Beşiktaş Ofis Taşımacılığı

İstanbul’da Beşiktaş ofis taşımacılığı hizmetleri adı altında yıllardan beri hizmet veren firmamız ile daha önce hiç çalışmadınız mı? Ofis taşıma firmaları, yalnızca ofis nakliyat üzerine yoğunlaşan firmalardır. Evden eve taşımacılık gibi nakliyatın diğer türlerinden bazı önemli farkları olan ofis taşımacılığı, hem büyük şirketlerin hem de KOBİ niteliğinde şirketlerin mutlaka profesyonel destek alması gereken bir alandır. Profesyonel ekip ve ekipmanla ofis taşıma işlemi yapmayan ve yer altı olarak ifade edilen nakliyat firmalarını tercih etmek ya da ofisi, ofis çalışanlarının yardımıyla taşımaya çalışmak şirketlere pahalıya mal olabilmektedir. Ekspertiz ile başlayan ofis nakliyat sürecini A’dan Z’ye profesyonel bir ekibe emanet etmek isteyen şirketler için 1970 yılından beri Beşiktaş bölgesinde profesyonel nakliye çözümleri geliştiren Level Taşımacılık iyi bir tercih olacaktır.

 

Beşiktaş Ofis Taşıma

Ofis taşıma şirketleri ile çalışmak her zaman beklediğiniz verimli sonuçları doğurmayabilir. Şirket taşıma sürecinde tecrübesi olmayan bir ofis taşıma şirketi ile çalışmak şirket taşıma masraflarını arttırabilmektedir. Aynı zamanda bu süreç içerisinde manevi olarak da yıpranmanıza neden olmaktadır. Oysa profesyonel ekip ve ekipmanla faaliyet gösteren ofis taşıma firmaları ofislerin bir lokasyondan başka bir lokasyona taşınmasında gereken bütün sorumluluğu üstlenmektedir. Bu bakımdan doğru nakliyat firması tercihi şirketlere hem zaman tasarrufu olarak hem de taşınma masrafı tasarrufu olarak dönecektir.
Bu süreçte ofis eşya ve evraklarının güvenilir ellere teslim edilmesi de oldukça önemlidir. Nakliyat firmaları açısından ofis taşıma ile ev taşımanın dinamikleri farklıdır. Dolayısıyla herhangi bir evden eve nakliyat firmasının ofis nakliye noktasında profesyonel hizmet verme ihtimali düşüktür.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Taşıma işlemi esnasında Ofis taşımacılığı ofis demirbaşının muhafaza edilmesi ve tamamen zararsız olarak taşınmaktadır. Ofis nakliyat şirketleri açısından en önemli amaçtır. Bu amaç doğrultusunda çalıştığınız nakliyat firması öncelikle ekspertiz gerçekleştirir. Profesyonel ekspert raporları ile ofisteki her türlü varlığınız tek tek kayıt altına alınmaktadır. Bu raporlar ofisinizin taşınmasında görev alacak kişi sayısını ve araç özelliklerini belirlerken kullanılmaktadır. Aynı zamanda anlaşma tarihi geldiğinde ofis taşıma işlemi başlatılmaktadır.

 

Ofis Nakliyesi Nasıl Yapılmalı?

İlk işlem mobilyaların sökülüp numaralandırılması ve paketlenmektedir. Dosya kolileriniz ve mobilyalar nakliye araçlarına özenle yerleştirilmektedir. Ardından verilen adrese doğru yola çıkılmaktadır.

Mobilyalarınızın monte yerleştirilme işlemi, Beşiktaş ofis taşıma hizmetlerimizin en önemli aşamalarından bir tanesidir. Nakliyat ve montaj uzmanlık gerektiren alan olduğu için, eşyalarınızın montajını uzman ekibimiz gerçekleştirmektedir. Ofis taşımacılığı hizmetlerimizi hasarsız tamamlasak da taşıma sonrası olası hasarlara karşı bütün ofis kontrol edilmektedir. Bundan dolayı hasar tespiti durumunda zabıt tutarak sigorta şirketine bildirimde bulunuruz.

Ofis Taşımacılığında Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • Ekspertiz aşaması asla alelade ve özensiz şekilde yapılmamalıdır.
  • Çalıştığınız Beşiktaş ofis taşıma şirketi kalifiye montaj ekibine sahip olmalıdır.
  • Sizin için en değerli eşyalar önceden belirlenmelidir. Aynı zamanda taşınma öncesi nakliye şirketiyle bu bilgi mutlaka paylaşılmaktadır.
  • Taşıma sonrasında bilgisayar, fotokopi makinesi ve diğer teknolojik cihazlar çalıştırılarak kontrol edilmelidir.
Beşiktaş ofis taşımacılığı hizmetlerimiz ile ilgili yapmış olduğumuz çalışmalardan kareleri sosyal medya hesaplarımız olan facebook ve instagramsayfalarından da görebilirsiniz.