Ofis Taşımacılığında Paketleme Hizmeti

Bu makalemizde sizlere ofis taşımacılığında paketleme hizmeti ile ilgili ayrıntılı bir şekilde bilgi alabilirsiniz. Yılların eskitemediği gücüne güç kattığı, yaptığı çalışmaları arkasında bırakmayıp olumlu referanslar olarak yanında taşıyan firmamızın ofis taşımacılığında paketleme hizmeti ile de ön plana çıktığını söylemek bizlere gurur veriyor.

Profesyonel Ofis Kutulaması
Profesyonel Ofis Kutulaması

Öyle ki Level Taşımacılık olarak 1956 yılından bu yana kesintisiz 64 senelik süreçte sektörümüzde birçok yeniliğe imza attık. Ve bu yeniliklerden bir tanesi ofisten ofise, evden eve taşımacılığın vazgeçilmezi olan paketleme hizmeti. Tabi ki şu an bir çok firma tarafından uygulanan bir yöntem olduğu için bu durum normal görünse de sektöre paketleme hizmetini ilk getiren ve ilk kullanan firma olma özelliği taşıyoruz. 

Bu alanda sektörde öncü olmanın da verdiği avantajlardan faydalanarak en kaliteli paketleme malzemeleri ve en deneyimli paketleme personelleri ile hizmet veriyoruz.

Ofis Taşımacılığında En doğru Paketleme Hizmeti Nasıl sağlanır?

Ürünlerin hassasiyetine ve boyutlarına göre malzeme seçimi çok önemlidir. Ayrıca ürünler paketlenirken gerçekleştirilen doğru kategorize işlemleri taşıma ve kurulum esnasında büyük kolaylık sağlayacaktır. Paketleme işlemi ürünü korumak, kendinin ve çevresinin hasar almasını önlemek için gerçekleştirilir. Fakat yapılan paketleme işlemi taşıma işlemini zorlaştırmamalı ve bu esnada zarar görmemelidir. Paketleme esnasında etiketleme işlemleri içinde hizmet alabileceğinizi unutmamalısınız. Paketlerin açılması ve tekrar kurulum esnasında oluşacak karmaşanın önüne de böylece geçilmiş olur. 

Level Taşımacılık firması olarak her paketleme esnasında sıfır malzemeler kullanarak kullanılmış malzemeden doğabilecek hasar ihtimalini yok ediyoruz. Biliyoruz ki her farklı kategoride yer alan eşya özeni hak ediyor. Paketleme yöntemleri ve alınacak önlemler eşyanın cinsine, büyüklüğüne, taşıma alanlarının durumuna ve eşyanın gitmesi gereken mesafeye göre farklılık gösterebiliyor. Yine bu durumu analiz etmek alanında tecrübeli personelimize düşüyor. Çalıştığımız firmalar böyle bir alanda sektöre öncülük eden bir nakliye firmasından hizmet almanın her avantajından faydalanıyor. 

Ofis Taşıma Hizmeti Almak İçin Ne Yapmalıyım?

Tek yapmanız gereken sitemizde yer alan iletişim numaralarında bize ulaşmak ve öncelikle alacağınız hizmetin tipini belirtmek. Ofis taşıma, ev taşıma, depolama gibi. Sonrasında uzman personelimizin yönlendirmesi ile alt hizmet gruplarımızdan size uygun olanların isteğiniz doğrultusunda seçileceği paketler ile biz çalışmaya başlarken sizde işleminizin emin ellerde olduğunu bilmenin rahatlığını yaşayabilirsiniz. Paketleme hizmeti alıp almayacağınıza karar verirken firmamızın bu alandaki profesyonelliğini dikkate almanızı rica ediyoruz. Firmamızın size sağlayacağı paketleme hizmeti için alacağı makul ücret, gerekli koruma önlemleri olmaması sebebi ile eşyalarınızın alacağı hasardan daha az maliyetlidir.  Ayrıntılı bir şekilde bilgi alışverişinde bulunmak için https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresimizde bilgi alabilirsiniz. Ayrıca facebook ve instagram sayfasından da takip edebilirsiniz.