Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir?

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir sorusu, birçok kişi tarafından sorulmaktadır. İstanbul bölgesinde yapılan tüm ofis nakliye hizmetlerinde tüm ofis taşıma süreçleri firmamızın organizasyonunda gerçekleştirilmektedir. Profesyonel ekiplerimiz tarafından sistemli bir şekilde nakliye süreçleriniz gerçekleştirilmektedir.Ülkemizin profesyonel ve kurumsal ofis taşıma şirketi olan Level Taşımacılık kurumsal ofis taşıma şirketi bu yazısında sizlere ofis taşıma süreçleri ile ilgili bilgi veriyor olacaktır. Ofis taşımacılığında müşterilerin ne yapması gerektiği ile ilgili ayrıntılı bir analiz gerçekleştirmiştir.

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir?

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir
Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir

Dünya üzerinde milyonlarca şirket bulunmaktadır. Ve bu şirketlerin her ülkede en az 1 şuıbesi, merkezi de mevcuttur. Doğal olarak nasıl belli bir süreden sonra evinizi taşırken ofisinizi de taşımak zorunda kalıyorsunuz. ya yeni bir yer, ya da farklı bir sebepten dolayı taşınma durumu olabilir. Sektörümüzün en güvenilir nakliyat firmalarından biri olan Level Taşımacılık firması ofis taşıma süreçlerinde geçmişten bu yana sizlere profesyonel destek veren ender firmaların başında gelmektedir. 1956 Yılından bu yana her bölgeye kaliteli hizmetlerini götürmüş bulunmaktadır. Başarılı ve profesyonel ekibi ile sayısız başarılara imza atan bir nakliyat şirketinden tecrübelerini dinlemek inanın size çok şey kazandırır.

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Ofis Taşıma Süreçleri

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir konusuna hakim bir firma olmalıdır.

Ofis Taşıma da Tecrübe Her Zaman İlk Tercih Olmalıdır

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir
Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir

Günümüz ofis taşımacılığı hizmetlerinde en önemli değişmez kural ekspertiz hizmetidir. Bu hizmet hem tanışmamızı hem de süreci iyi bir şekilde analiz etmemizi sağlamaktadır. Akabinde yapılan görüşmelerde istenilen hizmetleri tek tek sıralarız ve buna ek olarak da firmanın bizlere tecrübelerinden yola çıkarak fikirler vermesi çok çok önemlidir. Bu yüzden tecrübeli firmalar ile çalışmak her zaman doğru karardır. Çünkü taşınma esnasında oluşabilecek sorunları önceden kestirerek erken önlem alınabilir. Böylece sorun oluşmadan taşınma süreçlerine devam edilebilinir.

Diğer önemli bir hususta sözleşmedir. Nakliye firmaları ile üstü körü iş yapılmamalıdır. Taşınma işlemlerinde ertelenme çok zor bir ihtimaldir. Hele ki ofis taşıma hizmetlerinde bu imkansızdır. Sonuçta bir kaç gün sonra iş başı yapması gereken firmalar mevcuttur. Bu da para kaybı demektedir. Bu yüzden bir koli taşınması bile yapıyorsanız lütfen sözleşmenizi yapınız. Her zaman söz uçar yazı kalır atasözünü unutmayınız. Level Taşımacılık firması ile ofis taşıma hizmetlerinde çalışmak isterseniz https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine direkt olarak giriş yapabilirsiniz. Ofis taşıma süreçleri nelerdir? sorusuna hızlı bir şekilde yanıt alabilirsiniz.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir konusuna hakim bir firmayız.