareket eden firmamız her alanda kendini en iyi şekilde organize etmektedir.

Level Taşımacılık ofis taşımacılığı şirketi 1970 yılından beri ofis taşıma hizmetlerine başlamış ve günümüze kadar bu hizmeti başarılı bir şekilde sunan ender firmalardan biridir. Elbette bu sektörde bu hizmeti sunmaya çalışan diğer firmalarda mevcuttur. Fakat tecrübe, kalite gibi önemli kavramları bir arada tutabilen tek bir nakliyat şirketi olması Level Taşımacılık firmasının diğer firmalar ile arasında bir uçurum oluşturmasına neden olmaktadır. Level Taşımacılık kalitesini ayrıntılı bir şekilde incelemek ve ofis taşıma faaliyetleri  ile ilgili bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yapabilirsiniz.

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşımada Ekspertiz Hizmeti

Anadolu Yakası İlçeleri Avrupa Yakası İlçeleri
Kadıköy Beyoğlu
Üsküdar Beşiktaş
Maltepe Sarıyer
Ataşehir Şişli
Kartal Bakırköy
Pendik Eyüp
Tuzla Avcılar
Çekmeköy Bağcılar
Sancaktepe Güngören
Sultanbeyli Zeytinburnu

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

Ofis Taşımada Ekspertiz
Ofis Taşımada Ekspertiz
  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis Taşımada Ekspertiz hizmeti sağlayan bir firmayız.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Ofis Taşımada Ekspertiz
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama