Kabinet ve Server Taşıma hizmetlerini ülkemizde ilk defa gerçekleştiren ve yıllara yayarak sektöründe hem örnek hem de yenilikleri ile tanınan firmanın adı Level Taşımacılık Şirketidir. Kabinet ve Server taşıma şirketi olarak da anılan firmamız, elektronik malzemelerin taşımacılığında da sizlere profesyonel desteklerini vermektedir.
Elektronik Ürünlerin Taşınma Süreci
firmamız genel anlamda ofis taşıma hizmetlerinin içinde yer alan server taşımacılığı hizmetlerinde sizlere profesyonel bir destek sağlamak adına ücretsiz ekspertiz hizmeti vermektedir. Yapılan ekspertiz hizmetinde taşınacak olan cihazların kodları ile birlikte bir sigorta ve taşıma bedelini belirler. Yılların deneyimli nakliyat firması olan Level Taşımacılık, server taşıma hizmetlerinde her zaman en iyi olma yolunda hareket etmektedir. Kabinet ve server taşıma şirketi olan firmamız, gerekli tüm sigortalama hizmetlerini yaparak ofis taşıma süreçleri içine dahil ederek taşımacılık hizmetlerini gerçekleştirir.
Server taşımacılığı hizmetlerinde güvenebileceğiniz firma sayısı ne yazık ki çok az diyebiliriz. Sektöründe profesyonel olarak bu hizmeti başarılı bir şekilde gerçekleştiren firma sayısı çok azdır. Level Taşımacılık firması, dünya genelinde tüm şirketlerin Türkiye içinde hizmet verdikleri firmaların taşınma süreçlerinde destek verebilmektedir. Ofis taşıma hizmetlerinde firmamız sadece İstanbul değil, Türkiye’nin genelinde hizmetlerini sürdürmektedir.
Server Taşımacılığında Sigortalama İşlemleri
Taşımacılık hizmetlerinde özellikle elektronik malzemelerin taşınma süreçlerinde hasar oluşması durumunda sigorta hizmetleri nasıl yapıldığı ile ilgili kafanızda birçok soru mevcuttur. Bizler bunun farkındayız. Sizlere kısa ve net bir açıklama ile bunu netleştirmek isteriz. Sektörümüz itibari ile taşınan herhangi bir ürün, ister elektronik olsun ister mobilya parçası olsun ne olursa olsun oluşabilecek hasarlarda sadece araç yol alırken gerçekleşen kazaları karşılamaktadır.
Personelin elinden düştüğü zaman sigorta hizmetleri bu hasarları karşılamamaktadır. Sigorta işlemleri araç bazlı yapılmaktadır. Belli bir limite kadar bu hizmet gerçekleştirilmektedir. Firmamız yıllardan beri bu hizmeti ALLİANZ güvencesinde almaktadır. Ülkemizin her bölgesinde hizmetlerini gerçekleştiren şirketimiz, tüm taşımacılık faaliyetlerini sigortalı olarak yapmaktadır. Firmamız tüm taşımacılık faaliyetleri ile ilgili olarak https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yaparak bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. İyi düşünün İyi Taşının!
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Kabinet ve Server Taşıma Şirketi Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Bize dilerseniz instagram adresimizden de kolayca ulaşabilirsiniz.
Türkiye’nin Kabinet ve Server Taşıma İşinde En Çok Tercih Edilen Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Kabinet ve Server Taşıma Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.