Gebze Ofis Taşımacılığı

Level Taşımacılık markası olarak Gebze ofis taşımacılığı hizmetimizle Gebze bölgesinde de sizleri yalnız bırakmıyoruz. Ofis taşıma, holding taşıma, laboratuvar taşıma, para kasası taşıma ve çok daha çeşitli alanlarda nakliye hizmetlerimizin yanında depolama hizmetleri ile de yanınızdayız.

Gebze Ofis Taşımacılığı Süreci Nasıl İşler?

Ofis taşıma hizmeti ihtiyacınız sonucu bizlere ulaştığınızda uzman ekibimiz tarafından karşılanırsınız. İster yüz yüze ister telefonla olsun ekibimize istediğiniz soruları sorarak cevaplar alabilirsiniz. Talep ettiğiniz hizmetin ayrıntıları konusunda karşılıklı anlaşmaya varıldıktan sonra istediğiniz şartlarda işlemlerinize başlanır.

Gebze Ofis Taşıma Hizmetlerimiz İle İlgili Fiyatlandırma

Ofis Taşıma Ücretleri Ofisten Ofise Taşıma Fiyatları Asansörlü Ofis Taşıma Fiyatları
1 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 7.000 – 9.000 ₺ + 3400 ₺
2 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 11.000 – 15.600 ₺ + 4600 ₺
3 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 14.600 – 22.500 ₺ + 5600 ₺
4 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 22.500 – 28.500 ₺ + 6800 ₺
5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 32.500 – 38.600 ₺ + 7900 ₺
+5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı 38.000 ₺ ve Üzeri TEKLİF AL

Ofis Taşımacılığı Fiyat Teklifleri

Deneyimli kadromuzdan oluşan bir ekip ofisinize gelerek gerekli işlemlere başlar. Eşyalarınızı uygun kategorilere ayırır. Sigorta işlemleriniz tamamlanır. Yine eşyalarınız için uygun olan paketleme, güvenlik önlemleri işlemleri tamamlanarak ofisinize zarar vermeden araçlara yüklenir. Tüm bu işlemler  yapılırken çevreye verilen rahatsızlık minimum düzeyde tutulur. Eşyalar için uygun aracın seçilmesi ve eşyaların planlı yerleşimi ofis nakliyesi işlemlerinin en önemli basamağını oluşturur. Bu sayede eşyaların araç içinde zarar görmesi önlenmiş olur. 

Gebze Bölgesinin Vazgeçilmez Ofis Taşıma Şirketiyiz

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları

Firmamız yıllardan beri Gebze bölgesinde bulunan şirketlere taşımacılık hizmetleri gerçekleştirmektedir. Vazgeçilmez ofis taşıma şirketi olmuştur. Gideceği yere ulaşan ofis eşyalarınız planlı yerleşim sayesinde aynı şekilde araçlardan ofisinize taşınır gerekli kontroller ve yerleşimler yapılır. Bu sürecin tamamı sizinle anlaşılan süre zarfında tamamlanır. Minimum düzeyde sıkıntı ile tüm bu işlemleri tamamlayabilmek ve planlanmayan krizleri sürece zarar vermeyecek şekilde yönetebilmek ancak uzun yıllardır bu işi yapıyor olmanın verdiği tecrübe ile mümkündür. 

Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri

Level Taşımacılık firması olarak yılların da verdiği tecrübe ile kurumsallığın önemini biliyor ve ona göre hareket ediyoruz. Asla günü kurtarmayı amaçlamıyor ve geleceğe dair yaptığımız planlara uygun hareket ediyoruz. Bizim için her müşterimiz birbirinden değerli ve özeldir. Birbirinden farklı ihtiyaçlara yaratıcı çözümler ile cevap vererek hizmet yelpazemizi geliştiriyoruz.

Kurumsal olarak yürüttüğümüz ofis taşıma hizmetlerinin müşterilerimize sağladığı en önemli avantaj ise güven duydukları bir firmadan sektör içinde sağlanabilecek en uygun fiyata hizmet alabilmeleridir. Korumayı amaçladığımız bir marka değerimiz olduğu için kaliteden ödün vermek pahasına alt rakamlara inmediğimiz gibi , devamlılık ve memnun müşteri prensibini benimsediğimiz için olması gerekenden fazla rakamlar talep etmiyoruz. Gebze ofis taşımacılığı alanında da verdiğimiz başarılı hizmetlerde de prensiplerimizden asla vazgeçmiyoruz.