Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Sigortalı ofis taşımacılığı, Level Nakliyat firmamız tarafından sağlanan çok önemli bir özelliktir. Zaten herhangi bir firmadan ofis taşıma hizmeti alacak olursanız, o firmanın sizlere bu kapsamda sigortalı hizmet sunması da çok önemlidir. Bu sayede ofis eşyalarının taşınması konusunda hiçbir sorunla karşılaşmazsınız. Unutmayın ki ofis eşyalarına sigorta yapılması demek, müşterilerin güvence altına alınması demektir. Böylece ofis taşımacılığı işlemi esnasında meydana gelecek herhangi bir sorundan ötürü oluşacak maddi hasar, hiçbir şekilde size yansıtılmamış olur. Olası tüm hasarı sigorta şirketi bizzat kendisi karşılar. 

İşte tam da bu konulara istinaden sigortalı ofis taşımacılığı hizmeti sunan Level Nakliyat firmamız, hiç şüphesiz ki bu konudaki en iyi tercihiniz olacaktır. 

Ofis Taşımacılığında Sigorta Yapılıyor mu?

Ofis taşımacılığında sigorta yapılıyor mu sorusu, bu kapsamda hizmet alacak kişiler tarafından sıkça sorulmaktadır. Aslında bu hizmet esnasında yapılan sigorta işlemleri, hizmet aldığınız firmaya göre değişiklik göstermektedir. Yani bazı taşıma firmaları, danışanları için sigorta işlemi yapmayı uygun görürler. Bazı firmalar ise müşterilerine bu hizmet esnasında hiçbir şekilde sigorta yapmazlar. Tabii siz de bir müşteri olarak, sonuçta bu hizmet süreci için para ödemedi yapıyorsunuz. Yani sizi güvence altına alcak bir sigorta işleminin yapılması resmen şarttır diyebiliriz. Zaten kaliteli ofis nakliye firması seçenekleri, sizlere muhakkak sigortalı taşımacılık hizmeti sunacaktır. Böylece hem ödediğiniz ücretin karşılığını en iyi şekilde almış olursunuz ve hem de tüm süreç dahilinde maddi güvence altında kalırsınız. 

Ofis taşımacılığında sigorta yapılıyor mu sorusunun cevabının “kesinlikle evet” olduğu Level Nakliyat firmamızla iletişime geçebilirsiniz. 

Ofis Nakliyesinde Sigorta Bedeli Nasıl Belirlenir?

Ofis nakliyesinde sigorta bedeli nasıl belirlenir diye de merak edip sorabilirsiniz. Level Nakliyat firmamız, bu bedeli belirlemek adına işlem öncesinde eşyalarınızın alınacağı ofisinize gelmektedir. Burada, sizlere sağladığımız ücretsiz ekspertiz hizmetiyle birlikte eşyalarınızı detaylı olarak incelmekteyiz. Bu incelemeyle birlikte, sigorta kapsamında girecek eşyalarınız için bir eğer belirlemesi yapıyoruz. Sonrasında tüm sigorta içeriklerini sizlere de sunarak, onay vermeniz halinde işlemlerimize başlıyoruz. 

Sigortalı ofis taşıma şirketleri arasında olan Level Nakliyat firmamız, müşteri memnuniyetini daima ön planda tutmaktadır. Siz de firmamızdan hizmet alarak ofisinizin taşınması sürecini en iyi şekilde sağlayabilirsiniz. 

İstanbul’daki En İyi Ofis Taşıma Sigorta Şirketi Hangisi?

İstanbul’daki en iyi ofis taşıma sigorta şirketi hangisidir diye sorduğunuz oldu mu? Sizlere tam da bu konuda, AXA Sigorta’yı tanıtmak isteriz. Şirketin siz değerli müşterilerimiz için belirlemiş olduğu nakliye sigortası işlemleri, dört farklı türe ayrılmaktadır. Bunları şu şekilde sıralayabiliriz;

•Emtea nakliyatı sigortaları

•Kıymet nakliyatı sigortaları,

•Tekne sigortaları,

•Sorumluluk sigortaları.

Sizler için genel olarak sağlanan tüm bu kaliteli sigortalama türleri ile birlikte, ofis eşyalarınızın korunmasını mümkün kılmış olursunuz. Zaten biz de Level Nakliyat firması olarak AXA Sigorta Acentesi ile işbirliği sağlamaktayız. Siz de sigortalı ofis nakliyesi hizmetini Level Nakliyat firmamızdan alarak, bu kapsamdaki tüm kalite standartlarından en iyi şekilde faydalanabilirsiniz. 

Ofis Taşıma Poliçesinde Hangi Ürünler Sigorta Kapsamındadır?

Ofis taşımasında sigorta poliçesi kapsamında değerlendirilen ürünlerin sayısı oldukça fazladır. Yani ofis nakliyesi işlemlerinde herhangi bir eşyanızın zarar görmesi durumunda, o eşyanın sigorta kapsamında yer alacak olma ihtimali oldukça yüksektir. 

Ofis taşıma poliçesinde sigorta kapsamına aslında tüm ürünlerin girdiğini söyleyebiliriz. Yani müşterilerin sorumluluğu dahilinde gerçekleşmeyen her türlü durumda, ofis eşyalarınızın sigorta kapsamında olduğunu söyleyebiliriz. Zaten biz, Level Nakliyat firması olarak müşterilerimize hiçbir şekilde mağduriyet yaşatmamak adına elimizden geleni yapıyoruz. Siz de bizden hizmet alarak, kendinizi tamamen güvence altında tutabilirsiniz. 

Sizlerden Gelen Sorular

Level Nakliyat Firması Ne Zamandan Beri Hizmet Veriyor?

Firmamız, siz değerli müşterilerimiz için 956 yılından bu yana ofis taşıma hizmeti sağlamaktadır. 

Ofis Taşımacılığı Alanında Hangi Hizmetleri Veriyorsunuz?

Level Nakliyat olarak tamamen müşteri yönlü bir firma olduğumuzu belirtmek isteriz. Yani bu kapsamda, tamamen siz değerli müşterilerimizin istek ve dileklerine göre hizmet sağlamaktayız. Zaten genel hizmet arayışımız da tamamen müşteri memnuniyeti üzerinde şekillenmektedir. 

Şehirlerarası Ofis Taşıma İşlemi Sağlıyor musunuz?

Elbette ki ülkemizin tüm şehirlerine ofis taşıma hizmeti sağlamaktayız. Bunun için firmamızla iletişime geçerek hizmetlerimiz hakkında bilgi almanız yeterlidir.