Asansörlü ofis taşımacılık hizmetleri, firma adreslerini değiştirmek isteyen kişiler tarafından sıklıkla tercih edilmektedir. Tabii ofis taşıma işleminin de özellikle asansörü araçlar ile yapılması oldukça önemlidir. Bu sayede sürecin daha hızlı ve güvenli şekilde ilerlemesi sağlanır. Asansörlü ofis taşıma deyince, elbette ki akıllara ilk olarak “Level Kurumsal Ofis Taşıma” firması gelmektedir.
Asansörlü Ofis Taşımacılık Hizmetleri Neden Önemlidir?
Asansörlü ofis taşımacılık hizmetleri, müşteriler açısından çok önemlidir. Zira ofis eşyalarınız, en iyi bu şekilde taşınabilir. Ofisin kapı girişi ve bine içi asansör kullanımı, bakliye işlemi açısından uygun değildir. Zaten işlemi bu şekilde geliştirmek de hizmet aldığınız firmanın profesyonel olmayışının bir göstergesidir.
Asansörlü ofis taşıma işleminde ise eşyalarınız ofisinizin balkon kısmından aşağıya indirilir. Personellerimiz, paketledikleri eşyalarınızı yük asansörü ile aşağı indirip sonra da nakliye aracına dizerler. Bu uygulama, ofis taşımacılığı alanındaki en sağlıklı ve yeni nesil olanıdır.
Asansörlü Ofis Taşımacılık Hizmetleri ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
İstanbul Asansörlü Ofis Taşıma Firmaları
Konu ofis taşıma olunca, İstanbul da bu işlem dahilinde daima ön plana çıkmaktadır. Şehirdeki ofis sayısının fazla oluşu, ofis adreslerinin değişikliği konusunda da sayı artışının yaşanmasına sebebiyettir. Tabii ki böyle bir hizmet ihtiyacınız için alanında profesyonel olan bir firmayla iletişim kurmalısınız. Bu firma, aynı zamanda asansör ile ofis nakliyesi hizmeti de sunmalıdır. Böylece ilgili süreç daima sizin memnuniyetiniz ile sonuçlanmaktadır.
Level Asansörlü Ofis Taşıma şirketimizden hizmet alanlar, daima memnun kalırlar.
Asansörlü Ofis Taşımacılık Hizmetleri Süreci
İstanbul asansörlü ofis taşıma şirketleri arasında olan Level Nakliyat firmamız, bu süreci planlı şekilde yürütmektedir. İlk olarak, sizlerin iletişime geçmesiyle birlikte uzman nakliye personellerimiz adresinize gelirler. Bu esnada, sizlere ücretsiz ekspertiz hizmeti sağlanır ve ofis eşyalarınız incelenir. Yapılan inceleme doğrultusunda da sizlere asansörlü ofis nakliye fiyatları hakkında bilgiler verilir.
Sizlerin de onayıyla birlikte süreç başlar. Ofis eşyalarınız özenle paketlenir ve asansörlü makinemiz ile aşağıya indirilip nakliye aracına yüklenir. Yeni ofisine ulaştıktan sonra ise yine asansörlü aracımız ile eşyalarınızın transferi sağlanır. İçeriye dizilen eşyalar, paketlerinden çıkartılarak kurulumları gerçekleştirilir. Böylelikle profesyonel ofis taşıma hizmetimiz de tamamlanmış olur.
Asansörlü Ofis Taşıma Firmasının Özellikleri
- İlgili firmanın, ofis taşımacılığı alanında profesyonel olması gerekir.
- Müşterilerine daima kurumsal ofis taşıma hizmeti sunmalıdır.
- Ofis eşyalarınıza sigorta yapmalı ve sizleri maddi açıdan güvence altına almalıdır.
- Firma bünyesinde daima uzman personellerin çalışıyor olması çok önemlidir.
- Firmanın çözümcü olması ve müşteri memnuniyetine de önem göstermesi gerekir.
- Kendilerinin fiyat – performans açısından iyi bir seçenek olduğu izlenimini sizlere vermesi gerekir.
- Ofis taşıma işlemi esnasında kullandıkları eşyalar ve ekipmanların daima uygun niteliklerde olması gerekir.
Kurumsal Asansörlü Ofis Nakliyesi
Kurumsal asansörlü ofis nakliyesi işlemlerinin öneminden bahsetmiştik. Bu kapsamda hizmet veren bir nakliye firmasından hizmet aldığında, süreçten gayet memnun kalırsınız. Zira kurumsallık demek, firma kalitesi demektir. Zaten firma hakkında yaptığınız araştırmalar neticesinde de kurumsallık kısmını detaylıca inceleyebilirsiniz. Kendinizce de bir şeylerden emin olduktan sonra, o firmayla anlaşma sağlayabilirsiniz. İşte bu anlaşma dahilinde, nakliye işlemini daima uzman personeller yönetecek ve sizlere de etkili çözümlemeler unacaktır.
Kurumsal ofis taşımacılığı denince akıllara gelen ilk firma, elbette ki “Level Nakliyat” firmasıdır. Bize sabit telefonlarımızdan ve instagram adresimizden dilediğiniz gibi ulaşabilirsiniz.
Sigortalı Asansörlü Ofis Nakliyesi
Sigortalı asansörlü ofis nakliyesi işlemlerinin öneminden de bahsetmiştik. Ofis eşyası nakliyesi sürecinde sigorta yaptırmanız, kendinizi her bakımdan güvence altına almanız demektir. Mesela ilgili firma bu konuda her ne kadar profesyonel de olsa, bazı istenmeyen hadiseler yaşanabilir. İşte bu hadiseler sonucunda meydana gelecek maddi hasarın ise ilgili firma tarafından sizlere yansıtılmaması çok önemlidir.
Biz, Level Nakliyat firması olarak sizleri her türlü maddi zarara karşı güvence altına alıyoruz. Bu kapsamda sizlere sigortalı ofis taşımacılık hizmeti sunmaktayız. İşte bu hizmetimiz sayesinde de oluşan tüm maddi hasar, sigorta şirketi tarafından ödenmektedir.