Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir

10.05.2020
281 görüntülenme
Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir

Ülkemizin profesyonel ve kurumsal ofis taşıma şirketi olan Çolakoğulları kurumsal ofis taşıma şirketi bu yazısında sizlere ofis taşıma süreçleri ile ilgili bilgi veriyor olacaktır. Ofis taşımacılığında müşterilerin ne yapması gerektiği ile ilgili ayrıntılı bir analiz gerçekleştirmiştir.

Dünya üzerinde milyonlarca şirket bulunmaktadır. Ve bu şirketlerin her ülkede en az 1 şuıbesi, merkezi de mevcuttur. Doğal olarak nasıl belli bir süreden sonra evinizi taşırken ofisinizi de taşımak zorunda kalıyorsunuz. ya yeni bir yer, ya da farklı bir sebepten dolayı taşınma durumu olabilir. Sektörümüzün en güvenilir nakliyat firmalarından biri olan Çolakoğulları nakliyat firması ofis taşıma süreçlerinde geçmişten bu yana sizlere profesyonel destek veren ender firmaların başında gelmektedir. 1956 Yılından bu yana her bölgeye kaliteli hizmetlerini götürmüş bulunmaktadır. Başarılı ve profesyonel ekibi ile sayısız başarılara imza atan bir nakliyat şirketinden tecrübelerini dinlemek inanın size çok şey kazandırır.

Ofis Taşıma da Tecrübe Her Zaman İlk Tercih Olmaldır.

Günümüz ofis taşımacılığı hizmetlerinde en önemli değişmez kural ekspertiz hizmetidir. Bu hizmet hem tanışmamızı hem de süreci iyi bir şekilde analiz etmemizi sağlamaktadır. Akabinde yapılan görüşmelerde istenilen hizmetleri tek tek sıralarız ve buna ek olarak da firmanın bizlere tecrübelerinden yola çıkarak fikirler vermesi çok çok önemlidir. Bu yüzden tecrübeli firmalar ile çalışmak her zaman doğru karardır. Çünkü taşınma esnasında oluşabilecek sorunları önceden kestirerek erken önlem alınabilir. Böylece sorun oluşmadan taşınma süreçlerine devam edilebilinir.

Diğer önemli bir hususta sözleşmedir. Nakliye firmaları ile üstü körü iş yapılmamalıdır. Taşınma işlemlerinde ertelenme çok zor bir ihtimaldir. Hele ki ofis taşıma hizmetlerinde bu imkansızdır. Sonuçta bir kaç gün sonra iş başı yapması gereken firmalar mevcuttur. Bu da para kaybı demektedir. Bu yüzden bir koli taşınması bile yapıyorsanız lütfen sözleşmenizi yapınız. Her zaman söz uçar yazı kalır atasözünü unutmayınız. Çolakoğulları nakliyat firması ile ofis taşıma hizmetlerinde çalışmak isterseniz https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine direkt olarak giriş yapabilirsiniz. Ofis taşıma süreçleri nelerdir? sorusuna hızlı bir şekilde yanıt alabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.

Ofis Taşıma Süreçleri Nelerdir

Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.

 

] }