İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları

İstanbul ofis taşıma fiyatları firmaların kendi fiyat politikalarına göre değişiklik gösterir. Fiyat belirlenirken öncelikle eşya bildirimi yapmanız gerekir. İlk olarak, ofisinizde kaç adet masa, koltuk takımı, beyaz eşya bulunmaktadır? Bunların bilgisini nakliye firmasına ilettikten sonra, ikinci olarak; gidilecek yol ve harcanacak yakıt hesaplanarak size bir fiyat teklifi hazırlarız.

Ofis Taşıma Fiyatlandırması
Ofis Taşıma Fiyatlandırması

Teklifi kabul ederseniz size uygun bir zamanda ve bir günde tüm ofis eşyalarınız taşınmış ve gidecekleri yere güvenle, sağlam bir şekilde teslim edilmiş olur. Taşınma aşamasında öncelikle etrafta bulunan ve kolay taşınabilecek eşyalarla başlanır.

Ofis Taşıma Fiyatlandırması

Ağır mobilyaları, önemli evrak ve dosyalar en sonunda nakliye aracına düşmeyecek ve birbirine çarpmayacak şekilde yerleştiririz. Taşıma işlemi sırasında eşyalarınıza sigorta yaparız. İstanbul Ofis taşıma fiyatları 2021 yılı için minimum 3.000 TL’den başlar ve bu almak istediğiniz hizmetin profesyonelliğine göre artış gösterebilir. 4.000 TL ve üzeri fiyatlarda da son teknolojik araçlar ve uzman ekiple ofis taşımalarınızı yaparız.

Ofis ve Büro Taşımacılığında Ücretlendirme

Ofisinizi taşımak istediğiniz profesyonel bir nakliye firmasıyla anlaşmak en doğru çözümdür. Eşyaların zarar görmemesi ve hızlı bir şekilde taşıma işlemlerinin bitmesi size hem faydalıdır hem de zamandan kazandırır. Ofisinizi taşımak istediğinizde araştırma yaparken dikkat etmeniz gereken husus kaliteli hizmet alacağınızdan emin olmaktır.

Profesyonel bir nakliye firması ile anlaştığınızda ofis taşımacılığı süreci şu adımlarla işler:

  • Ofis içerisindeki eşya tespiti ve sayımı
  • Eşyaların kolilenmesi ve paketlenmesi
  • Büyük eşyaların demonte edilmesi
  • Nakliye aracına yerleşim ve yolculuk
    İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları
    İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları
  • Eşyaların araçtan indirilerek uygun yerlere taşınması
  • Demonte edilen eşyaların yeniden monte edilmesi

Tüm bu süreç eşyalarınıza zarar vermeden gerçekleşir. 2021 ofis nakliye ücretlerini ilk aşama olan eşya tespitinin yapılmasından sonra belirleriz. Çünkü, paketlenmesi gereken eşyaları kendiniz paketlemek istemiyorsanız taşıma için gelen profesyonel ekip olarak biz de paketleyebiliriz. Paketleme işini de tüm fiyata ekleriz. İstanbul şehir içi ofis taşıma hizmetleri de en iyi şekilde sunmaktayız.

Ofis Taşıma Temiz Nakliyat

Sonuç olarak, taşınma işlemi başlamadan önce fiyatlar ofisinizde tespit yapılıp eşyalar kayda alındıktan sonra belirleniriz. Çünkü, ortaya çıkan meblağ montaj ve demontaj dahil her aşamayı kapsar. Eşyalarınızı güvenle ve zarar görmeden taşırız.

Ofiste bulunan bilgisayar, yazıcı, dosya dolabı gibi önemli eşyalar öncelikle paketleyerek ve bantlayarak koruma altına alınırız ve o şekilde taşırız. Profesyonel ofis taşımacılığında fiyat aralıkları belirli bir üst sınıra sahip değildir. Ama, fiyatın üst sınırının belirlenmesi sizin eşyalarınız sayısına ve nakliye aracının yapacağı yola bağlıdır.

Eğer bir şehirden başka bir şehre gidiliyorsa fiyatı da buna göre belirleriz. Özetle, yakın mesafeler arası fiyatlandırmamız daha uygun bir fiyat olur. Ama asıl etken, fiyatlar için, eşyaların taşınacağı yeni ofisin kaçıncı katta olduğu  etkiler. Ya da bir binanın üst katındaysa ve asansör yok ise iş gücü olarak bunu da fiyata ekleriz. Ofis taşımacılığı müşteri memnuniyeti odaklıdır ve eşyalarınızı sorunsuz bir şekilde taşırız.