Sigortalı Ofis Taşıma

Level Taşımacılık firmasının geçmişi yaklaşık olarak 63 yıl önceye dayanmaktadır. Sigortalı ofis taşıma  Bu sebeple taşımacılık sektöründe bir hizmet vermekte olan ve sigortalı ofis taşıma işlemi yapan birçok firma arasından Level Taşımacılık, taşımacılık sektörüne farklı bir bakış açısı getirerek sektörün önde gelen firması olarak yerini almıştır. Yıllar öncesinde sektörüne hızlı bir giriş yaparak müşterilerinden aldıkları geri dönüşler sayesinde kendilerini sürekli geliştirmişlerdir. Sektörde birçok rakibine fark atarak sadece ofis taşımacılığı ile yoluna devam etmeyerek birçok alanda müşterilerine hizmet vermeye başlamıştır. Level Taşımacılık İstanbul merkezli olmasına rağmen birçok şehirde şube açarak ofis taşıma hizmeti veriyor ve müşterilerinin memnuniyeti için çabalıyor.

Ofis Taşımacılığında Sigortalı Güvence

Sigortalı Ofis Taşıma
Sigortalı Ofis Taşıma

Ülkemizde ofis taşımacılığı hizmetlerine büyük önem veren firmamız bu hizmetleri bünyesinde sigortalı olarak gerçekleştirmektedir. Her zaman kurumsal bir nakliyat süreci gerçekleştirmektedir. Level Taşımacılık, müşterileri ile iletişimi konusunda her zaman sevilen bir firma olarak akıllara kazınmıştır. Her daim müşteri ile iletişimini aktif halde tutarak herhangi bir sorun durumunda en iyi desteği sağlamıştır. Bu durum Level Taşımacılığın marka olma yolunda ilerlemesine çok büyük etki yaratmıştır. Sunduğumuz düşük fiyat desteği ile size bu fiyatlarda en iyi hizmeti vermekteyiz. Hedeflerimiz arasında müşterinin talep ettiği her yere ofis taşıma işlemini gerçekleştirerek eşyalarınızı güven içerisinde hiçbir şüpheniz olmadan teslim almanızı sağlamayı hedeflemekteyiz. Hedeflerimizi çok iyi belirleyerek sizlerin de desteği ile hedeflerimize koşar adımlar ile ilerlemekteyiz.

Sigortalı Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Her Mevsimde Kolay Ofis Taşıma İşlemi

Sigortalı Ofis Taşıma
Sigortalı Ofis Taşıma

Mevsim kışta olsa yazda olsa eşyalarınıza zarar gelmeden profesyonel şoförlerimiz tarafından taşıma işlemi gerçekleştirilmektedir. Taşıma işleminde herhangi bir sorun ile karşılaşmamak için yapılan sigorta ise tam olarak müşterimizin güvencesidir. Eşyalara yapılan sigorta hakkında detaylı bilgi almak için https://www.ofistasimaciligi.com.tr/ofis-tasimaciligi/  adresine başvurabilirsiniz.

Eğer internet üzerinden nasıl güvenebilirim diye düşünürseniz web sitemizde bulunan çağrı merkezlerimizden bizim ile iletişime geçerek gereken tüm bilgileri alabilirsiniz. Yaz kış aynı fiyat politikası ile yolumuza devam etmekteyiz. Sizin bize verdiğiniz bilgiler doğrultusunda size en uygun fiyatı çıkararak ekonominize destek olmayı amaçlamaktayız. Bu gibi sebeplerden dolayı şiddetle taşıma firması seçiminde tercihinizi Level Taşımacılıktan yana kullanmanızı tavsiye ediyoruz. En iyi hizmeti en güzel yollar ile alabileceğinize emin olabilirsiniz.

İstanbul’un Tüm Semtlerinde Sigortalı Ofis Taşıma Hizmeti

Anadolu Yakası İlçeleri Avrupa Yakası İlçeleri
Kadıköy Beyoğlu
Üsküdar Beşiktaş
Maltepe Sarıyer
Ataşehir Şişli
Kartal Bakırköy
Pendik Eyüp
Tuzla Avcılar
Çekmeköy Bağcılar
Sancaktepe Güngören
Sultanbeyli Zeytinburnu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Sigortalı Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Sigortalı Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.