Bebek Ofis Taşımacılığı

Bebek ofis taşımacılığı, İstanbul’un en gözde semtlerinden Bebek’te, Bebek ofis taşıma şirketleri tarafından gerçekleştirilen ofis nakliye hizmetlerine verilen genel isimdir. Bütün Bebek nakliyat firmaları Bebek ofis taşımacılığı hizmeti vermezler. Ayrıca size iş yeri taşıma hizmeti verdiğini söyleyen bazı nakliyat firmaları; iş yeri taşımayı bir ofisteki eşyaların sökülüp diğer ofiste montajlanması gibi algılıyor olabilirler. Fakat Bebek profesyonel nakliyat şirketleri tarafından verilen iş yeri taşıma hizmetlerinde birçok farklı uzmanlık alanına sahip insanın bir arada çalışması gerekmektedir. Ofis taşıma işlemi öncesinde uzman eksperler ofisi ziyaret ederek ofisteki bütün varlığı en ufak detaylarıyla birlikte kayıt altına almalıdır. Daha sonra ofis taşıma ve söküm & montaj gibi işlemler sırasında farklı becerileri olan farklı profesyonel ekiplerin görev alması gerekir.

Bebek Ofis Taşımacılığı Firmaları

Bebek Ofis Taşımacılığı
Bebek Ofis Taşımacılığı

Bebek ofis taşıma faaliyetleri evden eve nakliyat gibi nakliye faaliyetlerine benzemekle birlikte, ofis taşımak çok daha hassas bir iştir. İstanbul’umuzun güzide bölgesi Bebek’te hizmet veren değerli şirketlerimizin ofisleri taşınırken yaşanabilecek kayıp belge durumlarının şirketlere büyük zararlar yaşatabileceğini çok iyi biliyoruz. 55 seneyi aşan sektör tecrübemizle Level Taşımacılık olarak

Bebek ofis taşımacılığı faaliyetlerimizi büyük bir tecrübe ve özveriyle yürütüyoruz. Şehirler arası nakliyat hizmeti de bulunan şirketimiz üniversite taşımacılığından antika eşya taşımacılığına kadar nakliyat sektörünün bütün alanlarında profesyonel hizmet vermektedir. Bebek profesyonel nakliyat şirketleri arasında yer alan Level Taşımacılık, faaliyet gösterdiği bütün nakliyat alanlarında tam donanımlı ve tecrübe sahibi çalışma kadrosuyla hizmet vermektedir.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Bebek Ofis Taşımacılığı konusunda uzman bir firma seçmelisiniz.

Bebek Ofis Nakliye

Bebek Ofis Taşımacılığı
Bebek Ofis Taşımacılığı

Bebek ofis nakliye hizmeti için araştırma yapıyorsanız size teklif sunacak Bebek ofis taşıma şirketlerini ağırlıklı olarak iki konuda değerlendirmeniz daha doğru olacaktır. Bu konulardan bir tanesi, ofis taşıma öncesi sunulan ekspertiz hizmetidir. Bu hizmetin kalitesi genellikle çalışılan nakliyat firmasının kalitesini ortaya çıkartmaktadır.

Profesyonel Bebek nakliyat firmaları size kapsamlı bir ekspertiz hizmeti sunarak, ofisinizdeki her şeyi nakliyat öncesi kayıt altına alacaktır. Bebek ofis taşıma firmalarını değerlendirirken dikkat etmeniz bir diğer konu ise tecrübedir. Nakliyat sektöründe profesyonellikle birlikte tecrübe sahibi olmak da en önemli noktaların başında gelmektedir.

Bebek Ofis Taşıma Şirketleri

Bebek ofis taşıma şirketleri, profesyonel şirketler ve amatör nakliyat firmaları olarak ikiye ayrılabilir. Profesyonel Bebek ofis taşıma firmaları müşterilerine ofis ve şirket taşıma işlemlerinde eksiksiz ve profesyonel çözümler sunar. Size profesyonel referanslar ve güvence verebilen nakliyat şirketleri, nakliye sırasında sorun yaşanma risklerini minimum seviyeye indirirler ve buna rağmen müşterileri ofis taşıma işlemi sırasında bir zararla karşılaşırsa, hemen sorumluluk kabul ederek bu zararı tazmin ederler.

Özellikle ofis ve iş yeri gibi insanların iş hayatlarına doğrudan etki eden mekanların taşınma sürecinde mutlaka profesyonel bir Bebek ofis taşımacılığı şirketinden destek alınmalıdır. Ofis nakliye sürecinde yaşanabilecek en ufak bir ihmalin ve çok ufak bir belge kaybının bile şirkete çok büyük kayıplar yaşatabileceği unutulmamalıdır.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Bebek Ofis Taşımacılığı işinde en iyi firma biziz.