Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri

Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda en çok tercih edilen firma biziz. Ofis taşımada bir firmanın kurumsal olması, ofis sahiplerine birçok avantaj kazandırıyor olacak. Bunların en başında elbette eksiksiz iş yapımı ve doğru planlama ile sorunsuz taşınma sistemleri geliyor olacak. Her firma için yeniden yapılan tapınma programı sayesinde eşyaların nasıl taşınacağı, ne şekilde taşınacağı, ne kadarlık sürede taşınacağı gibi tüm kıstaslar taşınma günü öncesinden planlanır ve sadece taşınma günü sorunsuz bir şekilde taşınma işlemi yapılmış olur. Dolayısı ile de Kurumsal ofis taşımacılığı hizmetleri ile alacağınız hizmetler ofislerinizde çalışmanın uzamasını engeller ve bir an önce yeni adreslerinizde düzenlerinize kurarak çalışmaya başlarsınız.

Ofis Taşımacılığında Level Taşımacılık Farkı

Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri
Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri

Sizler için Kurumsal ofis taşıma hizmetlerinde neler sunulduğunu da firmadan ayrı zamanda öğrenebilirsiniz. Taşınma sırasında haklarınız ve elbette sizlere sunulan sigorta işlemleriniz bunların hepsini ele alabilmelidir. Ayrıca sizleri güvence altına alan firmayı tercih etmelisiniz. Artık nakliye işlemlerinde sadece günü birlik anlaşmanın olmadığını ve sadece planlı olarak yapılan işlemlerin sorunsuz işlediğini zaten göreceksiniz. Kurumsal olmanın verdiği avantajlar, kişilere kolay bir taşınmayı sunuyor olacak. Profesyonel ofis taşıma şirketiyiz.

Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda en iyi seçimi yapmalısınız.

Level Taşımacılık İle Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri

Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri
Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri

Kurumsal ofis taşıma hizmetleri arasında yer alan Level Taşımacılık bu yıl 60. Yılını kutluyor. Bu bile firmanın zaten ne kadar başarılı olduğunu göstermiş oluyor. Sizlere sunulan adım adım yapılan taşınma sistemi, tüm ofislerin sorunsuz taşınmasını sağlamış olacak. Dilerseniz her noktasını firma yapabilmektedir. Bununla birlikte sizler sadece personellere izin vererek izlemeye koyulabilirsiniz. Evrakların kolilemesi, dolapların ve mobilyaların montaj kısımları firma tarafından yapılması alacağınız hizmeti ortaya koymuş olacak. Sizlerde  adresi ile tanışın ve http://www.ofistasimaciligi.com.tr/avrupa-yakasinda-kurumsal-ofis-tasima-hizmetleri sitesine girerek, doğru taşımacılık hizmetlerine göz atabilirsiniz. Hatta isterseniz ofis içinde şuan da gereksiz olan eşyaların depolanmasını da talep edebilirsiniz. Ayrıca hizmetler olabildiğince kapsamlı ve geniş. Bundan dolayı sitede bulunan hizmetlerden dilediğiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ön İnceleme: Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme: Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç: Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi: Asansör Sistemi
Güvenilirlik: Eşya Sigortalama

Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Avrupa Yakasında Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri konusunda en iyisi biziz.