Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri

Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri : Türkiye’de Mart ayı itibari ile ilk vakanın ortaya çıkması ile birlikte insanlarımız büyük bir panik içerisine girmişlerdir. Koronavirüs hastalığı ile ilgili birçok önemler alındı. Bu önlemlerden biri de Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri adı altında önlemler alan nakliyat firmaları da vardır. Virüs hızlı bir şekilde yayılma göstermesi en büyük tehditlerden biri haline gelmiştir.

Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri Nelerdir?

Level Taşımacılık kurumsal ofis taşıma şirketi olarak; virüse karşı yoğun bir şekilde tedbirlerimizi aldık. Alınan Tedbirler

  1. Tüm personellerimizin sağlık taramaları haftalık olarak gerçekleştirilmektedir.
  2. Tüm personellerimize özel koruyucu maske, eldiven ve tulumlar verilmektedir.
  3. Tüm araçlarımız ve paketleme malzemelerimiz günlük olarak dezenfekte edilmektedir.
  4. Nakliyat süreçlerinde ekspertiz hizmetleri whatsup veya mail üzerinden gerçekleştirilmektedir.
  5. Taşıma hizmetleri sadece gündüz saatleri içerisinde yapılmaktadır. Akşam saatlerine sarkan taşıma hizmetleri bir sonraki güne bırakılmaktadır.
  6. Taşıma işlemleri ile ilgili ödeme işlemleri bankalar üzerinden gerçekleştirilmektedir.

Yukarıda belirtilen tüm tedbirleri alarak hem firmamızda çalışan personellerimizin sağlığını güvence altına alıyoruz. hem de siz değerli iş ortaklarımızın işlerini gerçekleştiriyoruz. Level Taşımacılık ofis taşıma şirketi olarak 1956 yılından beri kurumsal şirketlere kaliteli ve güvenli hizmetler sunmak için mücadele ediyoruz.

Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri
Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri

Firmamızın almış olduğu tüm tedbirlere müşterilerimizin de uymasını temenni ediyoruz. Her zaman düzenli ve güvenli bir nakliye hizmeti için çabalayan şirketimiz ile çalışmalarınızı devam ettirebilirsiniz. Şirketimiz, bugünlerde ortaya çıkan virüs sebebi ile herhangi bir sokağa çıkma yasağı gelmediği sürece sizlere hizmet vermeye devam edecektir.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Temiz, Hijyenik Ortamda Güvenli Ofis Taşımacılığı

Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri
Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri

Tecrübesi ve profesyonelliğinin yanında temiz, hijyen bir hizmet vermeye çalışan şirketimiz, yıllardan beridir bu konuda büyük bir titizlik içerisinde hareket etmeye çalışmıştır. Kaliteli iş süreçlerini en iyi şekilde organize ederek taşımacılık işlemlerini sonlandırmaktadır. Ofis taşırken koronavirüs tedbirleri

Sizden Level Taşımacılık kalitesini bugünlerde ortaya çıkan Koronavirüsten dolayı almak isterseniz. Hemen firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Ofis taşımacılığı sayfamızda tüm ayrıntılar açıklamaları ile beraber sizlere sunulmuştur. Şirketimiz, sizlere her açıdan gerekli desteği fazlası ile sağlayacaktır. Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri ile ilgili araştırmalarını detaylı bir şekilde yapınız. Firmamız sizlere özel koruyucu maskelerden hediye etmektedir.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Firmaya dilerseniz instagram adresinden bile ulaşabilirsiniz.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. 

Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri Alıyor musunuz?

Evet, Ofis Taşırken Koronavirüs Tedbirleri çok dikkat ettiğimiz bir konudur.