Ofis Taşımacılık

Ofis taşımacılık işlemi, son yılların en çok talep gören hizmetleri arasındadır. Özellikle de büyük şehirlerde, işyerlerinin bazı sebeplerden ötürü adres değişikliğine gittiğini görüyoruz. Bunun en büyük sebepleri arasında ise maddi sıkıntılar ve depremleri öne sürebiliriz. Elbette ki ofis taşıma işleminde her bir eşyanın özenle nakledilmesi gerekiyor. Yani bu kapsamda, işini son derece titizlikle yürüten kaliteli bir ofis taşımacılığı firması ile anlaşmanız gerekmektedir. 

Biz, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak müşterilerimize bu kapsamda en iyi hizmetleri sağlamaktayız. 

Ofis Taşıma Süreci Ne Şekilde İlerler?

Ofis taşıma süreci ne şekilde ilerler sorusu, birçok kişi tarafından sorulmaktadır. Öncelikle, bu hizmet için “Level Nakliyat” firmamızla iletişime geçmeniz gerekmektedir. Sonrasında ise firmamız bünyesinde uzman ekiplerimiz adresinize gelip, inceleme gerçekleştirecekler. Yani bu esnada, taşınacak eşyalarınızın miktarı incelenecek olup, sizlere de ofis taşıma fiyatları hakkında bilgi sağlayacaklardır. Firma olarak, sağladığımız hizmetin bedelini eşyaların oranına göre hesaplıyoruz. 

Sizlerin fiyatı kabul etmesi durumunda ise eşyalarınıza o an sigorta işlemi gerçekleştirmekteyiz. Bu sayede ofis eşyalarınızı da güvence altına almış oluyoruz. Yani olası herhangi bir maddi zarar, hiçbir şekilde size yansıtılmıyor. Böylesi anlarda oluşan zararın tamamı sigorta şirketi tarafından karşılanmaktadır. Sonra ofis eşyalarınızı paketleyerek yük asansörümüz ile aşağı indirip nakliye aracımıza yüklüyoruz. Sonra da yeni adresinize ulaşıp, eşyalarınızı asansörle yukarıya çıkartıyoruz. Son işlem olarak da eşyalarınızı paketlerinden çıkıp, kurulumunu gerçekleştirerek süreci tamamlıyoruz.  

Kurumsal Ofis Taşımacılık

Biz, “Level Nakliyat” firması olarak siz değerli müşterilerimize daima kurumsal ofis taşımacılık hizmeti sunuyoruz. Bu sayede ofis eşyalarınızın taşınma sürecine dair her şey, büyük bir profesyonellik dahilinde gerçekleşmektedir. Elbette ki böylesine zor bir sürecin sonunda müşterilerimizin memnuniyetini kazanmayı hedeflemekteyiz. Sorunsuz, hızlı, pratik ve güvenli bir ofis nakliyesi süreci yürütmek istiyorsanız bize ulaşabilirsiniz. 

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri

Konu ofis taşıma şirketleri olunca, gözler de hemen İstanbul gibi büyük bir şehre çevriliyor. Zira iş yerleri ve ofis yoğunluğu bakımından da İstanbul’un ilk sırada olduğunu görüyoruz. Yani bu şehirde ofisinizi taşımak istediğinizde, size yardımcı olabilecek çok sayıda firmayla karşılaşabilirsiniz. Ancak bu firmaların sayısının çok olması, istediğiniz kalitede bir hizmet bulabileceğiniz anlamına gelmez. Hatta birçok firma, iş yoğunluğundan dolayı iş kalitesine yeteri kadar önem vermiyor. Bu da elbette ki müşterilerin istediği gibi bir hizmet alamamasına sebebiyet vermektedir. 

Eğer İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında en iyi tercihi yapmak istiyorsanız, Level Nakliyat” firmamızla iletişime geçebilirsiniz. 

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları

“Level Nakliyat” İstanbul ofis taşıma fiyatları aşağıdaki gibidir?

Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri  Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi

Sigortalı Ofis Taşımacılık

Ofisinizi taşıtırken, firmanın profesyonel olmasına çok dikkat etmelisiniz demiştik. Ayrıca o firmanın, müşterilerine sigortalı ofis taşımacılık hizmeti sunması da çok önemlidir. Mesela her ne kadar dikkatli olunsa bile taşıma işlemi esnasında bazı kazalar yaşanabilir. Bu da maddi zarar anlamına gelmektedir. Ancak uzman bir taşıma firması, oluşabilecek hiçbir maddi hasarı sizlere yansıtmaz. Tüm eşyalarınıza sigorta yapar ve sizi de güvence altında tutar. Yani olası tüm maddi hasarlar, sigorta şirketi tarafından karşılanır. 

Sigortalı ofis nakliyesi yapan “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızı tercih edebilirsiniz.  

Profesyonel Ofis Taşımacılığı Yapan Firmaların Özellikleri Nelerdir?

Profesyonel ofis taşımacılığı yapan firmaların özellikleri şu şekilde sıralanabilir;

  • Müşterilerine daima çözüm odaklı yaklaşırlar. 
  • Müşteri memnuniyetine fazlasıyla önem gösterirler. 
  • Fiyat performans açısından sizlerin daha kazançlı çıkmasını sağlarlar. 
  • Tüm ofis eşyalarınıza sigorta yaparak sizi güvence altına alırlar. 
  • Sadece klasik nakliye olarak değil, bizzat ofis nakliyesi üzerine uzman bir firmadır. 
  • Müşterilerine tamaman kurumsal bir statüde hizmet verir. 
  • Bünyelerine daima uzman nakliye personelleri görev yapmaktadır. 
  • Müşterilerine ücretsiz ekspertiz hizmeti sağlar. 
  • Ofis eşyalarınızı hem en kısa sürede ve hem de en güvenli şekilde taşır. 
  • İşlemler esnasına kullandıkları malzemeler son derece temiz ve son teknolojiktir. 

“Level Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızı tercih ettiğinizde, yukarıdaki tüm firma özelliklerinden en iyi şekilde faydalanmış olacaksınız.