Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır

16.05.2018
758 görüntülenme
İyi Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır
sizlere bugün iyi ofis taşıma firması nasıl anlaşılır konusu ile ilgili bir makalemizden bilgi veriyor olacağız. Ofis taşımacılığı hizmetleri lojistik sektöründen bağımsız bir hizmettir. Bir nevi evden eve nakliyat sektörü içerisinde yer almasına rağmen bağımsız bir kurumsal hizmet dalıdır. Başlıkta belirttiğimiz üzere bir ofisiniz taşınacak bu bireysel yada kurumsal bir şirket olacak ve bunu taşıyabilecek ofis taşıma şirketini nasıl bulabilirsiniz?

İyi Bir Ofis Taşıma Şirketinin Özellikler Nelerdir?

bu konuda sizlere birçok özellik sayabiliriz. ama en önemli özellikler şu şekildedir;

  • Her zaman kurumsal nakliyat şirketleri ile çalışın
  • çalıştığınız firmadan sözleşme ve sigorta poliçesini mutlaka alınız
  • çalıştığınız firmadan ücretiz ekspertiz hizmetleri almalısınız
  • çalıştığınız firmada çalışan personeller kendi bünyesinde iş yapan personelleri olmalıdır.
  • taşeron araç kullanmamalıdır. Bu konuda dikkatli olmalısınız

İnternet Ortamında Firma Ararken Dikkat Ediniz!

İlk olarak yapmanız gerek internet ortamında araştırma yapmadan önce ofis taşıma hizmetlerinde taşınan arkadaşlarınıza taşındıkları nakliye firmalarını sormanız. Eğer bilmiyorlarsa veya size tavsiye edebilecek bir nakliyat şirketi yoksa ilk olarak internet ortamına girmeniz. İnternet ortamı her ne kadar dünyada bize kolaylığı sağlayan bir yenilik olsa da bizi kandırmaya yönelik hareketler yapanlarda olmaktadır. Ofis taşımacılığını yapan firmaları araştırdığınızda öncelikle kurumsal bir nakliyat firması olduğu ilk telefon görüşmenizden belli olur.

iyi bir ofis taşıma firması nasıl anlaşılır

iyi bir ofis taşıma firması nasıl anlaşılır

 

İyi Ofis Taşıma Şirketinde Ücretsiz Ekspertiz Hizmeti

Genel olarak böyle işlemlerde expertiz organize edilir. Şayet expertiz yapılmayıp direk olarak fiyat verilir ise bu telefonu bir an önce kapatmanız gerektiğinin göstergesidir. Ofis taşımacılığı her zaman expertiz talep edin. Expertiz sonucunda verilen fiyat teklifi kesin ve sözleşmeli bir şekilde olmasına dikkat ediniz. Firmaların referansları firma profili için çok önemlidir.  Bu referansları araştırmanız sizin için iyi olacaktır.

 

İyi Bir Ofis Taşıma Firması Nasıl Anlaşılır sorusu ile ilgili makalemizde sizlere tam olarak açıklayıcı olmadığımızı düşünüyorsanız firmamızın iletişim adreslerinden direkt olarak bağlantı kurabilirsiniz. Ofis taşımacılığında aklınızda kalan bir soru veya sorular için www.ofistasimaciligi.com.tr yada direk olarak 444 65 02 nolu numaradan firmamıza ulaşmanız yeterli olacaktır. İyi bir ofis taşıma firması ile çalışarak taşınma telaşınıza nakliye firmalarının sorunlarını da eklettirmeyin! Ayrıca firmamızın sosyal medya ağlarından olan instagram sayfasından da firmamızı takip edebilirsiniz.

Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?