Ofis Taşımacılığında Kolileme Hizmeti Nasıl Yapılır?

Ofis Taşımacılığında Kolileme, bu hizmetler kapsamında olmazsa olmaz bir işlemdir. Bu konumuzda da sizlere ofis taşımacılığında kolileme hizmeti nasıl yapılır sorusuna hızlı ve doğru açıklamalar ile cevap vereceğiz. Ofis taşıma denildiğinde akla ilk gelen firmaların başında Level Taşımacılık firması gelmektedir. Her konuda profesyonelce hareket eden firmamız, ofis taşımacılığı süreçlerinde kolileme ve baloncuklu malzemeler ile ilgili sizlere ayrıntılı bir şekilde bilgi veriyor olacağız.

Ofis Taşımacılığında Kolileme Hizmetleri

Ofis Taşımacılığında Kolileme, fazlasıyla önemli bir işlemdir. Dünyanın hemen hemen her yerinde en iyi kolileme hizmetlerini sunan firmamız, ofisinizin kolilenmesi ile ilgili her türlü ayrıntıya dikkat ederek ilerlemektedir. Ofis taşımacılığında en önemli konulardan biri olduğu için bu konuda anlaşma yaptığımız firmaların çalışanlarına koli yapımı ile ilgili ayrıntılı bir şekilde bilgiler vermekteyiz.

  • Peki Kolileme İşlemleri Nasıl Yapılıyor
  • Öncelikle tüm dosyalarınızın kolilenmesi için sağlam, kaliteli koliler tedarik etmekteyiz.
  • Kolileme işlemlerinde kolilerin çok iyi bir şekilde bantlanması için en iyi bandı kullanmaktayız.
  • Kolilerin etiketlenmesi için gerekli ölçüde etikler de organize etmekteyiz.
Ofis Taşımacılığında Kolileme
Ofis Taşımacılığında Kolileme

Firmamız tarafından birçok şirket ile yaptığımız taşımacılık süreçlerinde özellikle koli tedariği ve paketleme hizmeti ile ilgili dikkatli bir şekilde hareket etmekteyiz. hazırlık aşamasında yapılan tüm koliler ile ilgili departman departman sayım yapılarak kolilerinizin miktarı belirlendikten sonra yeni adresinize sevkiyatı gerçekleştirilmektedir. Koli satın alma ile ilgili şirketlerin araştırma sonucunda bazen sorunlu koliler ortaya çıkmaktadırlar. Çünkü kolinin kalitesi değiştiği için taşınacak olan klasörleri taşıyabilecek kolilerin ebatları ve güçleri farklı olmaktadır. Bu konu da özellikle ofisinizin taşınmasında yoğun bir kolileme işlemi olacak ise; firmamızdan hızlı bir şekilde koli tedariği yapabilirsiniz.

Firmamızın kolileme işlemlerinde özellikle etiketleme işlemlerinde özel bir metot uygulamaktalar. Kolileme işlemlerinde kullanılan koli ebatları istediğiniz ebatlara göre hazırlanarak tarafınıza teslim edilmektedir. Firmamız kolilerinizin taşınması ile ilgili de özel bir araç organize etmektedir. Yapılan tüm taşımacılık faaliyetlerinde sigortalama hizmetleri de gerçekleştirilmektedir.

Ofis taşımacılığında kolileme hizmeti nasıl yapılır sorusuna hızlı cevaplar bulmak isterseniz hemen firmamızın kurumsal web adresine giriş yaparak bilgi alabilirsiniz. Türkiye’nin her bölgesine en iyi şekilde hizmet vermekteyiz.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Şirketi Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

  • Tecrübeli ve referansları iyi olmalı
  • Profesyonel ekibi ve geniş araç filosu olmalı
  • Tüm ofis eşyaları sigortalı taşımalı
  • Kaliteli paketleme malzemeleri olmalı
  • Müşteri memnuniyeti odaklı olmalı
  • Ofis taşımacılığında kolileme yapan bir adres olmalıdır

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama
Ofis Taşımacılığında Kolileme
Ofis Taşımacılığında Kolileme

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.