Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşıma İşlemlerinde Nelere Dikkat Edilmelidir

10.05.2020
117 görüntülenme
Ofis Taşıma İşlemlerinde Nelere Dikkat Edilmelidir

Ofis Taşıma İşlemlerinde Nelere Dikkat Edilmelidir : Ülkemizde özellikle İstanbul ilimizde yoğun bir şekilde taşınma işlemleri gerçekleşmektedir. Buna göre de yoğun bir nakliyat firmaları ortaya çıkmaktadır. Özellikle ev taşımacılığı dışında Ofis taşımacılığı yoğunluk kazanmıştır. Peki ofis taşıma işlemlerinde nelere dikkat edilmelidir?

Ofis taşımacılığı, kendi başına farklı bir hizmet grubudur. Genel olarak; kapsamlı bir taşıma hizmetidir. Sonuçta genel olarak bir yerde çalışan bir grubun toplu göç etmesidir. Yani bir ev taşıması gibi bireysel olarak bir günde yüzeysel olarak halledilecek bir durum değildir

Ofis Taşımada Dikkat

Ofis Taşımada Dikkat

Peki Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

1- İyi Bir Ofis Taşıma Şirketi Seçmelisiniz

evet, burası çok önemli pazar araştırması yaparken en iyi hizmeti en uygun rakamla gerçekleştirmek satın almacıların bir numaralı görevidir. Bu konuda internet ortamında araştırma yaparken firmaların şah şahlı görünüşlü sitelerine bakmayın. Onların içine girin. Detay alın. En önemlisi referanslarına dikkat edin. Günümüzde bu hizmeti başarılı bir şekilde sunan nakliyat şirketleri yok mu? Tabi ki var. Ama ne yazık ki internet ortamında bulmak zor. Çünkü interneti illegal kullanan insanlar vardır. Dikkatli olmalıyız.

2- Detaylı Analiz Yaptırılmalıdır.

bir ofis taşıma şirketi tarafından yapılacak nakliye hizmetleri için yüzeysel konuşmamanız lazım. Her türlü ayrıntıyı konuşarak bunları nakliye firması tarafından teyit edilmesi ve sözleşmeye dökülmesi gerekmektedir. Çolakoğlu ofis taşımacılığı firması olarak bizler müşterilerimizden önce bu süreçleri tek tek anlatmaktayız.

Ofis Nakliyesinde Dikkat Ediniz

Ofis Taşımada Dikkat Ediniz

3- Ofis Taşımacılığında Sigorta Süreçleri

En önemli konulardan biri şüphesiz ki sigorta hizmetidir. Sigorta insanların mallarına karşın aldığı en iyi önlemlerden biridir. Her an insanların başına ne geleceğini bilmediğimiz gibi eşyalarımızın da başına ne geleceğini bilemeyiz. Bir sokaktan başka bir sokağa taşınsanız bile lütfen sigorta poliçenizi almadan ofis taşıma hizmetlerine başlatmayınız.

4- Ofis Taşıma Sonrası Genel Kontroller Yapılmalıdır

Ofisinizin taşınma işlemleri bitti. Hemen nakliyat şirketinin yetkilisi ile beraber taşınma bittiği noktalarda kontroller sağlayın. Eşyalarınızda oluşan herhangi bir hasar olup olmadığına dikkat ediniz. Oluşan hasarlarla ilgili direkt orada gerekli fotoğraflandırma ve tutanak tutarak zararınızın nakliye firması tarafından karşılanmasını talep ediniz. Sonuçta kapı gibi sigortanız vardır. Bu işlemler düzeltilmeden ödeme işlemlerine geçmeyiniz.

Sigortalı Ofis Nakliye Süreci

Sigortalı Ofis Nakliye Süreci

Evet, değerli müşterilerimiz,

Çolakoğlu nakliyat firması olarak; her zaman kaliteli ve güvenli bir şekilde taşınmanız için bu makaleyi yazmış bulunmaktayız. Umarım firma seçiminizi yaparken doğru seçimi yaparsınız. Ofis Taşıma İşlemlerinde Nelere Dikkat Edilmelidir sorusuna doğru cevapları buradan alabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.

 

Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?