Kurumsal Ofis Nakliyesi

Kurumsal ofis nakliyesi ile ilgili aradığınız tüm bilgilere bu sayfamızdan ulaşabilirsiniz. Ülkemizin ofis taşımacılığı hizmetlerinde önde gelen bir nakliye firmasıyız. Level nakliyat olarak; 1970 yılında beri profesyonel olarak hizmet vermekteyiz. Her geçen gün kendini yenileyen ve daha çok tecrübe sahibi olan firmamız bu konuda birçok nakliyat firmasının önüne geçerek; müşterilerinin ilk tercih noktası olmuştur.

İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma Şirketleri

İstanbul’un kurumsal taşıma hizmetleri ile ilgili olarak; yıllardan beri Level nakliyat ailesi olarak; birçok kurumsal firmaya nakliye hizmetlerinde destek vermiş bulunmaktayız. Ayrıca vermeye de devam etmekteyiz. Yılların birikimli hizmet ağına sahip olan firmamız her türlü tedbiri alarak hizmetlerini sizlere aktarmaktadır.

Kurumsal Ofis Nakliyesi
Kurumsal Ofis Nakliyesi

Firmamızın ofis taşımacılığı sayfasına da girerek; bu  hizmet ağının nasıl başarılı olduğumuzu inceleyebilirsiniz. Deneyim ve profesyonelliğin en üst düzeyinde olan şirketimiz ile tüm ofis nakliye süreçlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kurumsal Ofis Nakliyesi ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Profesyonel Ofis Taşımacılığı

Profesyonel ofis taşımacılığı konusunda farklı çözümleri oluşturmakta olan firmalar, özellikle yüksek binalardaki eşyaların en basit şekilde araçlara alınması adına asansörlü taşıma işlemlerini tercih etmektedir. Bu sayede bina içerisindeki duvarlara çarpma rizki de tamamen ortadan kalkmaktadır. Tüm bunların yanı sıra zaman ve enerji anlamında büyük bir tasarruf sağladığı da kulak ardı edilemez.

Ofis Taşımacılığında Verilen Hizmetler Nelerdir?

Ofis taşımacılığı anlamında müşterilere verilmekte olan hizmetlerin başında eşya de-montaj ve montaj işlemleri gelmekledir. Hem eski adres üzerinde hem de yeni adreslerinde eşyaların eski konumuna gelmesi sağlanmaktadır.

Kurumsal Ofis Nakliyesi
Kurumsal Ofis Nakliyesi

Ofis taşıma hizmetleri içerisinde yer alan diğer bir hizmet ise kolileme ve ambalajlama olmaktadır. Eşyanın türüne uygun olarak doğru paketleme yapılmaktadır.

Ofis taşımacılığı sırasında değerli evrak ve belgeleri içine alan koliler ve ambalajlar tek tek en özel şekilde etiketlenme işlemlerine tabi tutulmaktadır.

Bu sayede önemli belge ve evrakların birbirine karışması, kaybolması ve benzer sorunlar bu şekilde engellenmiş olmaktadır.

Kurumsal Ofis Taşıma Şirketleri

Kurumsal ofis taşıma şirketleri ve İstanbul evden eve nakliyat gibi farklı firmaların her biri taşınan eşyalar için özel bir sigortayı kapsama almaktadır. Bundan dolayı güvenle ve risklere karşı alınmış bir önlem olarak firmalar müşterilerini memnun etmektedir.

Firmamızın sosyal medya hesaplarından da takip edebilirsiniz. İnstagram hesabımızı da takip edebilirsiniz. Böylece kurumsal ofis nakliyesi ile ilgili aradığınız tüm bilgileri sosyal medya hesaplarımızda da takip edebileceksiniz.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  

Sizlerden Gelen Sorular

Kurumsal Ofis Nakliyesi Ücreti Ne Kadar?

Kurumsal ofis nakliyesi ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.