Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşımacılığında Kolileme Hizmeti Nasıl Yapılır?

10.05.2020
451 görüntülenme
Ofis Taşımacılığında Kolileme Hizmeti Nasıl Yapılır?

Türkiye'nin ofis taşıma süreçlerinde birçok önemli konuya değindik. Bu konumuzda da sizlere ofis taşımacılığında kolileme hizmeti nasıl yapılır sorusuna hızlı ve doğru açıklamalar ile cevap vereceğiz. Ofis taşıma denildiğinde akla ilk gelen firmaların başında Çolakoğulları nakliyat firması gelmektedir. Her konuda profesyonelce hareket eden firmamız, ofis taşımacılığı süreçlerinde kolileme ve baloncuklu malzemeler ile ilgili sizlere ayrıntılı bir şekilde bilgi veriyor olacağız.

Ofis Taşımada En Kaliteli Kolileme Hizmetleri

dünyanın hemen hemen her yerinde en iyi kolileme hizmetlerini sunan firmamız, ofisinizin kolilenmesi ile ilgili her türlü ayrıntıya dikkat ederek ilerlemektedir. Ofis taşımacılığında en önemli konulardan biri olduğu için bu konuda anlaşma yaptığımız firmaların çalışanlarına koli yapımı ile ilgili ayrıntılı bir şekilde bilgiler vermekteyiz.

  • Peki Kolileme İşlemleri Nasıl Yapılıyor
  • Öncelikle tüm dosyalarınızın kolilenmesi için sağlam, kaliteli koliler tedarik etmekteyiz.
  • Kolileme işlemlerinde kolilerin çok iyi bir şekilde bantlanması için en iyi bandı kullanmaktayız.
  • Kolilerin etiketlenmesi için gerekli ölçüde etikler de organize etmekteyiz.
Ofis Taşımacılığında Kolileme Hizmeti Nasıl Yapılır? Haberler

ofis taşımacılığında kolileme hizmetleri

Firmamız tarafından birçok şirket ile yaptığımız taşımacılık süreçlerinde özellikle koli tedariği ve paketleme hizmeti ile ilgili dikkatli bir şekilde hareket etmekteyiz. hazırlık aşamasında yapılan tüm koliler ile ilgili departman departman sayım yapılarak kolilerinizin miktarı belirlendikten sonra yeni adresinize sevkiyatı gerçekleştirilmektedir. Koli satın alma ile ilgili şirketlerin araştırma sonucunda bazen sorunlu koliler ortaya çıkmaktadırlar. Çünkü kolinin kalitesi değiştiği için taşınacak olan klasörleri taşıyabilecek kolilerin ebatları ve güçleri farklı olmaktadır. Bu konu da özellikle ofisinizin taşınmasında yoğun bir kolileme işlemi olacak ise; firmamızdan hızlı bir şekilde koli tedariği yapabilirsiniz.

Firmamızın kolileme işlemlerinde özellikle etiketleme işlemlerinde özel bir metot uygulamaktalar. Kolileme işlemlerinde kullanılan koli ebatları istediğiniz ebatlara göre hazırlanarak tarafınıza teslim edilmektedir. Firmamız kolilerinizin taşınması ile ilgili de özel bir araç organize etmektedir. Yapılan tüm taşımacılık faaliyetlerinde sigortalama hizmetleri de gerçekleştirilmektedir.

Ofis taşımacılığında kolileme hizmeti nasıl yapılır sorusuna hızlı cevaplar bulmak isterseniz hemen firmamızın kurumsal web adresine giriş yaparak bilgi alabilirsiniz. Türkiye'nin her bölgesine en iyi şekilde hizmet vermekteyiz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.
] }