Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşımada Ekspertiz Nasıl Yapılır

10.05.2020
195 görüntülenme
Ofis Taşımada Ekspertiz Nasıl Yapılır

Türkiye'de ofis taşımacılığı artık bir sektör olmuştur. Ofis taşımada ekspertiz hizmeti de bu hizmetin temel başlangıçlarından biridir. Günümüz dünyasında profesyonel olarak bu hizmetleri sağlayan bazı gruplar mevcuttur. Özellikle İstanbul bölgesinde ofis taşımada ekspertiz nasıl yapılır sorusuna cevap arayan binlerce satın alma, şirket yetkilileri vardır. Bu yazımızda da sizlere bu hizmetin nasıl yapıldığını, hangi nakliyat firmalarının bu hizmeti başarılı bir şekilde gerçekleştirdiğini detaylı olarak anlatacağız.

Günümüzde profesyonel bir nakliyat firması olan Çolakoğulları Nakliyat firması, taşımacılık hizmetlerine büyük önem vererek hizmetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için yoğun bir şekilde çaba sarf etmektedir. Ücretsiz ekspertiz hizmetlerini de bu alanda en iyi şekilde geliştirerek taşımacılık faaliyetlerinde hem kar ve zarar dengesini tutturmak hem de müşteri memnuniyetini en iyi şekilde yakalamak için titiz bir şekilde hareket etmeye çalışılmıştır.

Ücretiz Ekspertiz Hizmetleri Nasıl Yapılır?

ekspertiz talep hizmeti doğal olarak müşteri den gelen bir taleptir. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda firmamızdan uzman bir ekip taşınacak ofisinizin analizini yapmak için ofisinizi ziyaret etmektedir. Yapılan ayrıntılı incelemeler esnasında taşınma işlemleri ile alakalı sorulara alınan cevaplar neticesinde firmamız sizlere hizmetlerimiz ile alakalı fiyat teklifi çıkarmaktadır. 1956 yılından beri başarılı bir şekilde hareket eden firmamız her alanda kendini en iyi şekilde organize etmektedir.

Çolakoğulları ofis taşımacılığı şirketi 1970 yılından beri ofis taşıma hizmetlerine başlamış ve günümüze kadar bu hizmeti başarılı bir şekilde sunan ender firmalardan biridir. Elbette bu sektörde bu hizmeti sunmaya çalışan diğer firmalarda mevcuttur. Fakat tecrübe, kalite gibi önemli kavramları bir arada tutabilen tek bir nakliyat şirketi olması Çolakoğulları Nakliyat firmasının diğer firmalar ile arasında bir uçurum oluşturmasına neden olmaktadır. Çolakoğulları Nakliyat kalitesini ayrıntılı bir şekilde incelemek ve ofis taşıma faaliyetleri  ile ilgili bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yapabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis Taşımada Ekspertiz Nasıl Yapılır Soru ve Cevaplar

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.
Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?