Ofis Taşımacılığında Sigorta Neleri Kapsamaktadır?

Bugün sizlere taşımacılık sektöründe sigortanın öneminden bahsedeceğiz. Aslında amacımız ofis taşımacılığında sigorta neleri kapsamaktadır? Sorusuna cevap bulmaktır. Çünkü insanlar sigortalı taşımacılık hizmetlerinden faydalanmayı istiyor. Ancak yapılan sigortaların neleri kapsadığını tam anlamıyla bilmiyor. İşte biz bu konuda sizleri aydınlatmaya çalışacağız.

Ofis taşımacılığı için bizimle iletişime geçtikten sonra ofisinize gelerek ekspertiz raporu hazırlıyoruz. Üstelik bu ekspertiz raporunu tamamen ücretsiz bir şekilde hazırlamaktayız. Bu rapor ile birlikte ofisinizde bulunan eşyaların maddi değerleri ortaya çıkıyor. Böylelikle bizde bu maddi değer üzerinden sigortalama işlemi yapıyoruz. Sigortalanan eşyalarınız paketleme, taşınma ve yeni ofisinize kurulumu esnasında bizim güvencemiz altında oluyor. Yani bu süreç içerisinde eşyalarınıza bir zarar gelirse bunun bedelini sigorta şirketi karşılıyor.

Ofis Taşımacılığında Sigorta Neleri Kapsamaktadır?
Ofis Taşımacılığında Sigorta Neleri Kapsamaktadır?

Ofis Taşımacılığında Sigorta Önemli midir?

Bazı kişiler sigortanın taşımacılık hizmetlerindeki önemini bilmektedir. Ancak bununla birlikte bunun önemini bilmeyenlerde vardır. Bu sebeple de birçok kişi ofis taşımacılığında sigorta önemli midir? Diye merak etmektedir. Level Nakliyat olarak daima sigortalı taşımacılık hizmeti veriyoruz. Peki biz bunu neden yapıyoruz?

Aslında biz her zaman için güvenli ve dikkatli bir taşımacılık hizmeti vermeye gayret ediyoruz. Ancak zaman zaman ufak tefek kusurlarımız olabiliyor. Ve istemesek de müşterilerimizin eşyaları zarar görebiliyor. İşte bizim amacımız müşterilerimizi kendi hatalarımızdan korumaktır. Bu sebeple de sigorta, taşımacılık hizmetindeki en önemli şeylerden bir tanesidir.

Ofis Taşımacılığında Sigorta Olmazsa Ne Olur?

Güvenli bir taşımacılık hizmeti için sigortalı nakliyat yapan firmaları tercih etmelisiniz. Ancak burada karar tamamen size ait. Yani sigorta yapmayan firmalardan da hizmet alabilirsiniz. Böyle bir şey yaparsanız eşyalarınıza gelecek zararlardan siz sorumlu olursunuz. Kısacası, hizmet aldığınız firma hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir. Çünkü size bununla ilgili bir güvence vermemiş oluyorlar. Doğal olarak sizde oluşacak zararlardan dolayı hak talebinde bulunamıyorsunuz.

Level Nakliyat olarak daima sigortalı ofis taşımacılığı yapıyoruz ve bu şekilde devam edeceğiz. Zaten bizim hizmet verdiğimiz alan sadece ofis değildir. Aslında aklınıza gelebilecek her türlü taşımacılık hizmetinde biz varız. Bizi daha yakından tanımak için Twitter ve Instagram sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.

Holding Taşımacılığı Hizmeti Var mı?

Biz sadece ofis taşıma işi yapmıyoruz. Bununla birlikte çok farklı alanlarda da taşımacılık hizmeti veriyoruz. Daha çok profesyonel ofis taşımacılığı ile ön plana çıktığımız için insanlar holding taşıma hizmeti verip vermediğimizi merak ediyorlar. Holding taşımacılığı da dahil olmak üzere tüm taşımacılık hizmetlerinde Level Nakliyat firmamızdan destek alabilirsiniz.

Level Nakliyat’a Nasıl Ulaşabilirim?

1970 yılından günümüze kadar kesintisiz bir şekilde nakliyat hizmeti veren firmamız ile tüm nakliyat hizmetleri için iletişim kurabilirsiniz. Sizlere kolaylık sağlamak adına tüm iletişim bilgilerini aşağıya bırakıyoruz;

  • İstanbul Anadolu Yakası: 0216 441 24 72
  • İstanbul Avrupa Yakası: 0212 212 78 44
  • 7/24 Mobil Ulaşım: 0532 627 05 49
  • Müşteri Hizmetleri: 444 65 02
  • E-Posta: [email protected]