İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri

İstanbul için ofis taşıma hizmetleri kategorisinde araştırma yaparken yüzlerce firma ile karşılaşmanız olasılık dahilinde. İstanbul Ofis sayısı bakımından büyük bir pazar ve bunun sonucu olarak da her sektörde aynı hizmeti sağlamayı amaçlayan çok sayıda firma mevcut. 

Ofis taşıma alanında hiçbir şey vaat etmeyen, yapılan işlemler için net anlaşmaları önünüze koyamayan, kurumsallaşmamış küçük firmaları geçersek alanında uzman olduğunu iddia eden ve benzer taahhütleri sağlayan yine çok sayıda firma ile baş başa kalırız. Bu durum seçim aşamasında kafamızı hayli karıştırabilir fakat doğru seçimler yapmak için nelere dikkat edeceğinizi bilmeniz gerekir. İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda bize ulaşmalısınız. 

İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri Nasıl Değerlendirilir?

Daha önce çevremizde ofis taşıma işlemi yaptırmış ve çok çok memnun kalmış birileri var ise tabi ki değerlendirmek gerekir. İlk elden referans gibisi yoktur. Ama ya aynı hizmeti daha uygun fiyata, daha az yorularak ve daha kısa sürede almak mümkünse?

İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri
İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri

Öncelikle günümüzde artık her şey İnternet üzerinden ilerlemektedir. İnsanlar memnun kaldığı yada şikayetçi olduğu her hizmeti internet vasıtasıyla paylaşmaktadır. Bu teknolojiden faydalanmamak olmaz elbette. Bilgisayarınızın başına geçip arama çubuğuna ofis taşımacılığı ile ilgili kelimeler yazarak çıkan firmaları inceleyebilirsiniz. Gelelim nelere dikkat edeceğinize…

  • Seçeceğiniz firmanın geçmişi ne kadar geriye gidiyorsa geleceği de o kadar parlak demektir. Bunu olumlu bir kriter olarak değerlendirebilirsiniz. 
  • Seçtiğiniz firmanın sitesine ekleyebildiği olumlu referans miktarı ve referanslarının büyüklüğü en önemli unsurdur. Nasıl ki siz olumsuz bir deneyim yaşadınız işlerde karşı tarafa referans olmazsanız bu her sektörde geçerlidir. Bir nakliye firması bir başka kurumsal firmayı yada yetkili kişiyi referans olarak gösteriyorsa olumlu sonuçlanan bir hizmet söz konusudur. 
  • Müşteri memnuniyetine verdiği önemi internet varlığından anlayabilirsiniz. Bir firma verdiği her hizmeti tüm şeffaflığı ile müşterileriyle paylaşıyorsa saklayacağı veya çekineceği olumsuz deneyimleri yok denecek kadar az demektir. 
  • Hizmet karşılığında ödeyeceğiniz tutar da tabi ki önemlidir. Her alışverişin temel kuralı bir hizmet aldığımızda karşılığında ödeyeceğimiz bir tutar olmasıdır. Hepimiz biliyoruz ki iyi bir hizmetin karşılığında yine ona denk bir ödeme yapılır. Fakat burada şuna dikkat etmek gerekir ki en iyi hizmet her zaman en pahalısı olmadığı gibi ucuz hizmet de kötü olacak diye bir kural yoktur. 

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul için ofis taşıma hizmetleri firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda en iyi tercihiniz bu firma olacaktır.

İstanbul’da Profesyonel Ofis Nakliyesi

İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri
İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri

Tüm bunları dikkate alarak seçiminizi yapabilir ve sizin için en uygun olan nakliye firmasını bulabilirsiniz. Biz Level Taşımacılık olarak tüm bu unsurları ve daha fazlasını bünyemizde barındırdığımıza inanıyoruz. Yine de yapacağınız objektif değerlendirme sonucu bizi tercih etmeniz ve sizi de referanslarımız arasına eklemek bizi çok mutlu eder. 

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. İstanbul İçin Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda en iyi tercihiniz olacağız. Bize instagram adresimizden ulaşabilirsiniz.