Ofis Taşıma Hizmetleri

Ofis taşıma hizmetleri alanında profesyonel olan Level Taşımacılık firması, tüm nakliye süreçleri boyunca sizlere kaliteli hizmetler sunmaktadır. 1956 Yılından beri sektöründe en iyi olma yolunda ilerleyen şirketimiz; ev taşımacılığı hizmetlerinde olduğu gibi ofis taşıma hizmetlerinde de aynı şekilde ilerlemektedir.

Ofisiniz Emin Ellerde Taşıtın

Kurumsal şirketlerin her zaman profesyonel ve güvenilir bir ofis taşıma şirketi ile yürümek istediğini çok iyi biliyoruz. Bu konuda profesyonel olan ve verilen tüm sözleri yerine getirecek nakliyat firmalarına önem verilmektedir. Level Taşımacılık firması bu konuda gerçekten başarılı olan nakliye firmalarından biridir. Ülkemizde birçok kurumsal şirketi bünyesinde bulunduran, tüm şirketler ile sürekli olarak taşımacılık ve depolama faaliyetlerini gerçekleştiren şirketimiz yeni müşterilerine de aynı şekilde hizmet vermeye hazır bulunmaktadır.

Ofis Taşıma Hizmetleri
Ofis Taşıma Hizmetleri

İstanbul’un en büyük ofis taşıma şirketi olan Level Taşımacılık firması, profesyonel ofis nakliye hizmetlerinizi sigortalı olarak gerçekleştirmektedir. Başarılı bir nakliye firması olması için her zaman kullandığı personellere ve kaliteli malzemelerine önem vererek tüm taşımacılık faaliyetlerini gerçekleştirmektedir. Günümüz taşımacılık faaliyetlerini en iyi şekilde organize eden şirketimiz, geçmişten bugüne kadar gelen tecrübe ile sektöründe ne kadar başarılı olduğunu açıkça göstermektedir.

Ofis Taşıma Hizmetleri Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı

Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları

Kolileme Ücreti

1 Odalı Ofis Eşyası

4000 TL – 10.000 TL

2000 TL

2 Odalı Ofis Eşyası

6000 TL – 12.000 TL

3000 TL

3 Odalı Ofis Eşyası

8000 TL – 14.000 TL

4000 TL

+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri

Ekspertiz Yapılacaktır

Ekspertiz Yapılacaktır

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme:

Eşyaların Miktar Analizi

Paketleme:

Malzeme Miktarı ve Kalitesi

Araç:

Araç Boyutu ve Kapasitesi

Taşıma Yöntemi:

Asansör Sistemi

Güvenilirlik:

Eşya Sigortalama

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir. 
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır. 
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir. 
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip

Güçlü Referanslar

Tecrübe Ekip

Kurumsallık

Hızlı Çözüm

Güvenilirlik

Planlama

Paketleme Hizmetleri

Geniş Araç Filosu

Ofis Taşıma Ayrıntıları Anasayfamızdan Takip Edebilirsiniz.

Ofis Taşıma Hizmetleri
Ofis Taşıma Hizmetleri

Firmamızın tüm taşımacılık faaliyetlerinde özellikle ofis taşıma hizmetleri ile ilgili ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresine direkt olarak giriş yapabilirsiniz. Şirketimizi aynı zamanda sosyal medya ağlarından da takip edebilirsiniz. Firmamız her ay düzenli olarak ofis taşıma hizmetleri ile ilgili olarak kampanyalar başlatmaktadır. Ülkemizin hemen hemen her bölgesinde hizmet verene firmamız, İstanbul başta olmak üzere Ankara ve İzmir bölgesinde de profesyonel ofis taşıma hizmetleri için şubeler açmıştır. Bu konuda üst düzey yetkililerinden de bulunduran şirketimiz ile hangi ilde taşımacılık hizmeti almak isterseniz o bölgede bulunan yet

kililerimiz sizlere her konuda gerekli profesyonel desteği sağlayacaklardır. Firmamızın profesyonel ofis taşıma hizmetlerinde neler yaptığını görselleri ve anlatımları ile birlikte instagram ve facebook sayfalarımızdan da takip edebilirsiniz. Profesyonel hizmetlerde her zaman en iyi olan şirketimiz ile tanışabilirsiniz.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır. 

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır. 

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Nakliye işlemlerine dair tüm hizmet taleplerini bize iletebilirsiniz. 

Ofisimi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi ?

Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır, fakat olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.

Ofis taşımanın maliyeti nedir ?

Ofisinizi taşırken maliyeti belirleyen unsur eşya sayınız ve ofisler arası mesafedir.

Uluslararası ofis taşımacılığı yapmaktamısınız ?

Şuan için hayır, sadece ülke sınırları içersinde taşıma hizmeti sunmaktayız.

Tecrübeniz nedir ?

Çolakoğlu nakliyat olarak 1970 yılından bu güne profesyonel olarak ofis taşıma hizmeti vermekteyiz.