Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri

Kurumsal ofis nakliye şirketleri, bu önemli hizmeti her daim en profesyonel şekilde gerçekleştiren firmalardır. Bu firmalardan hizmet almak, ofis taşıma sürecinizde sizlere ciddi avantajlar sağlar. Öncelikle sürece dair hiçbir aksaklık yaşamazsınız. Zaten bu kapsamda kurumsal olan firmaların bünyelerinde de daima uzman kişiler görev alır. Bu kişilerin dikkatli çalışmaları sayesinde, ofisinizi taşımanız sizler açısından çok kolay bir süreç olacaktır. 

Kurumsal ofis nakliye şirketleri arasındaki en popüler marka olan Level Nakliyat firmamızın bu konuda daima hizmetinizde olduğunu belirtmek isteriz.

İstanbul Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri

Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri
Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri

Konu ofis taşımacılığı ve kurumsallık olunca, İstanbul gibi büyük bir şehir de hemen ön planda olur. Zira şehrin kalabalık nüfusu, burada çok fazla sayıda ofis şirketinin bulunmasına vesiledir. Öte yandan, yine burada nakliye şirketleri sayısının da bir hayli fazla olduğunu söyleyebiliriz. İşte bu yoğun orandan ötürü, insanlar İstanbul’da diledikleri biri nakliye şirketi arayışına girebilirler. Ancak bu arayış esnasında her ne kadar fazla sayıda şirket bulabilecek olsanız da bu şirketlerin her birinin kaliteli olduğu söylenemez. Yani tercihiniz, çok sayıdaki şirket arasında daima kurumsal ofis taşımacılığı hizmeti veren yerler olmalıdır. 

Kurumsallık diyince akıllara gelen ilk firma ise elbette ki Level Nakliyat şirketimizdir. İstanbul kurumsal ofis nakliye şirketleri ardında bizi gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. 

Kurumsal Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Kurumsal Ofis Nakliye Şirketlerinin Özellikleri

 ✅%100 Müşteri Memnuniyeti ✅Profesyonel Ekip Desteği
 ✅Sorunsuz Eşya Paketleme Eşyalara Sigorta Yapma
 ✅Asansörlü Ofis Nakliye Hizmeti Sunma Ofis Taşıma İşlemini İstediğiniz Yer Aralığında Gerçekleştirme

Kurumsal Ofis Nakliyesi Süreci

Kurumsal ofis nakliyesi süreci, Level Nakliyat firmamız tarafından en iyi şekilde sürdürülmektedir. Bu hizmet kapsamında ilk olarak adresinize gelerek ücretsiz ekspertiz hizmeti sağalmaktayız. Bu esnada sizlere fiyat bilgisi sunup, aynı zamanda eşyalarınız için sigortalama hizmeti de gerçekleştirmekteyiz. Bu sayede tüm eşyalarınızı güvence altına almış oluyoruz. Sonrasında, eşyalarınızı özenle paketleyerek nakliyeye hazır hale getirmekteyiz. Hazırlanan eşyaları da asansörlü nakliye aracımıza yükleyerek aşağı indiriyoruz. Sonra da nakliye aracımıza yüklenen ofis eşyalarınız, yeni adresinizin yolunu tutuyor. 

Burada da yine asansörlü nakliye aracımız ile eşyalarınızı yukarı çıkarıyoruz. Sonra paketlerinden aldığımız eşyalarınızın kurulumunu da gerçekleştirip, süreci tamamlamaktayız. Kurumsal ofis nakliyesi sürecinde Level Nakliyat firmamıza güvenebilirsiniz. 

Sigortalı Kurumsal Ofis Nakliyesi

Kurumsal bir firma demek, aynı zamanda müşterilerini her bakımdan güvence altına almak demektir. Biz de bunu daima göz önünde bulunduran bir adres olarak, siz değerli müşterilerimize daima sigortalı ofis taşımacılık hizmeti sunuyoruz. Bizden aldığınız hizmet sayesinde, kendinizi daima güvende hissedebilirsiniz. Ofis eşyası taşıma sürecinde her ne kadar dikkatli de olunsa, bazen istenmeyen durumlar meydana gelebilmektedir. İşte bu durumlar esnasında oluşacak tüm maddi hasarın, sizlere yansıtılmayarak çözüme kavuşturulması çok önemlidir. 

Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri
Kurumsal Ofis Nakliye Şirketleri

Biz, firma olarak bunu en iyi şekilde sağalmak amacıyla eşyalarınıza sigorta yapıyoruz. Böylece oluşacak herhangi bir maddi hasar da sizlere hiçbir şekilde yansıtılmamış oluyor. Olası tüm hasar, sigorta şirketi tarafından en kısa sürede ödenmektedir. Bize sabit telefonlarımızdan ve instagram adresimizden ulaşabilirsiniz. 

Sizlerden Gelen Sorular

Kurumsal Ofis Taşıma Süreci Ne Kadar Sürer?

Kurumsal ofis nakliyesi, firmamız tarafından en fazla iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Bu sürecin asıl belirleyicisinin ise eşya yoğunluğunuz olduğunu belirtmek isteriz. 

Nakliye Sırasında Eşyalarımız Zarar Görür mü?

Uzman nakliye personellerimiz, hiçbir eşyanızın zarar görmemesi adına ellerinden gelenin en iyisini yaparlar. Tabii tüm bunlara rağmen oluşabilecek herhangi bir maddi hasar ise hiçbir şekilde sizlere yansıtılmaz. Sigorta şirketi, maddi hasar tutarını en kısa süre içerisinde tarafınıza iletecektir. 

Level Nakliyat’ı Diğer Firmalardan Ayıran Özellik Nedir?

Levet Nakliyat firması olarak öncelikle ofis taşımacılığı sektöründe yarım asırı aşkın süredir var olduğumuzu belirtmek isteriz. Bugüne kadar hizmet sağladığımız tüm müşterilerimizin memnuniyetini kazanmayı başardık. Yıllardır özenle sağladığımız ofis nakliyesi işinde uzman niteliklere de ulaşmış bulunmaktayız. Sizlere de bu uzmanlığımız dahilinde en iyi hizmetleri sağlamayı hedefliyoruz.