Ofis Taşıma Şirketleri

Ofis taşıma şirketleri, özellikle de son zamanlarda ciddi bir talep durumu ile karşı karşıyadır. Ofisini çeşitli sebeplerden ötürü taşımak isteyen firma sahipleri, bu zorlu süreci uzman bir taşıma şirketi aracılığıyla yapmak ister. Bu sayede tüm süreç sorunsuz şekilde hallolur ve olası tüm riskler de geride bırakılır. Zaten günümüzde her bir işlemin uzmanı mevcuttur. Bu kapsamda, elbette ki ofis taşımacılığı gibi önemli bir işlemin de uzmanının olması gerektiğinin mecburiyetini belirtmek isteriz. Özellikle de büyük şehirlerde yaşıyorsanız, bu işi doğrudan doğruda profesyonel firmalara bırakmanızı tavsiye ederiz. 

Ofis Taşıma Şirketleri Ne Tür Hizmetler Sunar?

Ofis taşıma şirketleri, adres değişikliği yapan ofis şirketlerinin eşyalarını eski adreslerinden alarak yeni adreslerine transfer etmektedir. Bu hizmetleri genel olarak maddelendirirsek şu şekilde sıralayabiliriz;

  • IT Taşımacılığı                   
  • Elektronik Malzeme Taşımacılığı      
  • Kasa Taşımacılığı
  • Koli Taşımacılığı               
  • Mobilya Taşımacılığı             
  • Ağır Yük Taşımacılığı
  • İşyeri hammadde ürünleri taşıma
  • Depo ürünleri taşıma

Ofis Taşıma Şirketi Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ofis taşıma şirketleri arasından daima en iyi tercihi yapmanız gerekmektedir. Zira bu konuda hizmet veren çok sayıda şirket mevcuttur. Başta büyük şehirler olmak üzere, ülkenin dört bir yanında hizmet veren taşıma firmalarına ulaşmanız mümkündür. Ancak iş kaliteye geldiğinde, istediğiniz gibi bir firma bulmanız oldukça güç hale gelir. Birçok firma, iş yoğunluklarından ötürü müşterilerinin ofis taşıma işlemlerine gerekli hassasiyeti göstermez. Böyle bir durumda ise istenmeyen hususlarla karşılaşabilirsiniz. 

Ofis Taşıma Şirketi Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ev taşıma ile ofis taşıma işlemleri birbirinden ayrı iki konudur. Alanı sadece ev taşımak olan firmaların profesyonel ofis taşımacılığı yapması pek de mümkün değildir. Öncelikle, tercih edeceğiniz firmanın ofis taşımacılığı alanında uzman niteliklerde olmasına önem vermelisiniz. 

Ofis Taşıma Firması Neye Göre Seçilir?

Bu kapsamda seçeceğiniz firmanın kurumsal olması gerekir. Aynı zamanda müşterilerine sigortalı ofis taşımacılık hizmeti sunması da yine çok önemlidir. Bünyelerinde daima profesyonel personeller görev yapmalıdır. Ayrıca kullandıkları tüm malzeme ve ekipmanların da bu işe uygun olması gerekir.

Ofisten Ofise Taşımacılık Ücreti Nasıl Hesaplanır 2024?

Sigortalı ofis nakliyesi yapılırken bu konudaki fiyat belirlemeleri birçok etkene göre değerlendirilmekte ve hesaplanmaktadır. Fiyat hesaplamalarını yapacak olan uzman ekipler, öncelikle adresinize gelmekte ve tüm ofis eşyalarınızı incelemektedir. Böylece hem nakliye sürecine dair planlar ve hem de bir fiyat tablosu belirlenmiş olur. Hizmet alacağınız firma, işte bu kapsamda süreç ile ilgili düşüncelerini ve analizlerini sizlerle de paylaşmalıdır. 

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri

İstanbul ofis taşıma şirketleri de yine her daim yoğun bir iş takvimi dahilinde faaliyet gösterirler. Tabii böylesine büyük bir şehirde de profesyonel ofis taşımacılığı yapan bir adresi bulmanız pek de kolay değildir. Zira müşterisine gerçek anlamda değer veren firmaların sayısı azdan azdır. Konu profesyonel hizmet olunca tercihiniz de daima “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” olmalıdır. Müşterilerine daima en iyi şekilde hizmet sunan firmamız, aynı zamanda tüm sorularınızı da en iyi şekilde yanıtlamaktadır. Hatta sizlere, müşterilerimizden gelen ve sıkça da sorulan sorular ile önemsemeniz gereken hususları sıralamak isteriz. 

İstanbul’un En İyi Ofis Taşıma Şirketi Hangisidir?

İstanbul’un en iyi ofis taşıma şirketi olarak “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firmasını tercih edebilirsiniz. Ofis taşımacılığı konusunda tam yarım asırı aşkın bir süredir hizmet veren firmamız, bugüne kadar tüm müşterilerinin memnuniyetini sağlamayı başarmıştır. 

İstanbul’un En İyi Ofis Taşıma Şirketi Hangisidir?

Ofis Eşyalarımı Sigortalı Şekilde Taşıtabilir miyim?

Elbette ki işini iyi yapan firmalar aracılığıyla ofis eşyalarınızı sigortalı şekilde taşıtmanız mümkündür. Bunun için kaliteli bir sigortalı ofis taşımacılık firmasıyla iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. Sonrasında ise ilgili süreç tamamen firma tarafından yürütülecektir. 

Ofis Taşıma Sürecinde Ekspertiz Talebinde Bulunabilir miyim?

Eğer tercihiniz “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firması olacaksa, ekspertiz talebinde bulunmanız da elbette ki mümkündür. Bunun için ekspertiz talebi formunu doldurabilirsiniz. 

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları

“LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firması olarak ofis taşıma fiyatları kapsamında siz değerli müşterilerimize gayet uygun seçenekler sunmaktayız. Hatta fiyat – performans karşılaştırması dahilinde firmamızın gayet tercih edilebilir bir yapıda olacağını sizler de onaylayacaksınız. 

Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis Taşımacılığı Ücretleri 

Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları

Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı

3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi

En İyi Ofis Taşıma Şirketinin Özellikleri

  • Hizmet kaliteleri daima üst düzey olur.
  • Müşterilerine daima kurumsal hizmet sağlar.
  • %100 müşteri memnuniyeti ile çalışır. 
  • Ofis taşıma konusunda profesyonel bir firma olmaya özen gösterir. 
  • Bünyesinde daima profesyonel taşıma personelleri çalışır. 
  • Kullandığı ekipmanlar ve aletler, ofis taşımacılığı için son derece uygun olur.