İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri. Günümüz taşımacılık süreçlerinin yoğun olduğu illerden biri olan İstanbul bölgesinde ofis taşımacılığı hizmetleri yoğun bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Kuruluşundan bu yana hizmetlerinde asla taviz vermeden kuruluşunun amacına göre hareket etmektedir. İstanbul ofis taşıma şirketleri olarak her geçen gün yeniliklere ayak uyduran şirketimiz, günümüzde en çok örnek alınan ve en çok tercih edilen nakliyat şirketi olmuştur.
Peki Ofis Taşımacılığında Neden Level Taşımacılık
Ofis taşımacılığı kendi başına bir sektördür. Ve bu sektörde iyi bir hizmet vermek çok önemlidir. Sonuçta karşınızda ciddi kurumlar söz konusudur. Taşımacılık hizmetleri her şirketin başından geçen bir süreçtir. Ne yazık ki taşımacılığı sevmeyen bir millet olduğumuz için bu konuda başımız ağrımadan bu işi yapabilecek arkadaşlara ihtiyaç duyuyoruz. Bu konuda da en iyi firmayı araştırmaktayız.
İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri Seçerken Dikkat!
En Çok dikkat edilmesi gereken konuların başında İstanbul ofis taşıma şirketleri seçerken dikkatli hareket etmeliyiz. Profesyonel nakliyat firmaları arasında her zaman en iyi olan Level ofis taşıma şirketi ile ofisinizi güvenli bir şekilde taşıtabilirsiniz. İstanbul ofis taşıma şirketleri ile ilgili araştımalar sonucunda bu hizmeti en iyi şekilde sağlayan firma olduk.
Level Taşımacılık ofis taşıma şirketi olarak, 1956 yılından beri sizlere İstanbul bölgesinde profesyonel ofis taşıma hizmeti vermektedir. Yılların deneyimli firması olmamızın en büyük sebebi; sektörüne değer veren, insanların taşınmasında yardımcı olan bir kuruluş olmaya çalışmaktayız. Böylelikle sektöründe bu kadar kaliteli hizmet vererek yılların bilindik markası haline gelmekteyiz.
İstanbul’da Ofis Taşıma Süreçleri
Sektörümüze önemli hizmetler sunan Level Taşımacılık, ofis taşımacılığında süreçleri çok iyi bir şekilde gerçekleştirmektedir. Profesyonel ekibimizden ekspertiz bölümü gerekli keşif işlemlerini yaptıktan sonra bu hizmet ile ilgili genel merkezimizden fiyat teklif çalışmaları yapılmaktadır. Yapılan anlaşma sonrasında, saha ekibimiz devreye girmektedir. Saha ekibimiz tarafından, şirketin belirlemiş olduğu sürede ve taşınan malzemeye göre hareket ederek nakliye hizmetlerini gerçekleştirmektedir. Şirket çalışanlarımız proje bazlı nakliye hizmetlerinde her şeyi harfi harfi yerine getirdiği için bu konuda kendilerini yönlendirmeye gerek duymamaktadır. Şirket çalışanlarımız her zaman güvenli bir şekilde çalıştırılmaktadır.
Ofis Taşıma Alanında Bizi Takip Etmeye Devam Edin!
İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında en çok tercih edilen firma olmamızın en büyük sebebi; müşterilerimize hizmet verirken onların isteklerini fazlası ile karşılamamızdır. Çünkü sektöründe her zaman saygın bir kurum olarak kabul edilen firmamız, yapılan hangi iş olursa olsun karşılıklı saygı içerisinde yapılması taraftarıdır. Böylece nakliye süreçleri de profesyonelce gerçekleştirilmektedir. Firmamızın sosyal medya hesaplarından biri olan Instagram sayfamızdan da firmamızın nakliye süreçlerini takip edebilirsiniz. ofis taşıma şirketleri ile ilgili instagram hesabımız üzerinden de incelemeler yapabilirsiniz.
Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular
Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:[/vc_column_text]
1956 yılından bu yana Level Taşımacılık olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında sürprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Evet mesafe fark etmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz.
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kullanılmaktadır.