Ofis Taşıma Ücretleri

Ofis taşıma ücretleri araştırması yaparken dikkatli olmalı ve piyasayı iyi araştırmalısınız. Zira bu kapsamda hizmet veren firmaların sayısı fazladır. Özellikle de büyük şehirlerde, birçok ofis taşıma firması ile karşılaşabilirsiniz. Ancak bu firmaların hepsinin de fiyat bakımından eşit seviyelerde olacağını söyleyemeyiz. Amacınız, en kaliteli hizmet ve buna bağlı olarak da uygun bir fiyat gözetimi yapmaktır. Bu standartlar dahilinde belirlediğiniz ofis taşıma firmasıyla da anlaşma sağlayabilirsiniz. 

Türkiye’nin en iyisi olan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamız, bu alandaki en iyi tercihiniz olacaktır. 

Ofis Taşıma Ücretleri Nasıl Hesaplanır?

Ofisini taşıtmak isteyen firma sahipleri, bu konuda bir fiyat araştırması yaparlar. Yani ilgili şirketlerin bu işlemlerin ücret hesaplamasını ne şekilde yaptıklarını bilmek isterler. Biz, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak ofis taşıma fiyatı belirlemesini şu şekilde yapıyoruz;

  • Ofisinize gelerek eşyalarınızın yoğunluğuna ve ofisinizin büyüklüğüne bakmak.
  • Eşyaların taşınacağı adresin mesafesine bakmak.
  • Müşterilerin ekstra talepleri doğrultusunda genel bir fiyat değerlendirmesi yapmak.

Ofis Taşıma Ücretleri Ne Kadar?

“Level Nakliyat” olarak müşterilerimize her daim uygun fiyatlı tarifeler sunmaya özen gösteriyoruz. Firmamızın son güncellediği ofis taşıma fiyatları aşağıdaki gibidir;

Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri  Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi 

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri

Konu ofis taşımacılığı olunca elbette ki İstanbul gibi büyük bir şehir de bu konuda ön planda yer alıyor. Şehrin nüfus yoğunluğuna bağlı olarak, buradaki ofislerin sayısı da bir hayli fazladır. Bu ofisler ise bazı sebeplerden ötürü adres değişikliğine giderler. İşte tüm bu taşınma sürecinin de iyi bir ofis nakliye firması tarafından yönetilmesi gerekir. Bu sayede aslında zor olan işlemin kendi açınızdan kolaylaşmasını sağlayabilirsiniz. 

İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında en doğru alternatif ise elbette ki “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmasıdır.

Kurumsal Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Eğer ofis eşyalarınızı taşıtmak istiyorsanız, muhakkak bu konuda kurumsal olarak hizmet veren bir firmayla anlaşmalısınız. Bu sayede ofis eşyalarınızın daima güvenli bir şekilde taşınmasını sağlamış olursunuz. Kurumsallık demek, o alanda uzman niteliklere sahip olmak demektir. Elbette ki bu da öyle her firmada olan bir özellik değildir. Bu özellik, sadece ofis taşımacılığı alanında öncü isimlere layıktır. 

Kurumsal ofis taşıma diyince akıllara gelen ilk seçenek olan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızın daima hizmetinizde olduğunu hatırlatmak isteriz. 

Profesyonel Ofis Taşımacılığı Süreci Nasıl İlerler?

Profesyonel ofis taşımacılığı, sadece bu konuda uzman olan firmalar tarafından yürütülebilmektedir. “Level Nakliyat” firmamızdan hizmet aldığınızda, aynı zamanda profesyonelliğe de adım atmış olurunuz.

İlk iletişiminizden sonra da uzman nakliye ekibimiz adresinize gelir. Bu esnada, ofis eşyalarınızın ve ofis büyüklüğünüzün incelemesi yapılır. Bu, aynı zamanda ücretsiz ekspertiz işlemi demektir. Sonrasında, yapılan incelemelere göre size bir ofis taşıma fiyatı verilir.

Eğer bu ücretlendirmeyi uygun görürseniz, uzman firma personellerimiz eşyalarınızı paketlemeye başlar. Güvenli ve temiz şekilde paketlenen ofis eşyalarınız, yük asansör vincimiz sayesinde yine güvenli şekilde aşağıya indirilir. Akabinde de nakliye aracımıza dizilir ve yeni adresinize doğru yola çıkılır. Yeni adresinize geldiğimizde, ofis eşyalarınız yine asansör vinci ile yukarı taşınır. Paketlerden çıkartılıp yerlerine konur ve ofis taşımacılığı süreci de burada tamamlanmış olur. 

Ofis Taşımacılığı Konusunda En Çok Sorulan Sorular

Ofis Eşyalarına Sigorta Yapıyor musunuz?

Evet yapıyoruz. Level Nakliyat olarak müşterilerimize daima sigortalı ofis taşıma hizmeti sunmaktayız. 

Ekspertiz Hizmetiniz Mevcut mu?

İşlem öncesinde adresinize gelerek, tarafınıza ücretsiz ekspertiz hizmeti sağlıyoruz. 

Sadece İstanbul Ofis Taşımacılığı mı Yapıyorsunuz?

İstanbul başta olmak üzere Türkiye’nin tüm illerine ofis taşıma işlemi gerçekleştirmekteyiz. 

Firmanız Ofis Taşıma Konusunda Deneyimli mi?

Elbette… Firmamızın ofis taşıma konusunda yarım asırı aşkın süregelen bir deneyimi mevcuttur. Yani bu süreç dahilindeki tüm olgulara fazlasıyla vakıfız. 

Ofis Taşıma İşlemi Toplamda Ne Kadar Sürer?

Ofis taşıma süresi, bazı etkenlere göre değişiklik gösterebilmektedir. Biz ise Level Nakliyat firması olarak en olumsuz durumda bile bu süreci iki gün içerisinde tamamlıyoruz.