Ofisten Ofise Taşımacılık

Ofisten ofise taşımacılık süreçlerini çok iyi bir şekilde yöneten taşıma şirketiyiz. Ülkemizde sayısız başarılara imza atan, profesyonel nakliye hizmetlerine önem veren şirketimiz, ofisten ofise taşımacılık hizmetlerinde her zaman en iyi şekilde profesyonel hizmet verebilen bir nakliyat şirketi olmuştur.

Ofis taşımacılığı aslında kendi başına farklı bir alandır. Bu hizmeti her önüne gelen evden eve yada lojistik firması yapamaz. Ofis taşımacılığında önemli olan bazı kurallar vardır. Bu kuralları en iyi şekilde uygulayan firmamız ile tanışabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında Profesyonel Firmayı Seçmelisiniz.

ülkemizde her işin bir ehli var derler. evet, bu ülkede yaptığı işi çok iyi bir şekilde bilmeyen, o işin eğitimini çok iyi almayan şahıslar girmiş oldukları alanda ya başarısız oluyorlar. yada yıllar boyunca hep aynı yerinde sayıyorlar. Sektörümüz olan nakliyat sektöründe de aslında ofisten ofise taşımacılık hizmeti de buna benzer.

Ofisten Ofise Taşımacılık
Ofisten Ofise Taşımacılık

ofis taşımacılığı hizmetlerinde profesyonel bir nakliye firması seçmemiz çok önemlidir. Çünkü bu hayatta gerçekten teorik eğitimden çok deneyim öne çıkmaktadır. Ofis taşıma hizmetlerinden deneyimli bir nakliye firması ile çalışmanız, en kötü size bu hizmette karşınıza çıkacak sorunlara aşina olan bir nakliye firmasının desteği önünüze gelecektir.

Ofisten Ofise Taşımacılık Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

1956’Dan Beri Ofisten Ofise Taşıma Hizmetleri

Yılların deneyimli ve güvenilir taşımacılık şirketlerinden biri olan Level Taşımacılık firması olarak; 1956 yılından beri ofisten ofise taşımacılık hizmetini gerçekleştirmiştir. Sayısız başarılara imza atan bir nakliye firmasıyız. Günümüzde geniş araç filosu ve uzman kadrolu ekibi ile sayısız hizmetler için adım atmayı bekleyen bir nakliyat şirketi ile hemen taşımacılık faaliyetleriniz için görüşebilirsiniz.

İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti

Anadolu Yakası İlçeleri Avrupa Yakası İlçeleri
Kadıköy Beyoğlu
Üsküdar Beşiktaş
Maltepe Sarıyer
Ataşehir Şişli
Kartal Bakırköy
Pendik Eyüp
Tuzla Avcılar
Çekmeköy Bağcılar
Sancaktepe Güngören
Sultanbeyli Zeytinburnu

Sigortalı, Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetlerinin Tek Adresi

Ofisten Ofise Taşımacılık
Ofisten Ofise Taşımacılık

Sizde profesyonel ofis taşıma şirketi ile ofisinizi istediğiniz şekilde planlı ve programlı olarak taşımak isterseniz hemen şirketimizin ofis taşıma adresi olan https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yaparak ayrıntılı bir şekilde bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Kuruluşundan bu yana hizmetlerini en iyi şekilde gerçekleştiren ve tüm taşımacılık faaliyetlerinde sigortalı taşımacılık hizmetine önem vererek eşyalarınızı güvenceli olarak sigortalamıştır. Firmamız internet ortamında olduğu gibi sosyal medya ağlarından da aktif bulunmaktadır. Facebook ve instagram sayfalarından da firmamızı takip edebilirsiniz.

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.