Size bir telefon kadar yakınız
0212 212 78 44

Ofis Taşıma Fiyatları

10.05.2020
194 görüntülenme
Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis taşımacılığı gün geçtikçe kendi başına bir sektör olmaktadır. Genel olarak ofis taşıma fiyatları ile ilgili de makaleler ortaya çıkmaktadır. Bu makalelerden birini de firmamız hazırlamak istemiştir. İnternet ortamında kirli bilgiler dolmuş hatta taşmaktadır. Çünkü ofis taşıma hizmetleri de bir ev taşıma hizmeti gibi ekspertiz hizmetleri yapılmadan yani eşyalar görülmeden fiyatlandırma yapılamaz. Sadece telefon üzerinden müşterilere ortalama fiyatlar hakkında bilgi verilir.

Peki Ofis Taşımacılığı Nasıl Fiyatlandırılır

Ülkemizde ofis taşımacılığı hizmeti alan müşterilere baktığımızda geneli bu işin ekspertiz yapılarak fiyatlandırma yapılacağının inanırlar. Ki doğru bir düşüncededirler. Sektörümüz bir taşımacılık sektörüdür. Ve ne yazık ki ayrıntılı bir hizmet grubu olan ev ve ofis taşımacılık hizmetleri bu alanda en çok ekpertiz hizmetinin görülmesi gereken alanlardan bazılarıdır. Ofis taşıma hizmetlerinde fiyatlandırma yapılırken şu aşamalardan geçilerek fiyat teklifi çıkarılır;

  • taşınma süreçlerinde müşterilerin talep ettikleri hizmet şekilleri nelerdir.
  • taşınma işlemlerinin ne kadarlık sürede bitmesi gerektiğini müşterinin söylemesi gerekir
  • taşınma sürecinde taşınacak malzemelerin kaç metreküp yada kaç kamyon gibi terimler kullanılarak miktar ölçülür
  • taşınma işlemlerinde sigorta maliyeti ne kadar olacaktır
  • Taşınma işlemlerinde ne kadarlık bir malzeme ve ekip çalıştırılacaktır.

yukarıda belirtilen sorulara yapılan inceleme sonucunda sorularak sonuç aşamasına geçilir. Ve böylece müşterinin son istekleri de öğrenilerek taşınma işlemlerine geçilir.

Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis Taşıma Fiyatları

Profesyonel Bir Firmadan Fiyat Alın İşiniz Sağlam Olsun

Sektörümüz yoğun ve çekişmeli geçen bir sektördür. Bu yüzden her önüne gelen nakliyat şirketi olmuştur. Tabi bu internet ortamında görünen yüzüdür. Çolakoğulları ailesi olarak ofis taşıma fiyatları ile ilgili bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz. Lütfen yukarı da belirtilen bilgiler doğrultusunda hareket ediniz.

1956 yılından beri sektörün içerisinde olan firmamız ile her zaman iletişim halinde olabilirsiniz. Her zaman sizlere doğru bilgiyi iletmek için çabalamıştır. Ofis taşıma süreçlerinin nasıl ilerlediğini, fiyatlandırmalarla ilgili ayrıntılı olarak sizlere bilgi aktarmaktadır. Türkiye'de yoğun bir taşımacılık süreçleri içinde olan firmamızı sosyal medya hesaplarından da takip edebilirsiniz. Şirketimiz her zaman sizlere en iyi şekilde hizmet verebilmek için teknolojinin nimetlerinden faydalanarak sizlere yenilikleri ile gelmektedir.

Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular

Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:

Ofis taşıma işini ne zamandan beri yapıyorsunuz?
1956 yılından bu yana Çolakoğlu nakliyat olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşımacılığında hangi hizmetleri veriyorsunuz?
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Ofis taşırken sigorta yapıyor musunuz?
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Ofis taşıma fiyatları için ekspertiz gerekiyor mu?
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofis taşımacılığında dikkat etmemiz gereken bir şey var mI?
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında süprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetleri ücretli mi?
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Şehirler arası ofis taşıyor musunuz?
Evet mesafe farketmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma fiyatları hangi kriterler önemli ?
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.

Bilgisayar ve diğer özel elektronik aygıtları nasıl taşıyorsunuz?
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Ofisimizi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi?
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.

Ofis Taşıma Fiyat Soruları

Kasa gibi ağır taşımacılık yapıyor musunuz?
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz
Ofis mobilyalarını ve sandalyelerini nasıl taşıyorsunuz?
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Uluslararası taşımacılık yapıyor musunuz?
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size nasıl ulaşırım?
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Koronavirüs tedbirlerini uyguluyor musunuz?
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kulanılmaktadır.
Open chat
1
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?