Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır?

İlk olarak, ofis taşımacılığını ev taşımacılığından ve nakliyesinden ayıran en önemli özellik şudur: Ofiste bulunan mobilyaların daha farklı tarzlarda olması, ayriyeten ev eşyalarına nazaran daha fazla detay ve ayrıntıya sahip olmasıdır. Size aktarmak istediğimiz husus, ofis taşımacılığında mobilyalar nasıl taşınmalıdır? Bu sebeple ofis mobilyalarının daha dikkatle taşınması gerekir.

Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır? Öncelikle ofis taşımacılığı gerçekleştirilecekse bu işlem için herhangi bir nakliye firmasını ayarlamamalısınız. Bunun yerine daha önceden tecrübesi olan birini seçmelisiniz. Bu işte ince detaylara hâkim olan kişilerin araştırılması daha uygun olacaktır. Bu sayede, hem ofis sahibinin içi rahat edecek, hem de mobilyalar herhangi bir zarar görmeden tıpkı ilk halindeki gibi kurulacaktır.

Ofis Taşımada Tecrübeli Elemanın Önemi Çok Büyük!

Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır?
Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır

Çünkü ofis malzemelerine ve mobilyalarına aşina olan elemanlar ile daha önceden bu işi farklı bölümlerde yerine getiren kişilerin tecrübesi aynı olmayacaktır. Zira ofisler dosyaların, evrakların, ofis malzemelerinin ve aksesuarlarının yer aldığı birçok mobilyadan oluşmanın yanı sıra, ayrıca gelen misafirler için de oturacakları ve bekleyecekleri özel alana uygun mobilyalar da içerir.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Sigortalı Ofis Mobilya Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı esnasında en çok dikkat edilmesi gereken hususlardan birisi de sigortalı taşımacılık olmasıdır. Zira mobilya ve malzemelerin güvence altına alınması gerekir. Ayrıca, emniyet sağlamış olur. Bu sebeple ofis taşımacılığı şirketleri arasında araştırma yaparken mutlaka sigortalı taşımacılık hizmeti alıp almayacağınızı kontrol etmelisiniz. Bu hem firmanın vereceği güven, hemde sizin gönül rahatlığı ile ofisinizi teslim etmeniz de yardımcı olacaktır. Ofis taşımacılığı hakkında daha detaylı konularımızı inceleyebilirsiniz.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır konusuna ciddi anlamda önem verir

Ofis Mobilyalarını Nasıl Paketliyoruz?

Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır
Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır

Aslında, mobilyaları kutularken;

  • En rahat şekilde taşınması gerekiyor. Ve bu sayede elemanların da doğru hizmet vermesini amaçlıyoruz.
  • Doğru bir şekilde sökülen malzemelerin köşelerine zarar vermemesi amaçlanır.
  • Köşe paketleme yapıldıktan sonra ayrıca balonlu naylonlar sayesinde malzemeler iyice sarılarak kapatılır.

Paketleme sonrasında araca malzemelerin dizilmesi de bir o kadar önemlidir. En doğru hizmeti tecrübeli ve pratik çalışan firmalardan almanız mümkün olacaktır. Net olarak, ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır? adlı yazımızla size en doğru bilgiyi tecrübelerimizle aktardık. Ayrıca, firmamızın şirket taşımacılığı konularını da gözden geçirmeniz için link bırakıyoruz.

Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır?

  • Mobilyaların güzlece paketlenmesi gerekir.
  • Mobilya taşımacılığı sırasında her adım profesyonelce atılmalıdır.
  • Eşyaların zarar görmemesi sağlanmalıdır.
  • Eşyalara gerekli hassasiyetin gösterilmesi gerekmektedir.
  • Çalışmalar esnasında yük asansörü kullanılmalıdır. ü

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. 

Ofis Taşımacılığında Mobilyalar Nasıl Taşınmalıdır?

Ofis mobilyalarının gayet profesyonel şekilde taşınması gerekmektedir.