İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır?

Sizlere bugün iyi ofis taşıma firması nasıl anlaşılır konusu ile ilgili bir makalemizden bilgi veriyor olacağız. Ofis taşımacılığı hizmetleri lojistik sektöründen bağımsız bir hizmettir. Bir nevi evden eve nakliyat sektörü içerisinde yer almasına rağmen bağımsız bir kurumsal hizmet dalıdır. Başlıkta belirttiğimiz üzere bir ofisiniz taşınacak bu bireysel yada kurumsal bir şirket olacak ve bunu taşıyabilecek ofis taşıma şirketini nasıl bulabilirsiniz?

İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır

Bu konuda sizlere birçok özellik sayabiliriz. ama en önemli özellikler şu şekildedir;

  • Her zaman kurumsal nakliyat şirketleri ile çalışın
  • çalıştığınız firmadan sözleşme ve sigorta poliçesini mutlaka alınız
  • çalıştığınız firmadan ücretiz ekspertiz hizmetleri almalısınız
  • çalıştığınız firmada çalışan personeller kendi bünyesinde iş yapan personelleri olmalıdır.
  • taşeron araç kullanmamalıdır. Bu konuda dikkatli olmalısınız

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusuna en iyi yanıt olacak firmayı seçmelisiniz.

İnternet Ortamında Firma Ararken Dikkat Ediniz!

İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır
İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır

İlk olarak yapmanız gerek internet ortamında araştırma yapmadan önce ofis taşıma hizmetlerinde taşınan arkadaşlarınıza taşındıkları nakliye firmalarını sormanız. Eğer bilmiyorlarsa veya size tavsiye edebilecek bir nakliyat şirketi yoksa ilk olarak internet ortamına girmeniz. İnternet ortamı her ne kadar dünyada bize kolaylığı sağlayan bir yenilik olsa da bizi kandırmaya yönelik hareketler yapanlarda olmaktadır.

Ofis taşımacılığını yapan firmaları araştırdığınızda öncelikle kurumsal bir nakliyat firması olduğu ilk telefon görüşmenizden belli olur.İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusu, firmamızca en iyi şekilde yanıtlanmaktadır.

İyi Ofis Taşıma Şirketinde Ücretsiz Ekspertiz Hizmeti

İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır
İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır

Genel olarak böyle işlemlerde expertiz organize edilir. Şayet expertiz yapılmayıp direk olarak fiyat verilir ise bu telefonu bir an önce kapatmanız gerektiğinin göstergesidir. Ofis taşımacılığı her zaman expertiz talep edin. Expertiz sonucunda verilen fiyat teklifi kesin ve sözleşmeli bir şekilde olmasına dikkat ediniz. Firmaların referansları firma profili için çok önemlidir.  Bu referansları araştırmanız sizin için iyi olacaktır.

İyi Bir Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusu ile ilgili makalemizde sizlere tam olarak açıklayıcı olmadığımızı düşünüyorsanız firmamızın iletişim adreslerinden direkt olarak bağlantı kurabilirsiniz. Ofis taşımacılığında aklınızda kalan bir soru veya sorular için www.ofistasimaciligi.com.tr yada direk olarak 444 65 02 nolu numaradan firmamıza ulaşmanız yeterli olacaktır. İyi bir ofis taşıma firması ile çalışarak taşınma telaşınıza nakliye firmalarının sorunlarını da eklettirmeyin! Ayrıca firmamızın sosyal medya ağlarından olan instagram sayfasından da firmamızı takip edebilirsiniz. İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusu kapsamında bize ulaşabilirsiniz.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Biz, İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusuna en iyi yanıt olacak adresiz.